Beantwoord

[Poll] Zou jij een vast IP-adres willen?

• 11 juli 2017
  • 30 reacties
  • 15513 Bekeken

Toon eerste reactie

30 reacties

Beste mods / experts / T-mobile medewerkers,

Staat er voor de komende paar jaar op de roadmap van T-Mobile thuis überhaupt de introductie van IPv6 adressen of de introductie van een vaste IPv6 range of IPv4 adres? Ik snap dat er nu 2 jaar na het begin van de pilot 4Gvt nog steeds geen concreet resultaat is geboekt, maar staan deze kwesties überhaupt op de roadmap van T-Mobile? Ik begin het idee te krijgen met alle oude en nieuwe berichten over dit onderwerp dat T-Mobile zich simpelweg totaal niet interesseert in deze technieken die vroeger of later toch zullen moeten worden doorgevoerd (op zijn minst IPv6).
Reputatie 5
Badge +4
T-Mobile thuis daar is wel een vast ip bij handig, vele diensten hebben er problemen van als je opeens een nieuwe ip adres gebruikt.

Ik heb momenteel Online.nl en mijn ip is nog nooit veranderd al best wel veel jaren. Per 1 november heb ik T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +10
Bij 4g voor thuis verandert je ip bij elke sessie en een sessie mag maximaal 24h duren dus heb je dagelijks een nieuw ip.

Bij Thuis kan je een ander ip krijgen bij:
Netwerk onderhoud
nieuw modem
24h geen verbinding met internet
dus veel minder vaak dan 4g4t

de meeste problemen zijn natuurlijk op te lossen door een dyndns tooltje.

er zitten teveel nadelen aan het verstrekken van vaste ipadressen.
Reputatie 5
Badge +4
Bij Online.nl heb ik nu al jarenlang 1 ip wat zijn dan problemen daarbij? Ik vind het juist handige en heb er nog nooit problemen mee ervaren.
Reputatie 7
Badge +10
ook bij T Mobile kan je jaren het zelfde ip hebben, het word alleen niet gegarandeerd, en geloof niet dat online dat wel doet. het is ook niet de bedoeling om ipadressen te veranderen, ook dat moeten ze bijhouden. in het kort komt het er op neer dat er makkelijker te schuiven is met capaciteit.

Reageer