Heb jij suggesties, tips en ideeën voor ons? Deel ze hier met ons

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
Jullie hebben bij ons een hoop te vertellen. Een voorbeeld hiervan zijn de nieuwe abonnementen die zelf samen te stellen zijn. Je deelt in dit topic eenvoudig je mening, suggesties, ideeën en tips met ons.

This topic has been closed for comments

42 reacties

De belminuten/sms/data onbeperkt meenemen.
Dat ze nu na een maand vervallen is gewoon belachelijk!
Reputatie 2
Abonnement naar beneden aanpassen, door ziekte of zaken waar je zelf niets aan kan doen. Ik heb in okt mijn abb afgesloten door mislukte operatie zit ik thuis in rolstoel en kom nauwelijks de deur meer uit. Ik gebruik nauwelijks mijn bundel maar ben wel 37,50 pmaand kwijt. Inkomen al 70% dus kan mij abb nauwelijks nog betalen. Afkopen kan maar dan hele periode betalen. Zinvoller en netter lijkt me dat je het abb gewoon naar beneden kan bijstellen zonder extra kosten. Ik zal nu abb uitzingen en wellicht ergens anders een abb afsluiten. Dit zijn zaken die gebeuren en je overkomen zonder schuld.
Ik zou het internet echt onbeperkt willen voor een vast bedrag. niet na zoveel data verbruik minder snelheid. En dat je minder belminuten kunt kopen en deze weer onbeperkt mee kunt nemen. In het buitenland bellen en smsen weer gewoon van je bundel en niet dat t overige kosten zijn. Ik woon zelf dichtbij de grens en dan komt t nogal eens voor dat je een duits netwerk te pakken hebt.
Pas nieuwe abonnementen die je zelf kan samenstellen. Maar als jarenlange trouweklant mag ik niet binnen contract overstappen. Hoeft niet goedkoper maar zou minder mb willen en meer belminuten. Ga nu iedere keer buiten mijn bundel met bellen terwijl ik een heleboel data over heb. Zou klantvriendelijk zijn als dat wel kon.
Reputatie 5
Het zou erg fijn zijn, als de kosten voor het bellen/smsen NAAR een buitenlands nummer weer binnen de bundel vallen zoals dat "vroeger" bij o.a. relax het geval was.

Het is voor ons als klant een beetje zuur als minuten wel "kwijt" zijn, en wel buiten je bundel zitten door een normaal belletje of smsje.

Want zeg nu zelf, in deze tijd van ÉÉN europa is dat toch wel logisch en ook fijn dat dat weer zou kunnen (want het kon vroeger ook 😉 )
Mijn dochter heeft nu een prepaid van t-mobile omdat ik anders bang ben dat zij teveel gaat bellen. Nu moet zij de hele maand met een bepaald bedrag doen en op = op. Op die manier kost het mij nooit meer dan van te voren afgesproken.
Toch zou ik liever een abonnement voor haar willen omdat het goedkoper bellen is. Maar dan moet je een limiet in kunnen stellen, bijv max 15 euro per maand bellen en kom je daarboven dan kan je alleen nog 1 bepaald nummer bellen (je moeder; om te vragen of ze de limiet bijsteld en een preek ontvangen). Op die manier hoef ik niet elke maand eraan te denken om op te waarderen en heeft zij gewoon haar belminuten tegen goedkoper tarief. Er is een aanbieder die het heeft maar ik wil niet overstappen omdat t-mobile verder wel een goeie service biedt. Dus t-mobile, een nieuw 'tienerabonnement', gratis je moeder kunnen bellen en een limiet aan bellen/sms/internetverbruik ?
Je bel/sms /internet bundel maandelijks aanpassen, naar boven of beneden. De abonnementen goedkoper maken. Je oude mobiel in kunnen leveren bij contract verlengen en korting krijgen op een nieuwe telefoon.
Het oude flex abonnement nieuw leven in blazen, zodat de belminuten onbeperkt geldig blijven en overal voor te gebruiken zijn. Wel graag minder richten op belminuten en meer op MB's en wellicht de overgebleven MB's ook in het buitenland laten gebruiken net als de belminuten.
Charisx schreef:

idd.... pas op het nieuws dat ze dat wilden aanpakken vanuit de regering, maar zoals nu blijft t idd diefstal.... zieke ****.
Reputatie 2
Gewoon de mogelijkheid om alleen te betalen wat je verbruikt, net als bij de vaste lijn van KPN en andere aanbieders, je gas electra en water.
Daar betaal je toch ook niet een x aantal eenheden en als je die niet verbruikt hebt dat je ze gewoon kwijt bent.
waarom zie ik hier zo weinig antwoorden van moderators ??????????
topic opgezet maar we doen er toch niets aan
Reputatie 2
resetten van data is een leuk idee, maar, zou het niet leuk zijn als je X aantal keren in een maand gereset hebt, je gewoon wat extra data krijgt?
Zo gaat dat toch ook met internet per dag, dan rekenen ze tot een X bedrag en daarna niet meer. Waarom niet na 3 resets, (4, 5?) gewoon wat extra krijgen, omdat abbonementen ook meer krijgen,  Ik betaal nu dus onevenredig veel voor mijn gebruikte data, en dat is niet echt eerlijk, Ali B, doe ik er wat aan anders laat ik haagse Johnny weer je water pikken. ;o)
Reputatie 2

Helemaal mee eens, als ik een brood koop bij de bakker hoef ik toch ook niet de overgebleven sneetjes de volgende dag terug te brengen zodat hij ze aan iemand anders kan verkopen.
Reputatie 2

Zeker als jarenlange trouwe klant voel ik mij erg benadeeld.
Vroeger kon je ze tenminste nog een maand meenemen en dat vond ik al diefstal.
Ik heb er toch voor betaald.
Als dit niet veranderd ga ik als mijn contract afloopt toch op zoek naar een provider waarbij ik wel alles onbeperkt kan mee nemen.
Reputatie 6
Badge +8
Hmm prieckaerts , welke provider gaat dat dan worden?

T-Mobile moet gewoon geld verdienen en omzet maken.
Onbeperkt alles meenemen kan , maar dan gaan alle abonnementen weer duurder worden.
Data roaming afschaffen ok maar ook dan zal er ergens anders geld vandaan gehaald worden.

Kortom alles betaal je zelf.
Ik ben al jaren klant bij Tmobile
dit bevalt mij goed .
wat ik minder vind is....
ik heb ruim €220 beltegoed,het zou mooi zijn
als ik bij u b.v. een nieuwe mobile kon kopen
maar volgen mij , kan dit alleen voor goede doelen
of u bent bang dat ik daarna bij een andere provider ga
wat dit betreft,kan ik u gerust stellen.
Ik zou zeggen doe er wat mee
al heet ik géén Ali B
gr
een trouwe klant
Reputatie 2

Hmm prieckaerts , welke provider gaat dat dan worden?

T-Mobile moet gewoon geld verdienen en omzet maken.
Onbeperkt alles meenemen kan , maar dan gaan alle abonnementen weer duurder worden.
Data roaming afschaffen ok maar ook dan zal er ergens anders geld vandaan gehaald worden.

Kortom alles betaal je zelf.

Zie hier het antwoord hoe T-Mobile over zijn klanten denkt. De klant staat op #2 eigen belang op #1
enhet spotje van Ali B gewoon een wassen neus.
Ik heb twee abbonementen bij jullie, maar ik kan volgens mij maar voor 1 abbo een my t mobile app downloaden. Zo kan ik dus maar 1 abbo in de gaten houden via mijn iPhone en voor de andere moet ik dan iedere keer naar de my t mobile site, erg vermoeiend vind ik zelf. Dus mijn vraag is of het niet mogelijk is om meerdere abbo op 1 app te installeren?
Ali-B van het scherm halen, alleen vanwege hem wil ik al van mijn abonnement af
Ik zou het fijn vinden als je in bepaalde tmobile shops wat klantvriendelijker behandeld zou worden. 
Uitzonderingen daar gelaten uiteraard! :o
Het is mij al meerdere keren overkomen dat ik met vragen kom en je eerst erg lang staat te wachten en 
degene die je vraag zou moeten kunnen beantwoorden niet erg geïntreseeerd overkomt en vaak ook 
niet goed op de hoogte van bepaalde problematiek binnen T-mobile en daar ook niet erg de moeite voor doen. 
Een abbonnement die je permaand ken opzeggen! Mooiste wat de klant wil!
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Ik zie vele goede suggesties en punten ter verbetering. Ook hele ambitieuze punten. Ik ga deze punten allemaal bundelen en ervoor zorgen dat het bij onze marketing afdeling terecht komt. Zij zullen vervolgens gaan bekijken wat er mee gedaan zal worden.
Mochten jullie nog andere suggesties en verbeterpunten hebben, laat dan vooral je stem horen in dit topic.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
we zijn benieuwd wat er allemaal mogelijk is in de toekomst... 😉
Reputatie 7
Badge +9
Niet zo zeer het abbonement, maar een stukje eerlijkheid naar je klanten toe:

Zet de modelnummers bij de toestellen op de website (en in de winkel). Is het de i9500(Quadcore S4) of de i9505(Octa S4)? De i9190(S4 mini 3G) of de i9195(S4 mini 4G).

En verbeter dan gelijk alle specificaties: De processor/CPU, CPU clock, GPU en RAM staan er niet eens bij; maar een totaal overbodige lijst met bestandsformaten, terwijl android alles speelt, wel. Er staat een hoop onzin in de specificaties van de toestellen waar je wanhopig van wordt: "Normaal model" Serieus? "Adobe Flash". Zit niet meer in besturingssystemen.

Nu moeten je klanten maar hopen dat ze het juiste toestel krijgen, dit kan echt niet. Zo zijn heel veel mensen die de Exynos Octa variant van de S4 wilden hebben opgelicht met een Quadcore toestel.
Reputatie 1
Oke hierbij zomaar een paar  tips die me acuut te binnen schieten:

- belminuten worden de avond voor dat de nieuwe bundel ('s nachts) wordt bijgeschreven op 0 gezet, is het de bedoeling dat je hierdoor extra kosten gaat maken?

- de TMobile app werkt na minimaal een jaar nog steeds niet naar behoren bij een heleboel mensen, hoe kan dit voorkomen bij zo een groot  bedrijf? Een heleboel klanten leven regelmatig in angst en onzekerheid voor wat betreft de extra kosten die wel of niet gaan komen.......!

- mensen betalen via Internet hun factuur en worden niet binnen de op de website beschreven tijd weer aangesloten, of bestellen via Internet een bundel en die wordt veel te laat geactiveerd. Laatste tijd veel mensen die via automatische incasso betalen en dan alsnog geconfronteerd worden met een boete van 15 euro.

- vaste klanten die hun abo verlengen zijn nog duurder uit dan nieuwe klanten, alle mooie verhalen er omheen blijken vaak een wassen neus. Toestelprijzen zijn flink omhoog gegaan maar waarom alleen bij TMobile?

- teveel betaald/afgeschreven geld wordt pas met grote vertraging teruggestort, als het al niet wordt verrekend met het abonnementsgeld van de komende zoveel maanden. Afschrijven daarentegen werkt wel goed.......

- klantenservice is op zondag gesloten, maar toen ik de site bezocht kreeg ik wel een popup of ik wilde chatten met een medewerker. Om een nieuw abonnement af te sluiten wel te verstaan, dat kan dan weer wel........

- misschien een idee om minimaal 1 vaste medewerker op dit forum te zetten zodat het niet 3 tot 5 dagen hoeft te duren voordat (spoedeisende) klachten zijn opgelost.

- heb inmiddels al een aantal klanttevredenheidsonderzoekjes (uitgebreid) ingevuld maar wat wordt hier in de praktijk mee gedaan?

- er mag ook wel eens duidelijk worden aangegeven dat je bij een nieuw abonnement belminuten "naar verhouding" krijgt, dat scheelt ook weer een hoop klagende klanten die niets van hun eerste hoge rekening snappen.

- denk dat de betekenis van een "onbeperkt internet bundel" voor veel mensen nogal onduidelijk is; buiten dat is de snelheid ervan wel ERG laag. Misschien dat dat iets naar boven toe bijgesteld kan worden?

- misschien dat er uit eerlijkheid ook wat duidelijker aangegeven kan worden dat je bij het verlengen van je abo alle opgespaarde belminuten en "TMobile extra punten" kwijt bent. Beetje omgekeerde pizza met ansjovis verhaal, want eigenlijk wordt je gestraft omdat je trouwe TMobile klant bent/blijft, of ik begrijp het verkeerd......!?

- Voor wat betreft communicatie: persoonlijk kan ik de standaard tekst "wat vervelend dat het niet werkt, we kennen het probleem, we zijn het aan het oplossen" niet meer horen. Zeker in de gevallen dat het laatste helemaal niet het geval is.......

- een mevrouw hierboven had het over het kunnen instellen van een limiet; als ze dat bij simpel kunnen dan moet dit bij TMobile toch ook niet zo moeilijk zijn?

- en inderdaad Ali B. die de Raad van Bestuur bijpraat in Sesamstraat taal, dat lijkt me nou ook niet echt goede reclame. Vraag me dan ook af of ze in een volgend spotje misschien al rappend op hun scooter door de ghetto heen rijden..........!?   Mocht er een nog vacature zijn dan ben ik beschikbaar trouwens!