Beantwoord

Inleveren oude telefoon geen geld, waarom dan geen voucher of punten

• 19 maart 2016
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Reputatie 2
Vandaag leverde ik wat oude telefoons in om mijn nieuwe toestel en abonnement te bekostigen, nu leverde mijn oude telefoons meer op dan dat de nieuwe koste.
Nu kreeg ik het resterende geld niet. Daar kan ik inkomen, maar wellicht had het teveel uitgkeerd kunnen worden in een voucher of omgezet kunnen worden in t-mobile punten zodat ik dit had kunnen gebruiken voor een hoesje (want jammer genoeg was er voor mijn nieuwe model nog geen hoesje beschikbaar)
icon

Beste antwoord door Issam 20 maart 2016, 16:34

Hi evenwolvesdream,

Welcome back! We hebben je lang niet op het forum gezien. ;)

Gaaf dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft. Welke is het geworden?

Een terechte opmerking. Had je niet de mogelijkheid om één van je oude toestellen niet in te leveren zodat je op het juiste bedrag kwam? Of zou je er dan weer ver onder zitten? Zou je in een privébericht kunnen aangeven wat het resterende bedrag was die ze niet konden uitkeren?

Bedankt voor je feedback, hier hebben we zeker wat aan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi evenwolvesdream,

Welcome back! We hebben je lang niet op het forum gezien. ;)

Gaaf dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft. Welke is het geworden?

Een terechte opmerking. Had je niet de mogelijkheid om één van je oude toestellen niet in te leveren zodat je op het juiste bedrag kwam? Of zou je er dan weer ver onder zitten? Zou je in een privébericht kunnen aangeven wat het resterende bedrag was die ze niet konden uitkeren?

Bedankt voor je feedback, hier hebben we zeker wat aan!

Reageer