Verbeteringen voor de My T-Mobile app

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
Met de My T-Mobile app heb je altijd en overal toegang tot je belangrijkste My T-Mobile gegevens. Om de app te optimaliseren, zijn we benieuwd naar jullie mening. Welke functionaliteiten vind je het belangrijkst, mis je nog iets of heb je nog andere goede ideeën? Denk met ons mee!
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

120 reacties

Ik ben er ontevreden over! Belstatus en data kloptte niet, heb er contact over gehad maar moest even geduld hebben want HUN hadden storing!. Later krijg ik bericht dat ik moest bijbetalen!! Slechte afhandeling T Mobile!
top dat jullie om andere hun mening te laten geven over jullie app
Reputatie 7
Badge +14
Haal eerst de fouten uit de app voor dat jullie verder gaan
Reputatie 4
Ik gebruik de app niet (niet meer) omdat ik niet meer kan inloggen op T-Mobile via mijn telefoon. Blijf terug komen op het inlogscherm van de app  :mad:
Zou het wel mooi vinden dat je ook kunt zien hoeveel MB internet je in het buitenland hebt gebruikt. Nu moet je naar een speciale pagina gaan. Zou handig zijn als het ook via deze App kan! 😃
Een ipad versie zou fijn zijn!
enige minpunt, is dat de app niet verplaatsbaar is naar de SD-Kaart.  dat zou verbeterd moeten worden vind ik.
Informatie staat niet in de app (puntensaldo, abonnement ed). Je wordt de hele tijd doorgestuurd naar de website ipv dat je dingen kunt regelen in de app. De \'apps\' doen het ook niet allemaal.

Alles moet gewoon werken en gesynchroniseerd zijn.
Prima app, alleen mag de designer wel een beetje peper in z\'n r**t krijgen, de interface is saai en een rommeltje.
De bel-status voor zakelijke abonnementen mag ook wel gemaakt worden. Elke keer als ik er op druk dan crasht de App.
De bel-status voor zakelijke abonnementen mag ook wel gemaakt worden. Elke keer als ik er op druk dan crasht de App.
De bel-status voor zakelijke abonnementen mag ook wel gemaakt worden. Deze doet het maanden al niet. De App crasht namelijk als ik er op druk.
nou T-mobile, jullie vragen om verbeter-adviezen en krijgen die ook, waar blijft jullie reactie/follow-up?

Ps. ik stel voor om die roze balken aan te passen zodat vrije minuten en data beter leesbaar worden!

Reputatie 2
Tijd om via t-mobile app dingen aanpassen zoals voicemail aan uit zetten, dingen in abonement aan passen bundels kopen etc:
Reputatie 7
Badge +14
Let op de app zit vol met fouten ( ook na de update van gisteren)
Het dataverbruik klopt NIET!
De surprise actie zou toch in deze app gestart en uitgevoerd dienen te worden. Tijdens mijn vakantie krijg ik de melding kan niet via mijn mobile (phone). Dus geen mogelijkheid om mee te spelen!
Allereerst zou een My T-Mobile app voor Windows Phone wel handig zijn..
Zou het een idee zijn om in de belstatus overige kosten ditect inzichtelijk te maken zodat je kan zien wanneer en hoe je die extra kosten heb gemaakt en niet aan het einde van de maand
Ik zou het fijn vinden een opzie hebben dat mijn bel minuten of sms of data ik nog heb in Beel willen hebben van de app (voorbeeld ik heb nu nog 90 bel min met klein rond je op de app in beeld ziet) zie belstatus app die dat hebben jullie server ondersteunen die app niet meer dat is jammer heb er wel voor betaald
Het nieuwe \"details gebruik\" is erg handig. Alleen zou ik graag willen dat de meest recente gesprekken/SMS\'jes bovenaan in de lijst komen (dus van nieuw naar oud). Nu moet ik helemaal naar beneden scrollen voor de laatste gesprekken. Of anders een instelling en toggle voor volgorde.

Verder lijkt het me handig als er een meer geautomatiseerde manier van snelheid resetten is, echt met één druk op de knop en dan nog een extra bevestiging, eventueel door toegangscode opnieuw in te toetsen, i.p.v. via SMS, maar dat kost denk ik teveel om te ontwikkelen aan de backend. Maar nu gaat het een beetje omslachtig.
Ik zie net dat het op de (desktop)website-versie van My T-Mobile ook zo in die volgorde is. Nou ja, is ook geen ramp. Overigens zie ik in de desktop-versie totalen (duur/volume, uit bundel, kosten) per soort. Ook handig, alleen net te weinig ruimte in de app denk ik. Ben gewoon hardop aan het denken...
ik kan niet inloggen, heel frustrerend, zelf kan ik wel in het aanmeld scherm komen(word via browser om inloggegevens gevraagd) en dan zeg ik de priveci accepteer, en kom vervolgens terug bij de app, en zecht de app dan; je inlog tijd is verlopen... ik heb een samsung GT-S3500 svp haal deze bug weg
Reputatie 2
Ik kan al weken mijn belstatus niet zien in de app. Hierover gebeld, maar kreeg ook te horen dat er een storing was. Ik weet niet wat voor programmeurs ze daar bij T-Mobile hebben, maar ik zou op zoek gaan naar iemand die wél snel dit probleem kan oplossen. Ik vind het onacceptabel dat T-Mobile dit niet snel oplost.
Reputatie 2
Ik kan al weken mijn belstatus niet zien in de app. Hierover gebeld, maar kreeg ook te horen dat er een storing was. Ik weet niet wat voor programmeurs ze daar bij T-Mobile hebben, maar ik zou op zoek gaan naar iemand die wél snel dit probleem kan oplossen. Ik vind het onacceptabel dat T-Mobile dit niet snel oplost.
Reputatie 2