[ Oproepje ] Help ons met het verbeteren van de website

• T-Mobile Medewerker
  • 15 reacties
Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze website. Daarbij is input van de klant erg belangrijk.

Wil je ons helpen met het verbeteren van de website?
Doe mee aan een onderzoek op kantoor bij T-Mobile in Den Haag op 16 of 23 december.

Je kun je hiervoor aanmelden via dit formulier

Als je wordt uitgenodigd voor het onderzoek krijg je €50 korting op accessoires. Het onderzoek zal 45 minuten duren.

7 reacties

Reputatie 6
Hallo Sanne,

Wellicht handig om te vermelden wat het onderzoek precies inhoud. Jammer van de afstand, anders was ik er geweest 😉
Hallo kme,

De bedoeling is dat je als proefpersoon een bepaalde handeling op de website gaat uitvoeren. Terwijl je dat doet, kijken wij mee, om te zien waar de knelpunten zitten. Wat is er wel en niet duidelijk voor je, waar zoek je meer informative etc.

We hebben expres niet precies het onderwerp erbij gezet, zodat je niet de kans hebt om het voor te bereiden. Spontane reacties zijn altijd beter :)

Groet
Sanne
Hehe ik zou best mee willen doen, maar ik vermoed dat je niet vrolijk gaat zijn hoe ik via Google normaal de website doorpluis... Ik ben niet representatief (Lea... cue comment!)

Nu wilde ik mijn beschikbaarheid opgeven, maar in mijn vakantie... voor 12 uur aanwezig zijn... Sorry, maar wat voor soort koffie is er, want dat gaat een uitdaging worden 😛
Reputatie 6
SanneK schreef:

Hallo kme,

De bedoeling is dat je als proefpersoon een bepaalde handeling op de website gaat uitvoeren. Terwijl je dat doet, kijken wij mee, om te zien waar de knelpunten zitten. Wat is er wel en niet duidelijk voor je, waar zoek je meer informative etc.

We hebben expres niet precies het onderwerp erbij gezet, zodat je niet de kans hebt om het voor te bereiden. Spontane reacties zijn altijd beter :)

Groet
Sanne

Top! Bedankt voor je toelichting.

En wat poco-loco al zegt, je wilt mij ook niet zien hoe ik surf :D

Succes met het onderzoek!
Ha ha, Poco-Loco en kme,
Iedereen is toch de doelgroep :)
Aan ons de uitdaging om de informatie op de pagina's zo duidelijk mogelijk te plaatsen, zodat de klant niet de weg kwijt raakt. Ook niet als deze via Google komt.

Over koffie, hmmm, ik zal de collega die dit onderzoek gaat uitvoeren eens even lief aankijken.
SanneK schreef:

Over koffie, hmmm, ik zal de collega die dit onderzoek gaat uitvoeren eens even lief aankijken.

Ja.... want anders ga je me vragen om dat ook mee te nemen... op de vroege ochtend.... in mijn vakantie :P

Ik bemerk een indirecte aanmelding op dit onderwerp :S
Reputatie 6
Helaas is de afstand iets te groot voor mij deze keer. Maar die €50,- korting, doe die maar gewoon opsturen dan 😛

Reageer