Vraag

Opgelost via ander kanaal maar geen antwoord op community

Reputatie 1
wat ik jammer vindt dat ik best veel topics lees en dat er veel telefonisch opgelost wordt dat is goed
maar wat ik mist dat er een terug koppeling is van allebei partijen hoe het opgelost is .
dan komen er ook niet zo veel dubbele vragen voorbij .
bv als je zoek functie doet krijg je wel vragen maar geen antwoorden

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Janjanendekids,

Heel erg bedankt voor je feedback. Het is heel simpel: Je hebt helemaal gelijk! ;)

Ik heb dit direct met de andere moderators gedeeld en we gaan hier zeker meer op letten. Had je toevallig nog een bepaalde vraag waar je nog geen antwoord op hebt gevonden?
Hi, daar ben ik het ook helemaal mee eens. Eigenlijk zou er een Q&A lijst moeten komen waarin vragen staan, die mensen al hebben gedaan, en waar je dan antwoord op kan vinden. Dat zou eigenlijk best een slim idee zijn. Veel vragen komen hier ook wel vaak dubbel online, kan ik me zelf wel erg aan irriteren, als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen.

Even zoeken met trefwoorden en soms dan kom je zo op het antwoord. 9 van de 10 vragen zijn eigenlijk heel makkelijk terug te vinden in de forum. Maar wie weet, een lange Q&A lijst, misschien kan het helpen.

Reageer