Klanten teveel?

Na de melding te hebben ontvangen vanaf 6 mei gratis extra 200mb+100sms+50belminuten te ontvangen bij elke opwaardering heb ik 7 mei en 22 mei opgewaardeerd... Heden nog steeds niks ontvangen! Dat is echt vreselijk irritant en misleidend, want je gaat meer verbruiken in de veronderstelling het spoedig via de "extra" weer terug te krijgen. Na meerdere malen mijn beltegoed te hebben verspilt aan de klantenservice en mijn tijd aan het forum, is dit de laatste keer dat ik hierover nog contacteer.
Ik heb nu een abonnement bij KPN afgesloten waarbij ik maar liefst 300belminuten/sms en onbeperkt internet krijg voor €17,50 p.m. Dit in combinatie met het alles in 1 pakket voor televisie/internet/thuistelefonie, waar ik nu ook gebruik van ga maken bij KPN.
Ik was het opwaarderen al zat en wilde graag een abonnement nemen om voordeliger uit te zijn, maar Tmobile is het n.a.v. de recente irritaties niet geworden. Betaalde klantenservice, disfunctionele app, afschaffen van de prepaid spaarpunten en noze beloftes... En dan nu weer het gesputter van Tmobile om me mijn telefoonnumer te laten behouden, de KPN simkaart al zaterdag ontvangen, maar Tmobile wil m'n nummer nog een weekje vasthouden. Waarom? Tmobile denkt toch niet dat ik nu nog Tmobile beltegoed ga kopen? De ervaring is al niet frustrerend genoeg zeker. Nou ik ben er straks gelukkig letterlijk klaar mee.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Longwei_2012,

Heel erg jammer dat je dit zo ervaart allemaal.

Ik zie dat je nummerportering goedgekeurd staat voor 29 mei, dat is morgen dus al. Dit duurt soms even om te verwerken. Ik zie dat je onderzoek voor de Prepaid-bonus nog wel openstond, maar daar heb je nu dan natuurlijk niks meer aan. De feedback nemen we in ieder geval mee en als we nog iets voor je kunnen betekenen in de laatste uurtjes bij T-Mobile, laat het ons dan weten! 🙂

Reageer