Vraag

Snelheid forum

Reputatie 6
People,

De laatste tijd valt het mij op dat het forum op sommige tijden behoorlijk traag reageert. Of ik nu via 4G zit of de wifi (op meerdere plaatsen) vaak duurt het enkele seconden voordat een pagina opent.

Via google chrome op mijn gsm heb ik nog meer problemen. Zo moet ik vaak 2x klikken op een topic om deze te openen. De 'terug' knok werkt ook niet en vaker wanneer ik via de mail naar het forum ga, is de eerste pagina een 'deze pagina bestaat niet' pagina.

Hebben meerdere mensen deze problemen ook?

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Yup.. Al máánden...
Is bekend inderdaad...
Ben er ook niet al te blij mee
Reputatie 7
Badge +20
Hey kme en anderen,

Bedankt voor jullie feedback! We houden dit allemaal in de gaten en kunnen dit ook terugkoppelen, dus blijf jullie input met ons delen! 🙂
Ik ben nieuw, maar dat viel me dus ook op. We zijn een maand verder inmiddels 😉
Badge +9
@Onbekende Gebruiker

Hier klagen we al een tijdje over ;)
De klant-experts staan momenteel al te popelen om een battle aan te gaan met InSided om te laten zien dat het beter kan :P
Of dit ook door zal gaan betwijfel ik helaas, maar we zien allemaal graag dat het sneller gaat, gezien klanten dit ook als een hindernis zien als ze snel geholpen willen worden 🙂
Nergens last van!
Ik had er inderdaad ook vaker last van, maar dat is nu minder.
Reputatie 7
Badge +15
@Tiger07 & @Shelinachantal,

De snelheid van het forum is al een langer lopend onderwerp! Maar ik ben blij om te zien dat jullie hier niet veel last (meer) van ondervinden! 😃
@Tiger07 & @Shelinachantal,

De snelheid van het forum is al een langer lopend onderwerp! Maar ik ben blij om te zien dat jullie hier niet veel last (meer) van ondervinden! :D

Het lijkt ook niet echt een ISP afhankelijk probleem, om even wat dingen uit te sluiten.

Zowel, Ziggo, UPC, Xs4all en KPN geven dezelfde (langzame) verbinding.
Ik merk nog niet heel veel snelheidsverbetering, persoonlijk.
Reputatie 7
Badge +15
Hey onbekende gebruiker,

Op welke momenten/bij welke handelingen merk je dit voornamelijk? We zijn altijd blij met feedback dus let us know!
Ook last van gehad, maar inmiddels inderdaad stukken beter!
Reputatie 6
Badge +17
Nog steeds vrij langzaam hiero.
Reputatie 3
Af en toe komt een pagina helemaal niet te voorschijn. Na refresh of vernieuwen komt die dan wel. ik vraag mij ook af wat er gedaan wordt als de site meer dan 24 uur uit de lucht is wegens onderhoud (38 uur!). Als je dat bij internetbankieren zou doen zal de wereld te klein zijn!
Reputatie 6
Af en toe komt een pagina helemaal niet te voorschijn. Na refresh of vernieuwen komt die dan wel. ik vraag mij ook af wat er gedaan wordt als de site meer dan 24 uur uit de lucht is wegens onderhoud (38 uur!). Als je dat bij internetbankieren zou doen zal de wereld te klein zijn!

Hey,

Dat het forum soms hapert is helaas al een hele lange tijd bekend. Ligt aan de leverancier van het forum. Iedereen ervaart helaas de witte pagina's en het trage navigeren.
Reputatie 3
Misschien een andere leverancier nemen? Misschien iets duurder, maar alle waar naar zijn geld! (geldt ook voor abonnementen, ook wel abbonementen genaamd).
En 38 uur onderhoud, wat doen ze dan? Database reorganiseren?
Reputatie 6
Badge +17
Misschien een andere leverancier nemen? Misschien iets duurder, maar alle waar naar zijn geld! (geldt ook voor abonnementen, ook wel abbonementen genaamd).

Welke site is offline, en waar staat 38 uur?
Reputatie 3

Welke site is offline, en waar staat 38 uur?

Zoek maar naar onderhoud. De laatste :

15 dagen geleden
Hoi iedereen,

Tussen zaterdag 27 februari 18:00 uur tot maandag 29 februari 08:00 uur zijn er weer onderhoudswerkzaamheden.

Zoals altijd horen we het graag wanneer er maandagochtend, na de onderhoudswerkzaamheden, nog vragen of problemen zijn.

Reageer