Beantwoord

Verjaardagsbundel Unlimited abbonees

Ik ben een paar dagen geleden jarig geweest en heb van T-Mobile een verjaardagsbundel ontvangen om eindeloos te kunnen internetten. Nog bedankt daarvoor.

Het probleem wat ik hiermee heb is dat ik al een Unlimited data-bundel heb. En dan voelt dit cadeau niet echt als een cadeau, aangezien er voor mij weinig verandert.

Is het misschien een idee om unlimited abonnees een ander soort cadeau te geven? Ik zou zelf niet weten wat, maar er is vast wel iets te verzinnen.
icon

Beste antwoord door Issam 8 oktober 2018, 15:50

Hoi hoi Tjitze92,

Allereerst; VAN HARTE GEFELICTEERD!!!1!

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat er nog vele mogen volgen. 😉

Goed punt, met een Unlimited data abonnement heb je inderdaad niet veel aan een extra unlimited data bundel. Hier moeten we dus iets anders op gaan verzinnen. Ik wil je bedanken voor je feedback Tjitze, we zien je graag weer terug als je andere vragen, verzoeken of terugkoppelingen hebt.

Ik ga dit doorgeven aan onze collega's die hier over gaan!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ach ... Dus ik krijg binnenkort ook een verjaardagsbundel om eindeloos te kunnen internetten? Alvast bedankt T-Mobile! Mijn unlimited dank hiervoor is grenzeloos ...

Ideetje voor een ander soort cadeau? Ik kan wel wat verzinnen hoor ... Zorg er voor dat ik nooit meer "aanvullers" hoef te gebruiken!
(N.B.: ik ben geen zakkenvuller, want een dergelijk verjaardagscadeau kost jullie immers helemaal niets ... Mooi toch?)
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Tjitze92,

Allereerst; VAN HARTE GEFELICTEERD!!!1!

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat er nog vele mogen volgen. 😉

Goed punt, met een Unlimited data abonnement heb je inderdaad niet veel aan een extra unlimited data bundel. Hier moeten we dus iets anders op gaan verzinnen. Ik wil je bedanken voor je feedback Tjitze, we zien je graag weer terug als je andere vragen, verzoeken of terugkoppelingen hebt.

Ik ga dit doorgeven aan onze collega's die hier over gaan!

Reageer