Vraag

Meldknop

Toon eerste reactie

30 reacties

Tja, op overstappen kan ik enkel dit zeggen. Leg voor wat je nu betaald en kijk wat een ander bereid is te bieden voor dat geld.

Gezien dat dit 'forum' nou niet bepaald de opties heeft die een normaal forum normaal heeft 😉 is het enkel een probleem als Insided dus zeer goedkoop is. Ervaring leert dat elk aanbod van meer dan 2 jaar geleden, flink lager kan met meer opties per vandaag in de ICT 😉
Reputatie 6
Nou om te beginnen ben ik wel blij met de gezonde discussie die er ontstaan is over dan wel de meldknop als het forum zelf.

De meningen die ik er over heb betreffende het forum en de meldknop, worden in mijn geval al prima verwoord door 'collega' Poco-Loco 😉.

Verder zal het dan nu afwachten zijn wat de 'experts' bij TM ervan gaan zeggen, als ze er al een uitspraak over doen!?! Waarschijnlijk is en blijft het een centenkwestie en zal er op korte termijn weinig dan wel niets wijzigen of veranderen. Als ik dan zie dat bij een 'concurrent' €50000 p/m wordt bespaard op zogenaamde 'support kosten' dan vraag ik me wel af wat een nog beter werkend forum dan wel niet zou kunnen opbrengen. voor 5% hiervan kom ik wel elke dag continu antwoorden geven op het forum 😃
kme schreef:

Als ik dan zie dat bij een 'concurrent' €50000 p/m wordt bespaard op zogenaamde 'support kosten' dan vraag ik me wel af wat een nog beter werkend forum dan wel niet zou kunnen opbrengen. voor 5% hiervan kom ik wel elke dag continu antwoorden geven op het forum :D

Toch jammer van je!

Voor geld je mening en antwoord op het internet geven is zo laag.... Internet is juist de plek om te ventileren! Voor 5% hou ik hem netjes 😛
Reputatie 6
Poco-Loco schreef:

kme schreef:

Als ik dan zie dat bij een 'concurrent' €50000 p/m wordt bespaard op zogenaamde 'support kosten' dan vraag ik me wel af wat een nog beter werkend forum dan wel niet zou kunnen opbrengen. voor 5% hiervan kom ik wel elke dag continu antwoorden geven op het forum :D

Toch jammer van je!

Voor geld je mening en antwoord op het internet geven is zo laag.... Internet is juist de plek om te ventileren! Voor 5% hou ik hem netjes :P

Nee, ik help mensen op internet (althans dat probeer ik). 😃 Als ik daarmee enkele tienduizenden euro's bespaar voor een bedrijf (als ik Insided mag geloven) dan mag ik daar wel 'iets' voor krijgen. We maken er wel een mooie functiebeschrijving voor 😃 Ik kan natuurlijk altijd hulp gebruiken. Uiteraard kunnen/mogen we dan natuurlijk ook 'in the field' werken (lees: terrasje met goed weer).

Maar we dwalen af.... Het ging over een functie-uitbreiding van het forum. Of zijn we daar klaar mee?:P
kme schreef:

Ik kan natuurlijk altijd hulp gebruiken. Uiteraard kunnen/mogen we dan natuurlijk ook 'in the field' werken (lees: terrasje met goed weer).

Maar we dwalen af.... Het ging over een functie-uitbreiding van het forum. Of zijn we daar klaar mee?:P

Terrasje, net zoals een BBQ, is niet weer gebonden. Expert level op dat allang bereikt 😉

Ik ben eigenlijk benieuwd wat T-Mobile / Moderators hiervan vinden én, hoe moeilijk dit ook gaat zijn gezien hun functie, dan ook de persoonlijke ongezouten meningen 😉 Kritiek en kritisch denken is goed en zaken willen veranderen is een goede instelling. Of het dan ook de beste keuze is, is de volgende stap.

Reageer