Beantwoord

T-Mobile experimenteert met nieuwe internet bundels

Toon eerste reactie

49 reacties

Wanneer komen er eigenlijk nieuwe aanbiedingen? Dan krijg ik namelijk een sms dat ik mee mag doen.
@Arjen: Hoe werkt het met de MB-verdeler? Als je met je toestel een SMS stuurt naar 2244 voor een weekend bundel bijvoorbeeld, is die dan ook gedeeld met je 2e (of zelfs 3e) MB-verdeler Sim die in een tablet of Mifi apparaat zit? Of moet je voor ieder apparaat een eigen extra bundel aanschaffen?
Hoi!

Is hier al iets meer over bekend?
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Er is een tijdje niet gereageerd, maar dat betekent niet dat we stil zitten! Op dit moment bieden we deze speciale databundels aan. Daarnaast zijn we ook met jullie suggesties in de weer, dus houd het forum goed in de gaten voor alle updates! 😃
PJ06 schreef:

@Arjen: Hoe werkt het met de MB-verdeler? Als je met je toestel een SMS stuurt naar 2244 voor een weekend bundel bijvoorbeeld, is die dan ook gedeeld met je 2e (of zelfs 3e) MB-verdeler Sim die in een tablet of Mifi apparaat zit? Of moet je voor ieder apparaat een eigen extra bundel aanschaffen?

hier ben ik ook heel erg benieuwd naar, ik heb het nog niet zo kunnen testen maar het lijkt er op dat mijn tweede simkaart afgelopen weekend data heeft gebruikt buiten mijn weekend bundel om.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Weijmedia,

Welkom op ons forum! 🙂

Als je een weekendbundel hebt geactiveerd, zou deze ook voor je tweede simkaart/MB-verdeler gelden. De databundel maakt hier geen onderscheid in. Had je dit al nader onderzocht toevallig? Ik zie dat je nieuwe bundel is ingegaan en je factuur nog niet klaarstaat. Op dit moment kan ik helaas niet inzien of er daadwerkelijk extra kosten of verbruik is opgetreden. Misschien heb je dit zelf wel al kunnen nakijken?

Ik hoor het graag van je of het al opgehelderd is en anders kijken we met je mee naar je factuur!
Ik heb een pas een beetje laat gebruik gaan maken van deze tijdelijke bundels, maar ik vind het ideaal. Normaal gesproken chat ik alleen via WhatsApp met standaard basissnelheid. Maar soms studeer ik onderweg of ben ik onderweg aan het werk. Dan zijn deze bundels een waardevolle aanvulling!
Hii, ik heb vandaag een weekendbundel intensief aangeschaft voor 3 euro wat in houd dat ik van vrijdag 18:00 tot maandag 8:00 30000 mb krijg om te verbruiken en er dan niks van m'n gewone bundel af gaat. Dus ik heb mijn 4g op youtube en netflix aangezet en ben dat gaan kijken zoals ik dit al vaker met deze weekendbundel heb gedaan. Nu krijg ik toch net de sms dat mijn gewone databundel op is (waar ik nog meer dan 2 weken mee moet doen)! Hoe kan dit?? Ik had al wel de sms gekregen namelijk dat mijn weekendbundel was begonnen, heeft iemand dit ook gehad? Zoja wat kan ik dan doen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi IWowor,

Jammer dat dit niet goed is gegaan. Ik zie dat mijn collega Mitch je ondertussen via Twitter geholpen heeft. Wil je aan de bel trekken als je hier verder nog vragen over hebt? We staan voor je klaar! 🙂

Ik heb je topic overigens verplaatst naar het bestaande topic over dit onderwerp.
Reputatie 3
De afgelopen weekenden werkte de weekendbundel niet ; de bundel werd wel weergegeven maar het verbruik ging net als bij IWowor van mijn gewone bundel af. Ik ben hiervoor gecompenseerd maar zijn de problemen hiermee nu opgelost ? Ik vind het jammer dat er geen medewerker van tmobile meer reageert in het 4g voor thuis forum.
Ja, hetzelfde als muziek streamen dat niet van je bundel hoort te gaan. Als het mis gaat reageren ze niet meer. Beetje zonde.
Oja, de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Net nog even geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +15
@Peter4GT,

We proberen zo veel mogelijk en zo snel mogelijk te reageren in het 4GvT forum. Wat de weekendbundels betreft.. ik heb dit even nagevraagd bij ArjenV (topicstarter) hopelijk heeft hij hier nog wat meer specifieke informatie over. 🙂

@Ferryut,

Heb jij problemen met Datavrije Muziek? Had je overigens ergens anders je probleem ook kenbaar gemaakt? Als het misgaat proberen we namelijk altijd júist zo snel mogelijk te reageren! Ik zie dat je wel gebruik maakt van de 6GB bundel en het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Je zou dus gebruik moeten kunnen maken van Datavrije Muziek. Gaat dit verkeerd bij jou? Kun je in dit topic laten weten of je daar wellicht je antwoord hebt gevonden en anders wat er precies fout gaat? :?
Nou, ik heb (voor de zoveelste keer) aan de telefoon gehangen bij de klantenservice. Mijn abonnement voldoet aan alle voorwaarden. Ik word binnen een paar weken teruggebeld. Ik ben echter nog NOOIT teruggebeld door de klantenservice in soortgelijke gevallen waar ze dit wel hadden beloofd.

Is niet de eerste keer dat alles zo idioot loopt bij T-Mobile. Pas helaas mijn abonnement nog verlengd. #spijt #ikwilhierweg
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ferrut,

Hopelijk kunnen we de spijtgevoelens nog bij je weg halen! Je problemen met datavrije muziek zijn momenteel nog in onderzoek en zodra hier meer informatie over bekend is zullen we inderdaad zo snel mogelijk contact met je opnemen. Ik vind het heel vervelend om weer om je geduld te moeten vragen maar helaas kan ik dit niet in één handomdraai voor je oplossen. Als dat kon had ik dat natuurlijk direct gedaan! Uiteraard gaan we er voor zorgen dat dit helemaal goed komt. 🙂

Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan weet je mij te vinden!
Reputatie 5
Beste allemaal. Het experiment met tijdelijke internetbundels staat nu op pauze. We hebben veel geleerd en we gaan de producten nu verder ontwikkelen. We willen je bedanken voor je deelname. De bundels die je in het verleden hebt besteld worden niet in rekening gebracht!
Reputatie 3
ArjenV schreef:

Beste allemaal. We zijn gestopt met het experiment met tijdelijke internetbundels. We hebben veel geleerd en we gaan de producten nu verder ontwikkelen. We willen je bedanken voor je deelname. De bundels die je in het verleden hebt besteld worden niet in rekening gebracht!

Sorry, is dit serieus ? De weekendbundel is de enige manier om 4G voor thuis nog enigszins betaalbaar te houden. En hoe zit het dan met de toezegging van Dennis :

DennisAmeling
4G voor Thuis Expert
1041 Reacties

5 dagen geleden

@GHSV
De Tijdelijke Internetbundels blijven bestaan. Ze hebben deze naam omdat ze bedoeld zijn voor tijdelijk gebruik (een uur, een dag of een weekend). Let wel op dat deze bundels momenteel nog experimenteel zijn, dus er kan nog wat veranderen. Ze blijven in ieder geval wel bestaan

https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/tijdelijke-internetbundels-4g-voor-thuis-273969
Reputatie 7
Badge +15
Hi Peter,

Ik heb Dennis net gesproken. Hij is vandaag niet op kantoor vandaar dat ik reageer. We hebben hiervoor navraag gedaan bij Arjen. Hopelijk kan hij hier snel meer informatie over geven. We moeten het even afwachten. Sorry! Zodra ik meer informatie heb laat ik het aan je weten.
Reputatie 3
Inmiddels staat dit ook op jullie website : https://www.t-mobile.nl/tijdelijk-internet

Hoe gaan jullie dit oplossen voor 4G voor Thuis klanten want als ik nu de 'normale' aanvullende bundels moet gaan kopen kost me dat honderden euro's per jaar extra !
Reputatie 3
Ik snap niet waarom er geen fatsoenlijke inhoudelijke reactie van Arjen of Dennis kan komen op dit probleem. Het lijkt me dat een prijsverhoging van zo'n 600% wel wat uitleg verdient.
Reputatie 5
Badge +11
@all
Sorry, was even genekt door een griepje. 😞

Bedankt voor jullie enorme interesse in de Weekendbundel. We begrijpen heel goed dat dit voor velen voor jullie een mooie oplossing is. De Tijdelijke Internetbundels, waaronder de Weekendbundel, zijn altijd een experiment geweest. Dit is ook altijd als zodanig op de website vermeld.

Dankzij jullie feedback hebben we de afgelopen tijd al veel kunnen verbeteren aan deze experimentele bundels. Nu wordt het tijd om de balans op te maken, en te kijken of we verder gaan met de tijdelijke bundels. Eerder heb ik hier op het forum aangegeven dat we sowieso door zouden gaan met deze bundels, omdat ik en een aantal collega's absoluut de potentie hiervan inzien. Nu blijkt dat we technisch nog e.e.a. moeten bouwen voordat dit een officieel product kan worden. Sorry voor de miscommunicatie hierover.

We zijn overweldigd door jullie enorme interesse in de Weekendbundel en de vraag waarom dit nu op "pauze" is gezet. Daarom hebben we besloten om voor jullie de Weekendbundel alsnog actief te laten, zodat je deze op EIGEN RISICO kan blijven activeren door WEEKEND te sms'en naar 2244. Wees je ervan bewust dat het kan zijn dat de data niet uit de Weekendbundel, maar uit je reguliere bundel gaat. Je kunt dit controleren door je dataverbruik in My T-Mobile bij te houden. Mocht er iets niet goed gaan, ga dan niet meer internet verbruiken dan je normaal zou doen met je reguliere bundel, en laat het even weten in dit topic.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie feedback en interesse, we gaan hiermee aan de slag!
Reputatie 1
Hey Dennis,

Ik had dinsdag al gesmst voor de Weekendbundel, maar deze gaat gewoon uit de normale databundel voor 4G voor thuis... Hopelijk kunnen jullie het oplossen, het is echt namelijk echt erg handig, vooral in een gezin van 5.

Op het andere forum lees ik ook al dat het gebruik uit de reguliere bundel gaat, hierbij de link: https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/storing-weekendbundel-werkt-niet-naar-behoren-272913?sort=dateline.desc

Dennis beterschap!
Groetjes uit het oosten en een fijn weekend!
Ook ik kreeg een sms dat ik een weekend bundel kon activeren. Dit heb ik dan ook gedaan voor afgelopen weekend. Helaas is dit van mijn gewone bundel afgegaan (bundel S)
Dus geen 4G thuis.
Kan dit recht getrokken worden, zodat ik de laatste paar dagen nog wel mijn mb's kan gebruiken :S
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Flientje,

Gaat het om een ander abonnement waar je 4G voor Thuis hebt? Het nummer waarmee je bent ingelogd is namelijk geen 4G voor Thuis, maar Stel Samen & Stel Bij. Hierbij zou het dus niet zo moeten zijn dat je een weekendbundel kunt activeren. Kun je misschien een screenshot toevoegen van het bericht dat je ontvangen hebt?

De weekendbundels werken op dit moment alleen nog bij 4G voor Thuis, een abonnement speciaal voor vast gebruik. Dit heeft verder niets te maken met het netwerk 4G dat je thuis hebt. 😉

We zien jouw reactie graag tegemoet en als je de SMS hebt, dan is dat helemaal top!

Reageer