Beantwoord

Https toch niet zo secure....

Hoi,

Het valt me op dat het certificaat van het forum eens opnieuw gegenereerd moet worden.
Voor de techneuten een fluitje van een cent, maar hierdoor is het iets minder veilig theoretisch.

Voor wat het waard is.
icon

Beste antwoord door Amy 21 maart 2016, 13:30

Hi allemaal,

Het is zo ver het nieuwe certificaat is inmiddels in gebruik. Deze is geldig tot maart 2018 dus we kunnen er weer even tegenaan! 😉

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Onbekende Gebruiker,

Bedankt voor je behulpzaamheid! :D

We zullen hier zeker naar laten kijken! Laat het weten als je nog meer feedback voor ons hebt!
Beste T-mobile,

we zijn inmiddels 4 maanden verder. Er is nog niets mee gebeurd.
Als het jullie interesse niet geniet, zal ik het verder laten rusten. Maar dit zou voor de technische beheerders van de T-mobile website een simpele quick-win moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onbekende Gebruiker,

Ik dit doorgezet! Zodra ik een reactie ontvang laat ik jou dit weten!

Nogmaals bedankt voor je feedback! :8
Een maand later gebruiken jullie nog steeds hetzelfde certificaat.
Even voor jullie duidelijkheid.
Het probleem hier is dat jullie een SHA1 certificate gebruiken.
SHA1 wordt al lang niet meer als veilig beschouwd.

Het is misschien een idee om dit na 5 maanden te upgraden 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onbekende gebruiker en mcesar,

Excuses voor de late reactie! Ik heb dit voor jullie nagevraagd en ik weet pas in de eerste week van januari meer. Het idee wordt gewaardeerd en het is wellicht mogelijk om hierin een wijziging te brengen. Meer informatie volgt in januari!

Nogmaals excuses voor de late reactie!
Hi Onbekende gebruiker en mcesar,

Excuses voor de late reactie! Ik heb dit voor jullie nagevraagd en ik weet pas in de eerste week van januari meer. Het idee wordt gewaardeerd en het is wellicht mogelijk om hierin een wijziging te brengen. Meer informatie volgt in januari!

Nogmaals excuses voor de late reactie!

Kun jij ook niets aan doen. Alleen is het voor een groot bedrijf als T-Mobile in luttele minuten te verhelpen.

Dat kun je ze ook meegeven....
Dit zou een quickwin moeten zijn...
Denk dat ze die kleine investering (een euro of 20) niet voor april 2016 willen uitgeven;)
Reputatie 7
Badge +9
Het probleem is dat het bedrijf achter het forum nog niet helemaal heeft begrepen wat het woord 'professioneel' inhoud.

Om het maar zo te zeggen: Een knulletje van 14 in een schuur kan een betere site bouwen dan Insided.

Er ligt een waslijst van ondertussen 4 kantjes met simpele foutjes die Insided moet aanpassen, allen duren niet langer dan een paar minuutjes, maar Insided vertikt het.

Zelfs iets simpels als het feit dat overal 'T-mobile' stond moest 4 maanden duren. Iets wat nog geen 3 seconden duurt om in de broncode aan te passen.

Stel je deze vraag maar eens: Wat voor bedrijf ben je als je de naam van je grootste klant niet eens fatsoenlijk kan spellen in het eindproduct waar ze grof voor betalen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Het is zo ver het nieuwe certificaat is inmiddels in gebruik. Deze is geldig tot maart 2018 dus we kunnen er weer even tegenaan! 😉

Reageer