Vraag

Meldknop

Reputatie 6
Ola mede forummers,

Regelmatig zie ik, wellicht ook andere, topics voorbij komen die mijn inziens eerder aandacht nodig hebben dan andere. Nu kunnen 'we' wel via een PB een moderator waarschuwen, maar kan me voorstellen dat zij ook niet elk uur alles nakijken. Plus je moet maar net de goede kiezen die werkt/aanwezig is en niet toevallig op vakantie is of vrij heeft.

Is het geen optie om een 'meldknop' te maken waarbij je een groep (de moderators samen) een melding stuurt over een bepaald topic dat sneller aandacht nodig heeft. Niet dat iedere moderator een apart pb krijgt, maar dat er een pagina komt (intern en niet publiekelijk) waarbij meldingen staan waarop zij kunnen reageren.

Uiteraard kunnen alleen 'klantexperts' of hulp moderators (noem het zoals je wilt :)) de knop zien/gebruiken.

Goed idee of bull?

30 reacties

Goed idee,

Mag ik een kleine suggestie erop toevoegen? I.p.v. enkel een melding op die pagina kan de prioriteit ook verhoogt worden als meerdere mensen hem melden. Dat hoeft mijn inziens niet gekoppeld te zitten aan klant-expert etc. je bent hier überhaupt al gekoppeld aan jouw ene 06 nummer, dus tenzij de hele klas spontaan inlogt en gaat melden toch slechts 1 stem ;)

Snap de suggestie wel, het filter om het af te zwakken / de melding meer waarde te geven, doch ik vermoed dat ze dat intern ook al doen met wat we nu doorgeven. Aan de andere kant, het is een klantenforum en dat geven 'we' ook heel snel en veelal duidelijk aan.

Dat gezegd, zo'n prio-knopje is wel handig ja 😉
Reputatie 6
Het melden als klantexpert is om te voorkomen dat de 'gewone' gebruiker zichzelf als 'prioriteit' gaat melden. Dan heeft het mi niet veel zin.
Nee, geen goed idee.

Klantexperts kunnen topics sowieso al doorgeven. Die privelege hebben wij wel, omdat wij actief mensen helpen en er soms echt even niet meer uitkomen zonder hun hulp.

Priveberichten naar moderators sturen zonder dat zij er zelf om vragen is niet toegestaan, staat in de huisregels, dus alsjeblieft niet doen. Dat is niet de manier.

Een meldknop voor beledigende / grove / ongepaste berichten is er al, dat vlaggetje rechts bovenin de posts (desktop only, neem ik aan, het mobiele forum is niks wat opties betreft). En nee, die is niet bedoeld voor topics die aandacht nodig hebben.

Mensen dienen gewoon op hun beurt te wachten, het is een klantforum, voor en door klanten. Haastige spoed is zelden goed, ook op het forum. Voor mensen zonder geduld of dringende problemen zijn er de telefonische klantenservice, de t-shops, twitter en facebook waar mogelijk sneller wordt gereageerd dan op dit forum, waar het de bedoeling is dat klanten onderling problemen oplossen.

En daarnaast: hoe meer een klant zijn/haar eigen topic blijft bumpen, des te langer de klant moet wachten. En ja, ook dat is tegen de regels. Op zo'n beetje elk forum, sinds het begin der fora, is het niet toegestaan om je eigen topics continue te bumpen alleen omdat het je aan geduld ontbreekt. (In dat geval wordt men dan ook geadviseerd hiermee te kappen, meestal met uitleg waarom. Hebben ze dovemansoren? Dan hebben ze pech, simpel zat. En ze krijgen van de Moderators meestal ook wel een 'doe dat eens niet'-opmerking in een klantvriendelijke vorm.)

Dus nee, no need, we already have the option. ;)

Bij drukte en achterstand geldt sowieso 'wacht maar gewoon wat langer of spendeer je beltegoed/bel vanaf een vaste lijn met 06 2400 1200', moderators hebben geen 100 handen en 100 ogen natuurlijk, 't zijn ook maar mensen die al die posts na moeten gaan zitten lezen, weet je hoeveel tijd dat kost? Veel, heel veel! >_< En trouwens: 't is ook nog eens vakantieperiode. 😉
Reputatie 6
Ok, duidelijk verhaal 😃. Dat klantexperts een meldknop hebben wist ik niet. Dan is het hele verhaal al klaar eigenlijk 😉.
Badge +13
Wij hebben geen meld knop maar wel kortere lijntjes met de juiste mensen :8
Nou Kaassausje dat ben ik toch niet met je eens.

Je kunt, hoe goed je ook bent met algoritmes, simpelweg nooit alles ondervangen dus stellen 'het proces is goed' is gewoon te kort door de bocht. Ik deel de mening van KME zeker dat er topics zijn die meer prioriteit dan andere verdienen, niet omdat de auteur dat wil, maar om de simpele reden dat het 'alleen moderator' topics zijn die daarbovenop van een spoedige behandeling meer gebaat zijn. Geduld mag men sowieso hebben, de hele 'ik eerst' mentaliteit in dit land is walgelijk (best toonbaar op de snelweg wanneer we een vrachtwagen moeten/willen passeren), dus dit systeem zal een uitgebreide bespreking vooraf vereisen ;)

Dat kan met melding van prioriteit, dat kan met specifieke benoeming van situatie, dat kan met vast nog meer opties.
Als je dus een klantexpert 1000x meer waarde op zo'n melding wil geven, prima hoor 😉 maar een cascade systeem is zeker niet verkeerd én hoeft zeker niet beperkt te zijn tot enkel de klantexperts die hulp kunnen inroepen. Dergelijk hulp inroepen wel wat er nu daarvoor is, maar het heeft duidelijke beperkingen en resultaten.
Als voorbeeld zit ik hier de laatste tijd veel meer dan menig klantexperts en mijn huidige analyse werk (met veel pauzes / wachttijden op berekeningen) tonen dat in mijn hoeveelheid reacties... Moeten anderen dan nu onnodig wachten omdat de klantexperts er niet zijn of omdat het proces maar moet vertragen om dat punt? Je helpt om dingen op te lossen, wat dat betreft zou ook het afsluiten van topics (ok dat is wel niveau gevoelig) best verlicht kunnen worden als 5 experts melden dat het is opgelost.

Je kan dus een niveau lager prima openbaar houden waarin je kan vinken 'dit topic vereist een moderator', al of niet na een bepaald niveau. Het feit dat dat overigens niet openbaar zichtbaar is, is juist slecht want het levert inzicht dat in principe de volgende reactie vanuit de moderator zal komen. Vermindert ook het aantal onnodige reacties in de thread / bestrijding ongeduld waarmee de moderator ook weer geholpen is. Term als "de reguliere klanten raden een moderator voor je probleem aan, deze zal spoedig dit oppakken", kan prima als balkje in beeld komen.

Het helpt de auteur met de status, vermindert gesprekken die door blijven gaan over nevenkwesties en indien ook in de min, kan een puur Android/iOS/WM probleem uit hun lijst worden gehaald. Cascade is juist hiervoor zeer goed en zeker met openbaar inzichtelijke wijziging heel bevorderlijk voor het afwerken/behandelen van de topics.
Reputatie 6
@Kaassausje
Puur uit interesse, hoe geef je die topics door dan? Priveberichten mogen niet gebruikt worden, wat is het kortere lijntje dan? Mocht je toch de PB gebruiken, is het dan niet handiger dat ipv een PB er een 'Alert' verstuurt wordt die dan centraal ergens bij de forumgebruikers van TM terecht komt? Hoe zij het dan verwerken, dat is een interne zaak.

Het lijkt mij gewoon handig dat bepaalde topics voorrang krijgen op andere. De grens bepalen de klantexperts zelf, gezond verstand om te bepalen of iets belangrijk is of niet hebben zij allemaal wel mijn inziens.

Betreft je opmerking over dat dit een klantforum is, ben ik gedeeltelijk met je eens. Uiteraard worden vele antwoorden gegeven door andere klanten en later bevestigd door TM medewerkers, echter weet dat het gros van de bezoekers niet. Zij worden via de main page hierin geleid en er wordt nergens verteld dat medewerkers pas later reageren en dat er antwoorden worden gegeven door 'klantexperts'. Zij komen met een vraag en zij willen daarop (hoe Hollands of niet) gewoon zsm een antwoord. Het liefst door iemand met een T-Mobile logo.

Maar goed, de discussie is los 😃 Kan ook geen kwaad.

Rest mij de vraag dan nog;
Dus nee, no need, we already have the option.

Welke optie? ;)

En trouwens: 't is ook nog eens vakantieperiode.
Is dat nu niet extra belangrijk dat er topics die eerder aandacht nodig hebben te markeren?
Reputatie 7
Badge +9
Ssssst. Straks bezorg je Insided nog een hartinfarct!

Ze krijgen het al niet voor elkaar gebruikersgroepen toe te voegen (die vereist zijn om de knop te verbergen/weer te geven voor bepaalde gebruikers), laat staan een knop met zó veel functionaliteit!
Reputatie 4
Badge +5
Zal hier ook ff mijn mening neerzetten, aan jullie de ontiegluk zware taak om ermee om te gaan.:P
Wanneer je bij mijn reactie kijkt en fellow forummers dan zie je op de desktopversie bovenin het bericht een vlaggetje staan waar Kaassausje het over heeft, staat er dus niet in de mobiele versie.
Ik zou zeggen wanneer je een topic ziet waar het flink mis gaat, met misdraging(en) meld het dan met het vlaggetje, jouw "claxon".
Even voor de duidelijkheid... Ik heb alleen mijn forumnaam staan, zo ingesteld. Ik heb zelfs geen reputatie.:P:D
Wat ik nu zal zeggen zal niet iedereen leuk vinden maar dit is dan ook mijn persoonlijke voorkeur, mijn zienswijze, dus niet met zijn allen aanvalluh.:P

Al ben ik klantexpert, heb ik een badge en heb ik points..... voor mij zijn die niet belangrijk.
Ik ben en beschouw me net als jullie een gewoon forumlid, een gewoon Frutjuh.
Een gewoon hundjuh die soms lief is op goeje dagen.:P
Dus beste mensen, kme, Poco-Loco in mijn ogen zijn we allemaal gelijk (behalve dan dat ik een hundjuh ben).
Maar vergeet niet dat ik boven jullie sta.:P:D:D:D:
Ik heb nog steeds geen HTC badge, de enige die ik wel wil hebben... Dus bij deze (thnx, had al een hele tijd niet bij instellingen gekeken) even ook mijn settings bijgewerkt 😛 (plus de oude badges waren een stuk leuker om te sparen... )

Maar, het gaat mij niet om onderscheid / kijk mijn titel, ik zie nog steeds niet begrepen worden wat ik bij kme's post juist belangrijk vindt.

We hebben het niet over 'uit de hand lopen', maar topics die heel specifiek alleen door een moderator opgelost kunnen worden omdat wij niet bij klantengegevens kunnen of omdat wij sales niet kunnen melden of omdat ... T-Mobile Moderator naar T-Mobile contact heeft en dat heeft nut om voor hun te splitsen.

Zo'n scheiding kan prima door mensen hier gedaan worden. Moderators hoeven zeker niet in de hardware / software topics te duiken met grote haast, maar juist in die topics waar 'wij' niet op kunnen helpen kan dit nut hebben. Dan hou je 3 lijsten over:
- Moderator topics (oftewel sales, facturen/klantgegevens vragen)
- Algemene vragen die veelal ook afgerond worden door ons
- Hardware/Software waar moderators hooguit nog vragen 'nog iets anders?'

En zie daar, prioriteit gedefinieerd dus het nut van een meldknop. Desnoods hang je het lekker achter een expert niveau... Zo lang mensen maar niet 2 dagen hoeven te wachten als ze letterlijk alleen daarop wachten 😉 Maar het zal wel, spam ik jou wel Hundjuh als je iets moet doorgeven (ohw... ik sta onder je... Ok baas, zal rapporteren bij de baas! ).
Reputatie 6
Beste Frutjuh,

De discussie heeft niks te maken met zogenaamde benamingen of dat de ene een ei meer in zijn reet heeft of niet. Het gaat er puur over of zo'n knop een meerwaarde heeft in geval van 'spoed vragen'. En of ik of iemand anders een officiële expert is, zal mij ook eerlijk gezegd worst zijn. Zelfde over de te krijgen van de eventuele optie. Het gaat zich om het idee ongeacht status.
Dan hou je 3 lijsten over:
- Moderator topics (oftewel sales, facturen/klantgegevens vragen)
- Algemene vragen die veelal ook afgerond worden door ons
- Hardware/Software waar moderators hooguit nog vragen 'nog iets anders?'

Dan kun je sowieso een deel van het akgemene gros alweer bij de moderators neermikken. Neem bijvoorbeeld alle 'wat is mijn simkaartnummer?' topics die ervoor worden aangemaakt. Daar is voor android, ios en windows phone een hulptopic voor, zodat men daar geen moderator voor nodig heeft. 1 op de 10 die je dat vertelt, voert daadwerkelijk de handelingen uit.

Daarnaast, begin, zoals Lea zei, alsjeblieft niet over veranderingen. We willen zoveel dingen die een doodsimpel forum hebben (sinds het begin der fora)..

En mijn hartje blijft mooi staan waar die staat! Dan kan ik eens in de zoveel tijd meedoen wanneer er weer 'mijn hartje is (half)leeg!' gezegd wordt.

@kme
Rosan was degene die 'het lijntje' noemde, hang maar aan haar trui. 😛
Reputatie 6
Voor alle 'wat is mijn simkaartnummer' en de 'ik haat Tmobile, want ik krijg geen gratis telefoon' is een simpele oplossing. Gewoon een sticky maken met een FAQ. Maar dan een heel uitgebreide. Dan kunnen die topics ook gewoon zsm dicht en/of afgehandeld worden.

Waar kunnen we ideeën cq wensen kwijt betreffende het forum? Is er een aanspreekpunt bij Tmobile?
Reputatie 4
Badge +5
Beste Frutjuh,

De discussie heeft niks te maken met zogenaamde benamingen of dat de ene een ei meer in zijn reet heeft of niet. Het gaat er puur over of zo'n knop een meerwaarde heeft in geval van 'spoed vragen'. En of ik of iemand anders een officiële expert is, zal mij ook eerlijk gezegd worst zijn. Zelfde over de te krijgen van de eventuele optie. Het gaat zich om het idee ongeacht status.

Dat is juist wat ik wilde aangeven, kme. In mijn ogen is een meldknop, ongeacht wie hem gebruikt, even belangrijk. Daarom ook "claxon". En reet, ei zeikstraal or whatever maakt mij gene ene moer uit. Ben ik nu ook duidelijk? Ja toch. Dus wie of wat je ook bent, die knop is altijd belangrijk.

Een forum is elkaar helpen in een prettige omgeving.
En daarmee is alles gezegd, dus zorgen we daar met zun allen voor !
Okidokie, duidelijk van mij hè kme.

Laatste woorden in dit topic, mijn gedachte is wel duidelijk, en zo niet... heb je pech.🆒:)

De woefjes.:D
Badge +13
Echte spoed dingen als telefoon nummers of te veel privacy gegeven melden wij met spoed en worden zo snel als mogelijk is aangepakt.
Weekenden avonden en nachten die liggen wat lastiger maar zoals eerder vermeld is het forum voor door en met klanten, hebben klanten haast zijn er andere wegen naar Rome.
Al zou er zo n knop komen dan worden de moderators helemaal krankejorum want dan word elk wissewasje gemeld.
Hoe rot ook echte spoed vragen zijn op het forum niet op de juiste plek en heel soms komen we die tegen en zetten wij die wel degelijk zo snel mogelijk door.
Een moderator bekijkt dan onze vraag en wanneer idd spoed reageren ze wanneer nodig gelijk.
Soms lijkt ons iets spoed maar als een moderator dan verder kijkt kan dat soms best wel meevallen.
Wacht even, dus omdat 9 op de 10 de handelingen niet uitvoert bij een topic wat niet aangemeld zou moeten worden, moeten we maar niks veranderen?

Dat neem ik niet aan Kaassausje, verandering is een feit en iedereen zal moeten accepteren dat het leven continue verandert. Tenzij je in de laatste paar maanden van je leven zit, zal je mee moeten gaan met nieuwe werkwijzen. Gezien mijn oma van 90 vorige week nog spontaan zei "misschien wordt zo'n tablet ding wel iets om nog te overwegen", accepteer ik weinig voorbeelden hierin 😉

Kijk voor de grap naar Office...
1, we zijn er voorlopig nog niet vanaf als 'standaard' programma.
2, het wijzigt bijna elke editie weer de halve indeling.
3, ondanks het geklaag is iedereen 2 jaar later spontaan vrolijk erin bezig.

Voorbeeld SIM nummer kan zonder moderator en als niemand (ok, je punt van niveau wordt zo wel benadrukt) dus een moderator aanvinkt / inroept is er dus gewoon groep 2 voor aanwezig. Groep 1 is als uitsluitend een moderator dat kan oplossen, 2 voor iedereen en 3 voor als een moderator er eigenlijk niet eens heen hoeft. 1 wordt spoedig opgepakt, 2 wanneer het uitkomt en 3 als er tijd over is ter controle.

Dan, dat Insided daar moeite mee heeft, is echt het laatste argument dat gaat werken (bij mij) en als er morgen besloten wordt dat er toch een M8s komt... Dan komt er nog een review dus laat Insided nog maar eens werken aan character limits 😉. Wie betaalt nu wie voor welke dienst? Desnoods bij deze het aanbod om het forum te hosten met forum opties (genoeg IT contacten daarvoor om te regelen en kan het zelf maar doe wel iets anders aan werk).

Wat betreft hartje... die van mij is zo leeg :S niemand mag mij (goh hoe zou dat komen met een sterke mening), maar de titel heb ik wel liever weg. Dat je actief bent prima, maar ik zie genoeg nieuwe mensen denken dat een klantexpert in dienst van T-Mobile is. Dat is niet geheel handig al is dat enkel een kleine rephrase.

BTW, mag je wel hoor, dus heb even geholpen met je hartje 😛
Echte spoed dingen als telefoon nummers of te veel privacy gegeven melden wij met spoed en worden zo snel als mogelijk aangepakt.
Weet je, als we eens andere termen gaan gebruiken.

Spoed mag niet meer als term.

We hebben:
Zaken die niet door ons opgelost kunnen worden opgelost
Zaken die wel door ons opgelost kunnen worden opgelost
Zaken die niet door de moderators kunnen/hoeven worden opgelost

Als er eerder kan worden geidentificeerd wat wat is, loopt een proces sneller. Niks met spoed, puur met stroomlijnen. Dan kun je wachttijden, onnodige verwijderen of anders verkorten, als mede werkdruk verlichten. De helft van de topics hoeven amper behandeld te worden hier, merk dat dan aan.. Klantexpert, super user, merk expert, tin foil friend, maakt mij niet uit...
Dan inhoudelijk:

Echte spoed dingen als telefoon nummers of te veel privacy gegeven

Al zou er zo n knop komen .... want dan word elk wissewasje gemeld.

Hoe rot ook echte spoed vragen zijn op het forum niet op de juiste plek en heel soms komen we die tegen en zetten wij die wel degelijk zo snel mogelijk door.

Een moderator bekijkt dan onze vraag en wanneer idd spoed reageren ze wanneer nodig gelijk.
Soms lijkt ons iets spoed maar als een moderator dan verder kijkt kan dat soms best wel meevallen.

Melden van gegevens verandert niks aan, staat hier dus ook nog steeds los van

Elk wissewasje melden is verliezen van rechten tot melden, daarnaast zijn er heel veel meer structuren voor op te stellen. Prioriteits lijst is niet een mail-popup, het is een aparte lijst die een moderator kan bekijken.

Het is niet duidelijk voor nieuwe mensen dat dit een klantenforum is en wordt zeker niet duidelijker door informatie te verbergen. Verder is het 'doorzetten' dus niet meer dan een pm, iets wat elk wat langer hier rondlopend persoon ook kan als het echt nodig zou zijn.

Gefeliciteerd, zo werkt iets melden, verandert dus niets.

Rosan, wel één ding... Je staat niet boven anderen en je bent zeker niet meer dan anderen. Die toon voel ik wel in je bericht. Dat kan puur door gebrek intonatie zijn of het feit dat ik mijn eigen berichten vier keer overlees op spelfouten, maar ik bespeur het nu een paar keer. Het zinsgebruik van dat "wij melden..." komt mij te vaak over als "wij klantexperts regelen dit, blijf jij nou maar daar...". Zowel kme als ik wisten niets over enige meldingen die klantexperts doen. De eerste reacties van Kaassausje deden zelfs vermoeden van een aparte knop terwijl het gewoon een pm is.
Wacht even, dus omdat 1 op de 10 de handelingen niet uitvoert bij een topic wat niet aangemeld zou moeten worden, moeten we maar niks veranderen?

Ik zei 1 op de 10 die het wél doet. De rest wil het nummertje gewoon op een gouden dienblad hebben.

Gewoon een sticky maken met een FAQ. Maar dan een heel uitgebreide.
https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/info-vind-mijn-simkaartnummer-op-android-iphone-windows-toestel-236703 Is dit dan nog niet uitgebreid genoeg? Om enkel dat nummer te vinden is dit afdoende. De uitzonderlijke gevallen kunnen dan alsnog worden doorgezet, zoals de simkaarten van orange met 18 cijfers ipv 19.
Zucht... 9 op de 10 niet of inderdaad 1 op de 10 wel... hoofd woorden lange dag werk, sorry!

Al komen we langzaam ook op punten uit als "indeling forum" en dat mensen toch echt meer moeten zoeken naar antwoorden voordat ze vragen stellen. (heb nog geen word-doc met standaard antwoorden, maar het komt er bijna ja...)
Reputatie 7
Badge +9
Let's put it this way:

- WYSIWYG editor: Hebben we niet. Volgens Insided was dat 'handig voor ons, maar niet de klant'. Want schijnbaar spreken klanten BB code. Uhhuh.
- Externe afbeeldingen. Kent Insided niet.
- Er staat, een jaar later en duizenden klachten en kwesties later, nog steeds 'Je telefoonnummer' in de Info achter Gebruikersnaam bij de login. 3 seconden werk om even index.html te openen en de 2 woorden te verwijderen.
- Wist je dat de eerste 5 maanden na de officiële lancering op meerdere plekken t-mobile stond? Wat voor bedrijf maakt een product voor veel geld voor hun grootste klant, en kan niet eens de naam van het bedrijf correct schijven met een hoofdletter? Basiscursusje Respect Voor Je Klanten...
- Zie je die sugestiesbalk? Probeer de desktop site eens op je mobiel. Hangt over het typveld heen.

Het probleem met Insided is dat ze één template hebben voor ALLE klanten, en om de een of andere reden die op geen enkele manier verklaarbaar is, beweren ze dat ze elke wijziging ook bij de andere klanten moeten uitvoeren.

If you ask me, 's wereld's beste excuus om geen ene moer te hoeven doen voor heel veel geld.

Hm... Ik laat mijn hartje staan om te kunnen zien wanneer het forum weer eens uitstressed.

Mijn titel laat ik staan om een reden die ik liever niet nodig zou hebben, maar zo is de maatschappij nou eenmaal. Kom als vrouw aanzetten op een tech forum met info, en je wordt door de meesten genegeerd. Zet er een officiële titel bij, en ze nemen je ineens serieus. Wish it weren't so, but humanity is just that pathetic.

Maar vergeet niet dat ik boven jullie sta.:P:D:D:D:

Ha! En wie mag jij dan wel niet wezen? 😛
Hele lang lijst Lea, maar geen enkele die niet simpel betekent... Fix of wordt gewisseld Insided ;)

En zoals gezegd, ik ken een tiental bedrijven die graag hierover zouden willen praten.

Dus neemt niks weg dat het gewoon door kan dit verhaal ;)

Ohw en als Hondjuh over de koffie gaat, een belangrijk iemand 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hele lang lijst Lea, maar geen enkele die niet simpel betekent... Fix of wordt gewisseld Insided ;)

En zoals gezegd, ik ken een tiental bedrijven die graag hierover zouden willen praten.

Dus neemt niks weg dat het onderweg gewoon door kan ;)

Ohw en als Hondjuh over de koffie gaat, een belangrijk iemand ;)

As we keep telling them... 99% van al die dingen kunnen wij zelf in een paar minuten fixen als we even de server in mogen. Maar Insided zijn net Grieken: Wel geld willen vangen, maar er niets voor terug doen en elke keer weer met een smoesje het werk afschuiven.
Nou, laten we die dan maar ook uit de weg ruimen... Gok eens hoe lang Griekenland nog mag blijven van mij ;)

Beetje klagen dat ze pensioen, net zoals de rest van Europa, tot 67 moeten gaan verhogen.. Niemand kan mij wijs maken dat ik voor mijn 75st iets mag verwachten! Anywho, Insided is niet het topic i.m.o. 😉
Insided wordt wel het topic zodra je over aanpassingen begint helaas. Zij gaan over die aanpassingen als ze op hun platform doorgevoerd moeten worden. En ik heb zo'n vermoeden dat geld een kwestie gaat spelen bij al dan niet overstappen naar een andere, betere forumbouwer.

Er zijn naast de dingen die al zijn opgenoemd nog veel meer dingen, wij hebben het nodige zelf ook al aan de lijst bijgedragen.

Waar ik me het meest aan stoor:
- De zoekbalk waar je niks mee kan. Geef mij een pagina waar je kan zoeken in enkel 'stel je vraag' of kan zoeken naar posts met 'odin' van 'shadowlea' om een paar voorbeelden te geven. Dit ding werkt niet, roepen we ook al een jaar.
- Het pm systeem. Waarom moet dat een slowchat zijn, geef gewoon een inbox. Zet bb-code erin actief en zorg dat er een screenshot bijgevoegd kan worden. Dit werkt niet.
- I love alternate smileys. Gewoon een xD smiley of een cheerleader emoticon. Moet je uploaden in je post om te kunnen gebruiken. Mooi joh, die bijlagevakjes onderaan je posts.
- Formaatherkenning voor phablets doet 't forum ook niet aan. Come on, dat moet automatisch kunnen.

En als we over pensioen beginnen: niemand kan mij wijsmaken dat ik ooit een pensioen ga krijgen. Dan is het allang veranderd in werk maar door tot je erbij neervalt, geld is er niet meer.

Reageer