Beantwoord

[Feedback/tip/verzoek] Go Unlimited dagbundel bestellen via de website

• 9 september 2017
  • 5 reacties
  • 8086 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Go Unlimited abonnement en als internetverslaafde komt het regelmatig voor dat mijn dagbundel op is. Dat geeft niet want via My T-mobile of de app bestel ik dan gewoon een gratis aanvulbundel van 1gb en ik kan weer verder.

Echter, ik vind op de website de bestelknoppen van de dagbundel (€0) en de 'Unlimited NL + EU + USA'-bundel (€25) echt eng dicht bij elkaar staan (zie screenshot). Zouden die misschien wat meer uit elkaar kunnen of op een andere manier van elkaar onderscheiden kunnen worden, want het is slechts een kwestie van tijd dat ik of iemand anders tijden het multitasken of een dronken bui de verkeerde knop aanklik en €25 voor niks betaal.

Voor de rest heb ik niks te klagen, want mijn mobiele internet is altijd lekker snel en in tegenstelling tot Tele2 hebben jullie nooit storing, dus ga zo door zou ik zeggen. :-)

Mvg,

JorJorJor

icon

Beste antwoord door David 14 september 2017, 12:19

Hey JorJorJor,

Bedankt voor de input! :D

We zijn op dit moment aan de slag met een redesign van deze pagina. De indeling wordt hoogst waarschijnlijk anders dan nu het geval is, ook omdat het vaak veel verschillende opties zijn die nu bij elkaar staan. Hier wordt dus aan gewerkt en ook jouw suggestie gaat mee in de koker! Altijd leuk als onze klanten met ons meedenken!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey JorJorJor,

Bedankt voor de input! :D

We zijn op dit moment aan de slag met een redesign van deze pagina. De indeling wordt hoogst waarschijnlijk anders dan nu het geval is, ook omdat het vaak veel verschillende opties zijn die nu bij elkaar staan. Hier wordt dus aan gewerkt en ook jouw suggestie gaat mee in de koker! Altijd leuk als onze klanten met ons meedenken!
Nog een kleine toevoeging: wat het extra verwarrend maakt is dat op de momenten dat je nog geen gratis bundel kunt bestellen omdat je je deze al hebt geactiveerd en hij is nog niet op, dan verschijnt de 1gb bundel ook niet op de bestelpagina en staat de bundel van 25 euro precies op de plek waar normaal de gratis bundel staat. (zie nieuwe screenshot)

Gewoon een kwestie van goed opletten uiteraard, maar als je best wel veel uur per dag achter de computer aan het werk bent zoals ik gaan heel veel handelingen op de automatisch piloot en ik heb inderdaad al een paar keer gehad dat ik de 25 euro bundel had aangeklikt en het gelukkig net op tijd zag voordat ik op "bevestigen" kon drukken.

Anyway, bedankt voor je antwoord. Je kan dit topic als beantwoord markeren, want ik wou dit alleen even kwijt in de hoop dat er misschien wat aan gedaan wordt, maar heb verder geen vraag. Fijne dag 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jorjorjor,

Bedankt voor het meedenken! Ik heb je feedback doorgezet! 🙂
Reputatie 1
Willen jullie ook eens kijken of het mogelijk kan worden je extra 1GB bundel net iets eerder te activeren, in plaats dat je moet wachten tot hij volledig op is.De eerste extra bundel kan je eerder activeren. Heb je nogmaals een extra 1GB bundel nodig, dan moet je vorige 1GB bundel helemaal op zijn, voordat je nog een volgende bundel kan activeren.

Op zich zou dat nog niet zo vervelend zijn, ware het niet dat je in het 2e geval meestal 15 minuten moet wachten, voordat de mogelijkheid van een extra gratis 1GB bundel verschijnt op de webpagina, ook na uit en inloggen of vernieuwen van de pagina.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Scholtench,

Klopt het dat je recent geen bundel meer hebt toegevoegd? Wij kregen namelijk meerdere klachten over het wachten op een nieuwe bundel en daarom is dit twee weken geleden gefixt. Je zou nu vrijwel direct na het opmaken van de vorige bundel een nieuwe bundel moeten kunnen aanschaffen!

Ik hoor graag of dit bij jou ook het geval is. Zo niet, dan wil ik daar graag nog even achteraan gaan. 😃

Reageer