Verbeteringen voor de My T-Mobile app

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

120 reacties

Knop voor sneller opwaarderen. Mogelijkheid voor instellen maandelijks automatisch opwaarderen.
Waarom rekening wel inzien maar de PDF niet kunnen mailen?
Ik zou heel erg blij zijn met een widget die mijn belstatus weergeeft. Ik vind widgets namelijk de grootste kracht van het Android platform. In 1 oogopslag alle nuttige info zonder een app te openen.
Reputatie 2
Werkt niet! Ook als ik mijn spaarpunten wil inleveren moet ik iedere keer inloggen, wanneer ik dit doe dan springt de pagina automatisch weer naar de startpagina. Hierdoor kan ik mijn punten niet inleveren!!
Te veel gericht op abonnementen. Zeker niet optimaal voor prepaid gebruikers
App veel te traag. Stukken niet te lezen zo klein en niet te vergroten.
Reputatie 7
Badge +9
@puppystad

Dat kan ook haast niet anders.
T-Mobile kan niet bijhouden wat jij met je prepaid abbonement doet, omdat je niet werkt via het systeem. En dus is er ook geen data beschikbaar over je verbruik. Zo simpel is het.

Dat is het hele principe van prepaid. (en dat is ook waarom het zo geliefd is bij degene die wat te verbergen hebben.)
Hoe kan ik met een iPad bovenstaande vragen beantwoorden?!! Niet dus.

Hoe kan ik in mijn APP twee verschillende abonnementen bekijken?
Prima app, het enige wat me nog steeds verbaast dat het bekijken waarvoor ik zal gaan sparen nog steeds niet geintergreerd in de app is.
Zou graag willen zien dat je in de app met 2 verschillende abonementen kan inloggen en je status kan zien.
De informatie app in de T-mobile app legt iets uit over de T-mobile app. Helaas is de boodschap niet op een scherm te lezen, je moet naar rechts scrollen om de zinnen te kunnen lezen. De app zou dus aangepast kunnen worden voor het gebruik op een smartphone.
Helaas kan ik hier vanuit de app de bovenstaande vragen niet beantwoorden??

Ik zou graag willen zien dat ik meer informatie krijg over de bundels als ik er op klik, ook van de bundels die ik al heb.
Reputatie 2
Ik kan niks invullen. Enquete deugt dus niet. Ik zou een automatisch alert wanneer beltegoed bijna op is willen.
Reputatie 2
Wat slecht app development! Ik kan geen van de bovenstaande opties selecteren. Nog een T-Mobile meesterwerk!
De informatie moet ook op het volledige scherm worden weergeven, ik kan niet inzoomen en moet met mijn neus tegen het scherm om te lezen. Graag zou ik hier verandering in zien. Verder werkt de app naar behoren!
Is mogelijk internetverbruik bij zetten ?
Reputatie 1
Fijn, dit werkt dus ook al niet ! Niets te selecteren of te wijzigen. Ik gebruik de app alleen om m\'n beltegoed te checken. De rest werk niet of slecht/traag.. En wat heb ik aan informatie van bundels die al lang verlopen zijn ???
Zet bij melding dat er een storing is met de data van mb\' en gb\'s dat scheeld veel vragen van de klant dacht ik zo
Sommige dingen zijn onmogelijk leesbaar zoals de uitleg overige kosten. Kan niet inzoomen. Ik gebruik een Samsung Galaxy s4 met Android 4.4. Tevens de vraag waarom er in godsnaam een Koninginnedag thema is. Koninginnedag? Jullie lopen een jaar achter!
zet in de app ook catelige neer dat je met je punten wat kan bestellen xal goed zijn elke x inloggen op de site is vervelend