Nieuwe communicatie over abonnementen: wat vind jij duidelijk?



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

88 reacties

Ik heb onbeperkt internet, dus voor mij niet echt van toepassing!
Ben zelf zoekende naar een nieuw abonnement en daarbij is voorbeeld 1 absoluut helder en helpend.
Moeilijk te lezen andere kleur gebruiken
Reputatie 5
@maxrosie, hoe bekijk je deze post? Via een telefoon/tablet of anders?
Ik heb geen problemen met de kleur van de afbeeldingen.
Vind dat je apart de snelheid moet kunnen bestellen. Bij bv 500 mb 14.4mb snelheid.
Reputatie 5
@powerfrans
Dat zou een geweldige optie zijn!
In de praktijk is het heel moeilijk om de snelheid volledig in de hand te hebben.
Deze is afhankelijk van heel veel variabelen.
Als je de feitelijke snelheid los zou laten en zou spreken over \"lite, normal, fast\" zou een operator er misschien iets mee kunnen doen. Onderzoek (wereldwijd) wijst uit dat grootverbruikers behoefte hebben aan snelheid.
Allen,

Ik ben enorm onder de indruk van de vele reacties. Deze motiveren ons enorm om hiermee aan de slag te gaan. Julie kunnen binnenkort meer van ons verwachten.

Alvast enorm bedankt!
Ik vind dat ze allemaal even duidelijk zijn voor mij maar dat geld niet voor iedereen
1 in combinatie met 4. Twee blokken erbij onder 1 met max snelheid en de te verwachten snelheid. Concreet en schept geen valse verwachtingen. 2 slaat helemaal nergens op.
4, maar dan wel ook nog even de kosten er bij vermelden.
Als extra aanvulling een voorbeeld met de toepassingen uit 1 er bij.
Reputatie 5
Het onderzoek is gelsoten. Bedankt voor het meedoen aan het onderzoek en jullie feedback!
Ik vind dat je een melding moet krijgen als je over je abbo heen gaat
Zit al twee dagen zonder bereik in het buitenland.
Denk daar eens over mee