Beantwoord

Nieuwe telefoon delen via Social media?

Reputatie 2
Hallo T-Mobile,

Ik vroeg me af of ik mijn nieuwe abonnement die ik onlangs verlengt heb ook kan delen via Social media, bijv. Facebook? Bij sommige website's kan ik bestelling die ik heb geplaatst delen. Zou wel mooie feature zijn, als dit al bestaat dan heb ik niets gezegd. Alvast bedankt en ik denk mee met jullie! :)

Groetjes, Jackie
icon

Beste antwoord door Issam 3 mei 2016, 10:03

Hi Jackie,

Gaaf dat je onlangs je abonnement hebt verlengd. Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Ben je er al een beetje aan gewend?

Dat zou inderdaad een leuke toevoeging zijn. Thanks voor je input! We hebben op dit moment al een deel knop op de bestelpagina staan, had je deze toevallig al gezien? Hieronder vind je een voorbeeld:

Op deze manier kan je tijdens het bestellen gelijk delen welk toestel en abonnement je gaat nemen. Ik ben benieuwd wat je van deze functie vindt. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Jackie,

Gaaf dat je onlangs je abonnement hebt verlengd. Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Ben je er al een beetje aan gewend?

Dat zou inderdaad een leuke toevoeging zijn. Thanks voor je input! We hebben op dit moment al een deel knop op de bestelpagina staan, had je deze toevallig al gezien? Hieronder vind je een voorbeeld:

Op deze manier kan je tijdens het bestellen gelijk delen welk toestel en abonnement je gaat nemen. Ik ben benieuwd wat je van deze functie vindt. 🙂
Reputatie 2
Ik heb de functie gedeeld via facebook maar zou nog mooier zijn als je de bestelling heb geplaatst en daadwerkelijk ziet welke toestel je gekocht/in bezit heb. Zoiets als Hoera, een nieuwe mobiel ofzo,

jullie zijn hiermee vast wel creatief in. Dat zou wel tof zijn. Hopelijk over 2 jaar als mijn abonnement afloopt dat ik dan deze feature kan starten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jackie,

Wat een coole idee! Dat zou zeker gaaf zijn. Heb je zelf dat plaatje bewerkt? 😛 Ik denk dat we een creatieveling als jij wel kunnen gebruiken haha. Hoe bevalt je nieuwe toestel tot nu toe?
Reputatie 2
Haha, jazeker cool idee. Mjah, jullie zijn nog creativer als ik hahaha
Ik heb mijn toestel een uurtje of 2 in handen en het is wel effe doorwerken met instellingen en vanalles toevoegen enz.. mail, facebook, whatsapp, bankieren app, authenticator en ga zo maar door.
Het lukt allemaal wel, alleen mijn internet is sloom via de WiFi. Het is een grote overstap voor mij van
jarenlang android gebruiker naar iphone. Mjah, het is wel handig om te kunnen facetimen omdat mijn
vriendin dat zo graag wil en niet wilt skypen.
Maarreh, bedankt voor je interesse. Ik zal zeker mijn
best doen om alles uit de iphone te halen wat erin zit. hahaha :)
Super bedankt T-Mobile, ik ben hartstikke blij mee. Tot spreeks!

Reageer