Vraag

Persoonlijk beoordelen servicemedewerkers

  • 22 februari 2016
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

Reputatie 2
Hallo allen,

Ik zat vandaag met een vraag en ben geholpen door Sue (achternaam weet ik niet). Zij heeft mij goed geholpen en heel netjes te woord gestaan. Als het goed is krijg ik straks een sms met de vraag het gesprek te beoordelen. Ik vind het echter jammer dat er niet gevraagd wordt hoe het gesprek met de medewerker was, en hoe ik hem/haar beoordeel. Ik mis de vraag hoe ik jullie collega beoordeel.. want zij verdiend een 10!

Is het ook mogelijk (of bespreekbaar) om de medewerker ook een cijfer te geven? Zij bepalen uiteindelijk de klanttevredenheid in zo een gesprek/chat, en niet de uitkomst.. want daar hebben zij geen invloed over. Ik ben benieuwd 🙂.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Hatim,

Wat leuk om zo'n postitief topic tegen te komen, en dat op maandag! 😉

Erg leuk om te horen dat Sue een tien verdient! De sms'jes die je krijgt worden wel ook aan de persoon gekoppeld. De beoordeling die jij geeft komt dus ook weer bij haar terecht. 🙂

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt over je verlenging of over iets anders? We helpen je hier ook graag verder.

Reageer