Respondenten nodig voor afstudeeronderzoek T-Mobile (en ontvang 500 mb 100 min of 100 sms gratis!)

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Saisha Nejal en ik ben stagiaire op de afdeling Digital Service van T-Mobile. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Hier heb ik respondenten voor nodig. Ik zal interviews gaan houden met deze respondenten over het onderwerp selfservice van T-Mobile. De interviews worden gehouden op de Haagse Hogeschool.

Ik zoek klanten die aan het einde van hun contract zitten en/of klanten die hun abonnement bijna mogen verlengen.

Je krijgt van T-Mobile een vergoeding. Je kunt kiezen tussen 500MB, 100 MIN of 100 SMS extra voor een periode van drie maanden.

Woon jij in de omgeving Den Haag en heb jij even tijd om mij te helpen? Of ken jij iemand die mij kan helpen? Reageer dan!

Alvast heel erg bedankt! :D:D

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 5
Voor mij te ver weg helaas.

Mogen klanten die buiten de contracttermijn zitten (en dus al lang kunnen vernieuwen) ook meedoen?
Ik kan wel we hebben twee contracten die aflopen. Maar ik zit in Amsterdam.
@minty Jammer! Nee, voor mijn onderzoek heb ik echt klanten nodig die aan het einde van hun contract zitten. 🙂

@kizito De gesprekken zullen plaatsvinden op de Haagse Hogeschool (met de NS station Holland Spoor). Voor mij is het geen probleem dat je in Amsterdam woont, het is meer de vraag of jij dan naar de Haagse Hogeschool kan komen? 🙂
Ik zit redelijk aan het einde van mijn contract, kan op een bepaalde dag ook wel langs Den Haag...
Zou wel even willen weten waar het om gaat

Groeten
@levoo Bedankt voor je reactie! Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het doel van het onderzoek is om in kaart te brengen in welke mate de klanten van T-Mobile gebruik maken van de online selfservice en wat de mening van klanten is over deze selfservice.

Als je mee wilt doen, kun je mij dan een privé berichtje sturen?

Groetjes,
Saisha