Beantwoord

Knippr gratis in je abonnement

Wanneer word deze dienst voor mobiele abonnementhouders gratis toegankelijk gemaakt??
icon

Beste antwoord door Bram 5 juli 2016, 14:33

Goedemiddag Jurgen!

Dat is een scherpe vraag. Het voordeel van KNIPPR is dat je niet meer aan een provider vastzit. Op die manier kun je het dus overal gebruiken. Als er maar internet is. Wij bieden de dienst niet gratis aan voor T-Mobile klanten. Wel kun je het nu 1 maand gratis uitproberen.

Kijk eens op www.KNIPPR.nl

Groetjes Bram

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Hey PapaJurgen,

Ik denk niet dat KNIPPR gratis wordt gemaakt voor T-Mobile abonnement houders, misschien hooguit een korting maar daar zal het ook bij blijven.

Hetzelfde is met deezer, dat krijg je ook niet gratis, hier moet je gewoon voor betalen.

Nou is KNIPPR nog altijd een stuk makkelijker dan alle andere TV diensten, aangezien je geen tv kastjes meer nodig hebt en de zender kan nemen die je zelf wilt. 😉
Reputatie 4
Goedemiddag Jurgen!

Dat is een scherpe vraag. Het voordeel van KNIPPR is dat je niet meer aan een provider vastzit. Op die manier kun je het dus overal gebruiken. Als er maar internet is. Wij bieden de dienst niet gratis aan voor T-Mobile klanten. Wel kun je het nu 1 maand gratis uitproberen.

Kijk eens op www.KNIPPR.nl

Groetjes Bram
Reputatie 3
Is het bekend wanneer casten mogelijk wordt? Dan wordt het zeker interessant namelijk.
Reputatie 4
Hallo Alexander!

Dit is al mogelijk! 😉 Zowel via Android en iOS apparaten. Wanneer je de app installeert, Google Chromecast aan de TV koppelt en verbonden bent met WiFi dan kun je los!

Groetjes Bram
Reputatie 4
Ook nog een rectificatie op mijn bericht aan Jurgen. Alleen de KNIPPR basis is gratis voor 1 maand. Voor de eventuele aanschaf van eztra zenders moet je wel betalen. Wel zo helder.

Groetjes Bram
Reputatie 3
Bram schreef:

Hallo Alexander!

Dit is al mogelijk! 😉 Zowel via Android en iOS apparaten. Wanneer je de app installeert, Google Chromecast aan de TV koppelt en verbonden bent met WiFi dan kun je los!

Groetjes Bram

Uitstekend, ik ga het een maandje testen! Ik heb helaas geen tv aansluiting in mijn appartement, dus gebruik nu meestal Horizon Go van Ziggo met Chromecast optie. Alleen ik vind het jammer dat de beeldkwaliteit vaak terugvalt, het is dan geen HD meer. Reden daarvoor is onduidelijk, het gebeurt zowel als je cast als gewoon op de laptop. Alsof ze de drukte niet aan kunnen.

Ben benieuwd hoe dit bevalt!
Reputatie 7
Badge +17
Leuk dat je ook gaat Knippren Alexander! :8 Laat ons weten hoe je ervaringen zijn.
Reputatie 3
Op mijn laptop (webbrowser) werkt het prima! Redelijk goede beeldkwaliteit.

Rest moet ik nog even proberen (mobiel, tablet en casten).

Reageer