Vraag

Op bezoek bij Deezer, wat zou jij willen weten?

11 maart ga ik voor het T-Mobile Blog een middagje op bezoek bij Deezer Nederland. Als muziekliefhebber ben ik uitermate nieuwsgierig hoe ze werken bij Deezer en zeker hoe ze op lokaal niveau zaken aanpakken.

Als jullie net zo nieuwsgierig zijn als ik, hebben jullie waarschijnlijk ook van allerlei vragen. Dan is dit je kans. Stel hier je vraag/opmerking/etc. en dan zal ik kijken of ik ze voor je kan beantwoorden in mijn blog!

Alvast bedankt voor jullie input, en ik zal het blog hier delen als hij klaar is! 😃

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Djzwartveld,

Leuk dat je ons de kans geeft om op deze manier vragen te stellen over Deezer.
Ik heb wel een aantal vragen:
- Hoe blijft Deezer up to date met hun muziek. Zijn er bepaalde contracten met platenmaatschappijen en dergelijke?
- Hoe worden je gegevens bewaard bij Deezer, zoals je persoonlijke playlists en dergelijke.
- Hoeveel muzieknummers hebben ze online staan en hoeveel komen er gemiddeld per maand bij?
- Hebben ze nog onderscheid in het aanbieden van muziek per land?

Dit zijn een beetje de vragen waar ik nu op kom. Mogelijk zijn de antwoorden op Deezer zelf terug te vinden, maar ik denk stel ze toch even 😃
Groetjes Tribaltim
Hey Tim,

Dank je wel voor je input en goede vragen! Niet alles heeft Deezer op hun site staan, dus dat ik zeker aan ze vragen. Als de blog klaar is, zal ik hem hier postten.

Groeten Dirk Jan
Mijn blog staat online, deze vind je hier.

Veel leesplezier!
Reputatie 6
Badge +13
Leuk om te lezen dank voor het kijkje in de keuken!
Leuke blog!

Reageer