Beantwoord

T-Mobile Forum app

Badge +1
Goedendag,
Een app voor dit forum zou geniaal zijn.
Dan hoef je niet iedere keer in te loggen, bespaart tijd, en levert ongelovelijk veel gebruiksgemak op.
2 jaar terug had ik dit ook al hier op tafel gelegd, maar inmiddels is er nog geen app.

Nu weet ik dat het 1ste antwoord van ontwikkelaars meteen nee is, maar zo'n app is ook een groot voordeel voor T-Mobile zelf.
Want hoe meer mensen er op dit forum komen, hoe minder werk er voor de mods is, omdat meer topics door gebruikers beantwoord zullen worden. Dus eigenlijk snijd de gene die beslist dat er geen app komt, iedereen in z'n vingers.

Anyway: who's saying yes?!
icon

Beste antwoord door David 25 juli 2017, 10:26

Hey R-han1905,

Top dat je meedenkt over de mogelijkheden op en van dit forum! 🙂 Een app zou inderdaad een mooie toevoeging zijn, maar reken er maar niet op dat deze er gaat komen. Voor in de nabije toekomst zijn er sowieso geen plannen voor, maar wie weet wat er later nog gebeurt! Is het niet mogelijk om op jouw telefoon automatisch inloggen ingeschakeld te houden? Op die manier voorkom je het continu inloggen.

Mocht er nog meer feedback zijn, let us know!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Voor, krijg de hik van dat inloggen
Reputatie 7
Badge +20
Hey R-han1905,

Top dat je meedenkt over de mogelijkheden op en van dit forum! 🙂 Een app zou inderdaad een mooie toevoeging zijn, maar reken er maar niet op dat deze er gaat komen. Voor in de nabije toekomst zijn er sowieso geen plannen voor, maar wie weet wat er later nog gebeurt! Is het niet mogelijk om op jouw telefoon automatisch inloggen ingeschakeld te houden? Op die manier voorkom je het continu inloggen.

Mocht er nog meer feedback zijn, let us know!
Badge +1
thnx David voor je reactie.

Bij mij staat nergens zoiets van "ingelogd blijven. Zowel op de mobiele versie als op de deskop versie + laptop. Heb hiervan beide een screenshot bijgevoegd.

Maar ook al zou dat kunnen, zit je nog met dat je altijd langzamer op dit forum bezig bent.
Ook de koppelingen op het forum moet je inzoomen om op de juiste link te klikken. (Als 2 koppelingen te dicht op mekaar zitten)

Maar ik vind het wel een slechte zaak dat het niet mogelijk is. Een goed bedrijf zou toch gehoor moeten geven aan feedbacks van klanten? Of het forum is niet bangrijk genoeg om daarin te inversteren of ze hebben er het geld niet voor over.

Uit ervaring weet ik dat bedrijven sneller "nee" roepen dan dan eerst te kijken of iets mogelijk gemaakt zou kunnen.
Zou je deze feedback wel tot de aandacht van de verantwoordelijke afdeling kunnen sturen? Dan kunnen hun alsof kijken wat ze ermee doen. Dan is me energy toch niet voor niets geweest.
Reputatie 5
Badge +11
@r-han1905
Ik zou het een slechte zaak vinden als iemand of T-Mobile een complete app gaat maken in feite alleen om automatisch in te loggen. Ieder z'n programmeer hobby natuurlijk, maar er bestaan al genoeg apps met vrijwel geen toegevoegde waarde op standaard webtechniek.

Dit login issue is verre van uniek en er zijn zat oplossingen. O.a. met b.v. chrome sync heb je al een oplossing. Het euvel zou zich denk ik ook minder voordoen als T-Mobile niet elke dag een netwerk disconnect zou doen ('Zwangstrennung'), zodat sessiecookies o.i.d. langer bruikbaar blijven. Als je altijd op WiFi zit waar je provider dat niet doet, is er denk ik minder een probleem.

Verder is in de 'gewone' My T-Mobile app een menu item "T-Mobile Community", dus ik kan beweren dat wat je wilt al bestaat. Deze app doet eigenlijk primiar aan authentificatie caching voor je abo(s), de rest is webtechnologie zo te zien. Dus precies wat jij wilt.
Badge +1
Hoi Legendarische super User,

Ik zie dat je een "Legendarische Super User" bent.
Dan zou ik jou toch niet uit hoeven te leggen wat de verschillen tussen een app is en een website?

Als je goed leest, zie je dat ik het niet alleen heb over het inloggen. Dus snap niet zo goed aan wie deze inhoudt gericht is; "Ik zou het een slechte zaak vinden als iemand of T-Mobile een complete app gaat maken in feite alleen om automatisch in te loggen."

Maar dit onderwerp is eigenlijk al failliet, eerder gaf een moderator aan dat een app er niet zal gaan komen. Dus er over blijven discussiëren is nutteloos en zal er niet voor zorgen dat de app er komt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey R-han1905,

Wij luisteren zeker naar de feedback van onze klanten, dus dit pakken we zeker mee! Op dit moment horen wij deze vraag niet vaak voorbijkomen, maar als er veel behoefte aan zou zijn, dan is dat zeker het overwegen waard!

Overigens zijn de collega's en ik die je hier op het forum ziet ook daadwerkelijk verantwoordelijk voor dit forum. 😉 De feedback komt dus direct bij ons in het bakje. Als blijkt dat er een grote vraag naar is, gaan we zeker kijken wat we kunnen doen. Op dit moment is een app echter niet aan de orde, maar wie weet wat de toekomst brengt!

Reageer