Beantwoord

Testen Apple Watch met sim

Hoi T-mobile. Ik wil graag jullie tester zijn om de Apple Watch met Sim in Nederland aan te bieden. Ik heb er een in Duitsland gehaald. Dus als jullie testers zoeken, bied ik me aan! 🙂
icon

Beste antwoord door Mitch 23 oktober 2017, 14:51

Hoi Bas,

Op dit moment wordt er nog geen ondersteuning geboden voor de Apple Watch 3. Of dit in de toekomst wel het geval gaat zijn is moeilijk te zeggen. In hoeverre het aannemelijk is dat we onderdeel worden van een beta durf ik ook niet te zeggen. Mocht dat scenario werkelijkheid worden dan zullen we dat ongetwijfeld communiceren! Leuk dat je in ieder geval wel enthousiast bent!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Bas ik vermoed dat Apple het tzt gewoon zelf test :8
En dat het dan wanneer het mogelijk naar Nederland komt de datum geen idee dat is iets waar Apple altijd lekker geheimzinnig over is.
Reputatie 7
Badge +13
Voor E-Sim heb je ook apart een bundel nodig. Volgens verschillende sites erg duur grapje.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Bas,

Op dit moment wordt er nog geen ondersteuning geboden voor de Apple Watch 3. Of dit in de toekomst wel het geval gaat zijn is moeilijk te zeggen. In hoeverre het aannemelijk is dat we onderdeel worden van een beta durf ik ook niet te zeggen. Mocht dat scenario werkelijkheid worden dan zullen we dat ongetwijfeld communiceren! Leuk dat je in ieder geval wel enthousiast bent!
@Rosan, ik bedoel dus voor T-mobile testen om ze net dat duwtje te geven om dit aan te zetten voor alle Hollanders.
@CrisTien, ja dus?
@Mitch, wat je schrijft begrijp ik ja, maar hebben jullie een R&D of innovatie afdeling die dit eerst wil testen voor ze het landelijk uitrollen? Ik heb het vermoeden dat het al bij een of meer providers rond was, maar op het laatste moment toch niet geïntroduceerd bij Launch. De sticker op de Duitse doos en de boekjes in de doos zijn in FR, DU en NL. Handig voor de nabije toekomst, maar als er nog een marketeer of ander type binnen T-mobile twijfelt, laat ze me even bellen. Dat is wat ik bedoel
En wie heeft Rosan’s reactie als antwoord bestempeld?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Bas,

Wij markeren bepaalde antwoorden alvast als antwoord, zodat er niet teveel topics open blijven staan. Ik heb nu het antwoord van Mitch gemarkeerd. 😃

Zoals hij ook al aangaf, hebben we hier op het moment geen informatie over en weten wij dus ook niet of dit vanuit T-Mobile getest zal worden. Mocht dit het geval zijn, dan zullen we dat zeker communiceren - en jou in gedachten houden! 😃
Thanks Jaimy, beste antwoord so far! Zet het ajb even door naar jullie IT- en marketingafdeling!

Reageer