Respondenten nodig voor afstudeeronderzoek T-Mobile (en ontvang 500 mb 100 min of 100 sms gratis!)

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Saisha Nejal en ik ben stagiaire op de afdeling Digital Service van T-Mobile. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Hier heb ik respondenten voor nodig. Ik zal interviews gaan houden met deze respondenten over het onderwerp selfservice van T-Mobile. De interviews worden gehouden op de Haagse Hogeschool.

Ik zoek klanten die aan het einde van hun contract zitten en/of klanten die hun abonnement bijna mogen verlengen.

Je krijgt van T-Mobile een vergoeding. Je kunt kiezen tussen 500MB, 100 MIN of 100 SMS extra voor een periode van drie maanden.

Woon jij in de omgeving Den Haag en heb jij even tijd om mij te helpen? Of ken jij iemand die mij kan helpen? Reageer dan!

Alvast heel erg bedankt! :D:D

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 5
Voor mij te ver weg helaas.

Mogen klanten die buiten de contracttermijn zitten (en dus al lang kunnen vernieuwen) ook meedoen?
Ik kan wel we hebben twee contracten die aflopen. Maar ik zit in Amsterdam.
@minty Jammer! Nee, voor mijn onderzoek heb ik echt klanten nodig die aan het einde van hun contract zitten. 🙂

@kizito De gesprekken zullen plaatsvinden op de Haagse Hogeschool (met de NS station Holland Spoor). Voor mij is het geen probleem dat je in Amsterdam woont, het is meer de vraag of jij dan naar de Haagse Hogeschool kan komen? 🙂
Ik zit redelijk aan het einde van mijn contract, kan op een bepaalde dag ook wel langs Den Haag...
Zou wel even willen weten waar het om gaat

Groeten
@levoo Bedankt voor je reactie! Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het doel van het onderzoek is om in kaart te brengen in welke mate de klanten van T-Mobile gebruik maken van de online selfservice en wat de mening van klanten is over deze selfservice.

Als je mee wilt doen, kun je mij dan een privé berichtje sturen?

Groetjes,
Saisha
Helaas ik heb het te druk, maar je kunt zo bij ons kantoor langs komen in Amsterdam, misschien op vrijdag middag.
Bedankt kizito! Ik ga even kijken of dat lukt. Ik houd je op de hoogte!
Hoi SaishaN,

In Mei verloopt mijn abonnement, maar ik heb hem al verlengd. Ik weet niet of dat een probleem is?
Ik zou je eventueel wel willen helpen.
dit kan eventueel de 26e in de ochtend, want dan moet ik daar toch al in de buurt zijn?

Ik hoor het wel :D
Groetjes Tribaltim
Bedankt tribaltim,

Ik ga ermee aan de slag dan hoor je wel van me!
Hoi SaishaN,

Dat is uiteraard prima. Ik wacht het rustig af!
Bij voorkeur wel via een privebericht, want dat krijg ik zeker weten daarvan een notificatie!

Groetjes Tribaltim
Ga ik doen tribaltim!

Groet,
Saisha
hallo SaishaN, mijn abonnement loop tot februari 2016 en ik mag verlengen per oktober 2015. weet niet of dit voor jouw onderzoek interessant is ?
vr gr jippie
Heey jippie12,

Ik heb je een priveberichtje gestuurd;)

Groet,
Saisha
Reputatie 1
ik heb pas mijn abonnement weer verlengt. maar ben al jaren tmobile lid dus kan wel vragen beantwoorden. ik hoef van tmobile niets extra's. je mag contact met me opnemen. heb goede ervaringen met tmobile en daarom ben ik er al jaren en kan wel wat zeggen over selfservice
Het lijkt mij wel leuk om je hiermee te helpen! 🙂