Navigeer naar Help

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
Wanneer je op zoek gaat naar informatie op onze website, is de juiste benaming van titels en kopjes cruciaal om de gewenste informatie te vinden. Denk met ons mee hoe wij onze website kunnen verbeteren.
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7
Vraag 3; Een knop om naar het Forum te gaan is denk ik meer dan genoeg. Hier kan iedereen zijn vraag kwijt.
Vraag 2: Ik zoek altijd eerst zelf op een site. Tenzij ik een vraag over een factuur of mijn abonnement  heb en het niet zelf kan aanpassen in My T-Mobile dan zou ik pas naar Help & Support gaan. Ik vind overigens de term wel duidelijk Help & support ook wel duidelijk. 
Ik zoek altijd eerst via google. Daar staan over het algemeen genoeg antwoorden.

Als ik dan echt niets kan vinden ga ik via de site van T-mobile. 
Reputatie 6
ik denk ook dat een knop naar het forum genoeg is daar kan je tenslotte al je vragen kwijt
Mischien ook je vraag stellen via de chat functie op de site? en dan niet over een aankoop alleen.
Toelichting vraag 1: maar wel een kopje gelijk met chat, en dan inderdaad niet goor een aankoop maar echt een medewerker die je vragen kan beantwoorden, en een directe kopje voor forum zou ook fijn zijn

Toelichting vraag 2: dit hangt af van de soort informatie die ik zoek, als ik het niet kan vinden dan pas ga ik naar help en support, kom ik er dan niet uit dan ga ik naar het forum.

Toelichting vraag 3: ik zou dit heel fijn vinden MAAR dan moet eerst de app wel goed werken wat het op dit moment niet het geval is..
Wellicht ontstaat de onduidelijkheid waar je vragen kunt stellen, doordat eerst Service & Contact gekozen moet worden, en vervolgens Help & Support. Dan pas verschijnt de vragen funktie.
Door in het hoofdmenu meteen een kopje Stel Je Vraag (of iets dergelijks) toe te voegen, zou deze funktie nog makkelijker te vinden zijn.
Reputatie 1
Top om te zien dat we al een behoorlijk aantal reacties krijgen. De mogelijkheden om te chatten met T-Mobile voor service gerichte zaken worden onderzocht en zouden in de toekomst wellicht beschikbaar gemaakt kunnen worden.

Voor dit onderzoek gaat het ons alleen om een naamaanpassing van onze huidige veel gestelde pagina.
Als ik iets wil aanpassen in mijn belstatus dien ik dit te doen via Mijn Telefoon, Mijn toestel & sim. Voordat ik daar eindelijk weer eens achter ben zijn we al een tijdje verder. Kan dit ook niet worden aangepast naar iets als Service Instellingen aanpassen. Is veel logischer.

Tevens even kijken naar naar diezelfde instellingen want ik kon zojuist mijn voicemail in eerste instantie niet uitzetten maar wel aanzetten of tijdelijk. Na het op tijdelijk te hebben gedaan kon het hierna opeens wel gewoon op uit gezet worden. En de reden dat ik hem moest uitzetten was omdat ik gebeld werd met de opmerking dat mijn voicemail aanstond terwijl ik die op uit had staan. Rarara, hoe kan dit? Het is niet de eerste keer dat dit me overkomt!!!
Help en support dwingt mij om heel veel onnodige meuk door te moeten lezen
Reputatie 2
Help & support is een handige naam omdat daar toch het snelst naar gekeken wordt 
de FAQ database zou zo toegespitst kunnen worden op het technische gedeelte van de website zodat er een duidelijke scheiding komt tussen algemene vragen en technische ondersteuning iemand die technische ondersteuning zoekt zit niet te wachten op 5 of 6 pagina\'s algemene oplossingen of aanbiedingen waarin toevallig het zelfde trefwoord zit
Ik zou voor hulp eerst zelf de zoekmachine op de site raadplegen
Reputatie 1
Badge
Persoonlijk vond ik de term \"Help&Support\" wel duidelijk maar ik kan mij voorstellen dat dit voor veel mensen de indruk wekt dat het gaat om toestelondersteuning of id. De term heeft iets \"technisch\". \"Stel je vraag\" is dan breder en toegankelijker.
Het zoeken op de site naar informatie is voldoende. In een app wordt het snel onduidelijk en rommelig. Hulp heb je niet vaak genoeg nodig voor ondersteuning in de app.
Reputatie 4
Alles ingevuld. Ik zoek altijd echter eerst in de zoekbalk op het forum, aangezien daar bijna alles al besproken is. 
Ik zou de naam misschien alleen veranderen naar een van onderstaande:
Stel je vraag 
Veelgestelde vragen

Groetjes Tribaltim
ad1. De naam is denk ik niet he belangrijkste omdat dat uitgaat van het bereiken van de indormatie door op de site te navigeren.
ad2. Zoeken is daarom veel belangrijker en dat direct vanaf de homepage.
ad3. Een mogelijkheid om een chat met iemand op te zetten die direct een link geeft naar de juiste pagina binnen support is helemaal geweldig. of nog mooier dat ik een voice bericht kan achterlaten waarop ik dan (wat later) een antwoord krijg.
Vraag: Ik gebruik eerder de zoekfunctie de homepage, dan kom ik vaak het snelst bij dingen die ik moet vinden. Ik kan alleen wel begrijpen dat sommige mensen de juiste zoekwoorden niet weten en daardoor dus een alternatief moeten hebben, zoals STEL JE VRAAG!
Vraag 2: Ik kijk eerder in het forum voor informatie.
Reputatie 3
Excuses heb aangegeven dat Help & Support duidelijk was maar ik verwarde dit met Service and Contact. (iets te laat om goed een query in te vullen :))

International gezien is Help & Support de pagina die je krijgt bij Service & Contact en een enkeling gebruikt S&C ipv H&S, maar basically komen die twee termen overeen. 

Ik adviseer jullie dit te hernoemen naar of FAQ\'s of Veel gestelde vragen.
Reputatie 2
Support and faqs
\"Informatie centrum\" ??
ik vind het fijn dat er wordt gevraagd om mee te denken, maar zou het op prijs stellen als het beleid bij verlengen zou worden aangepast. ik heb een relax 130 abonement enkan vandaag verlengen maar als ik dat doe ben ik mijn belminuten die ik overheb en betaald heb kwijt. ik vind dit echt een vorm van diefstal want tenslotte heb ik deze minuten keurig betaald dus zijn ze van mij. dus meedenken prima dan is dit dus een goede cassus om jullie over te laten nadenken.
wat mij nogal stoort aan Tmobile is dat ik wederom( tweede keer) een kleine 5000 belminuten heb opgebouwd; welke mijn inziens al betaald zijn, en dus VAN MIJ!
maar als ik m\'n abonnement vernieuw ik deze zomaar \"schenk\" aan Tmobile...( een kleine €600,-!)
is me de eerste keer zomaar over komen zonder dat ik dat wist,( 4800 belminuten)en buiten de nul communicatie julliezijds ook nog eens afgebekt door een klantenservice medewerker!
doe dan een geste en ruil het voor een korting op komende abonnement of een free Phone oid.
leuk die \" meedenkende Ali B spotjes\" ..... Not!!!
maar ik voel me genaait!
Reputatie 2
als je stilzwijgend verlend jou je belt tegoed
Hmmm.....
Dan neem ik aan dat dit het open reactie veld is.....
Tsja..... Optie 1 \"Help en Suport\".... Even het Nederlands controleren misschien....