Praat je mee?

• T-Mobile Expert - Maatschappelijk verantwoord Ondernemen (o.a. War Child)
  • 11 reacties
Vind jij het belangrijk wat T-Mobile doet op het gebied van o.a. energiebesparing, veilig gebruik van mobiel internet voor kinderen en maatschappelijke sponsoring? Praat dan mee in een gesprek over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO).

We gaan het hebben over:

- De behaalde MVO resultaten in 2012
- De rapportage daarover in het duurzaamheidsverslag 2012
- Belangrijkste punten van een nieuwe MVO Strategie

Wij willen graag horen wat jij als klant belangrijk vindt. Daarom zouden we je aanwezigheid erg op prijs stellen. Bij dit gesprek zullen klanten en leveranciers van T-Mobile, maatschappelijke organisaties, (lokale) overheid, belangenorganisaties, wetenschappers en de media aanwezig zijn.

Datum: 16 juli 2013
Tijd: 14:30 – 18:30 (inclusief ontvangst en borrel)

We zijn op zoek naar 2-3 deelnemers; geef je gauw op en stuur mij een persoonlijk bericht!

4 reacties

Ik ben net nieuw op het forum en had niet in de gaten dat jullie hadden gereageerd; sorry voor de late reactie! Alle onderwerpen die jullie aangeven zijn ter sprake gekomen in de stakeholderdialoog. Transparante dienstverlening, waaronder geen onverwachte belkosten, meer gebruik maken van videoconferencing, geen kinderarbeid... belangrijke onderwerpen die de aandacht hebben.

@Dwieb, zie de website http://gesi.org/  Onze 'moedermaatschappij' Deutsche Telekom heeft dit initiatief opgericht met als doel: Building a sustainable world through responsible, ICT-enabled transformation

Dank je wel voor de reactie!

Heb je nog andere opmerkingen / suggesties hoe T-Mobile nog beter en duurzamer kan werken?
Ik hoor het graag en zal snel reageren ;0)
Reputatie 3
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Zou een volledig transparante, ongecompliceerde tariefstructuur voor de klanten daar ook niet toe moeten behoren?
Met mogelijkheden waarmee vermeden kan worden dat klanten min of meer ongemerkt voor grote uitgaven komen te staan, zoals werkende (!) belplafonds voor kinderen.....
Reputatie 1
Zo belangrijk is dat hele MVO schijnbaar, dat je een onderwerp erover opent en er vervolgens niet meer op reageert........!? Wilde nog voorstellen dat je die borrel aan me op zou sturen en een videoconferance zou organiseren op kosten van TMobile. Uit het oogpunt van de milieuvervuiling die het veroorzaakt als ik helemaal naar Den Haag
moet komen rijden.
Reputatie 1
Aangezien de discussie op het gebied van duurzaamheid en MVO vaak nogal selectief gevoerd wordt, valt onderstaande hier bijvoorbeeld ook onder?

http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3310288/2012/09/03/Samsung-beschuldigd-van-kinderarbeid.dhtml

Reageer