Vraag

Mobiele site verbeteren

• 30 januari 2015
  • 3 reacties
  • 3712 Bekeken

Ik lees graag topics op dit forum (omdat veel van mijn vragen al eens gesteld zijn en ik het zonde vind om jullie steeds dezelfde vragen te laten beantwoorden).
Als ik een topic heb gelezen en dan op get pijltje terug klik, kom ik weer bovenaan de pagina met topic. Het zou fijn zijn als je op pijltje terug klikt om weer uit te komen waar je naar gescrolld heb. (Bv halverwege de pagina met topics)
beetje vaag misschien, hopelijk begrijpen jullie het haha.

3 reacties

Reputatie 2
Ja, herken de problemen van de T-Mobile website al tijden.
Voorheen was het zo dat inloggen telkens niet lukte en ik elke keer mijn wachtwoord weer moest wijzigen voordat ik in kon loggen.
nu krijg ik alleen vaak problemen met het inloggen op de site, dan ga ik weer naar de hoofdpagina en verschijnt de melding : "helaas is er iets niet goed gegaan" <-- of iets in die zin.
Daarnaast is dit met de mobiele browser ook vaak het geval. (Stock/Dophin/Chrome) op android.

Voor zover ik kan merken gaat er iets niet goed met het opslaan van of de cookies.. Of er is een probleem met de SQL(of andere) Database en sessies niet goed weggeschreven worden.
De problemen met de site zijn al wat langer aan de gang.. ben best benieuwd of hier nog aan gewerkt wordt.
Dat herken ik helemaal niet zo Beatfluence, nooit problemen met inloggen. Mobiel en op PC niet.

Dat je steeds weer opnieuw moet scrollen als je terug gaat naar de lijst met recente topics ervaar ik ook zo, ik denk niet dat dit te voorkomen is maar het zou wel fijn zijn als je kunt aanvinken als je een topic al bekeken hebt en dan filteren zodat je ze niet nog een keer ziet.
Een werkend klachtenformulier, normaal en zonder nonsens bereikbaar!

Reageer