Vind jij het leuk om iets van T-Mobile te horen op je verjaardag?

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
Wat vind jij ervan als T-Mobile jou verrast op je verjaardag?
Doe mee aan ons onderzoekje en vertel ons je mening.

Lees het hele onderzoek

http://www.bnr.nl/incoming/841391-1109/birthday.jpg/ALTERNATES/i/birthday.jpg

87 reacties

Reputatie 5
Badge +9
DIe Partyhat speaker lijkt me echt vet!

Een aantal jaar terug kreeg ik een grote roze vlag met HOERA! er op, afgelopen jaar een 3,5mm plug zodat je met z\'n 2en naar muziek kan luisteren 😛

Het is altijd een leuke verassing wat er weer vorobij komt 🙂
Reputatie 4
Hmmm.. als ik kan kiezen krijg ik liever die taart van Eva's plaatje ! 😉
Reputatie 4
een partyhat speaker zou echt tof izjn! kan je lekker mee party crashen! haha. maar een kaartje doet het ook altijd goed 🙂
Reputatie 3
Nimorea, op dit moment vind ik die chocoladetaart er ook wel erg aantrekkelijk uitzien 🙂. Toch ben ik bang dat je liever geen door mij zelf gebakken taart wilt ontvangen op je verjaardag, haha.
Reputatie 6
Het is altijd leuk te horen dat ze je verjaardag niet vergeten ook als je al weer zo oud ben als ik L.O.L
Ik heb de vlag, de slingers etc. etc. nog. Deze gebruiken we voor iedereen die jarig (werk) dus eigenlijk ook wel een duurzaam cadeau.
Ik denk dat de mijne dit jaar is gejat door de postbode hahaha ik hoop de volgende wel te ontvangen!
Reputatie 5
Het is altijd leuk om gefeliciteerd te worden. Ik hoef niet per se iets te krijgen, een sms'je is ook leuk. Als ik dan voor een cadeau mag kiezen zou ik voor T-Mobile Extra punten gaan. Ik vind het nog steeds jammer dat de verjaardagspunten niet meer worden gegeven.

@arie61, wat zegt "men" ook al weer? Je bent zo oud als je je voelt. Je bent dus nog gewoon een manneke van 25 toch? ;)

@katoooo, wat leuk dat je die spullen bewaard hebt! Ik heb bij de verhuizing rigoreus opgeruimd en mis nu dus dat opblaasding 'feest'. Heb ik weer... :rolleyes:

EvaD schreef:

Nimorea, op dit moment vind ik die chocoladetaart er ook wel erg aantrekkelijk uitzien 🙂. Toch ben ik bang dat je liever geen door mij zelf gebakken taart wilt ontvangen op je verjaardag, haha.

Dan schakel je DennisAmeling in, die kan prima taarten bakken zegt 'ie. 😃
Ik heb nog iets van T-mobile gehoord op mijn verjaardag, terwijl ik al jaren klant ben.
Het lijkt me super om iets te horen op zo\'n feestelijke dag!
Reputatie 7
Badge +9
😕  Weet niet precies wat men bedoelt met vlaggen en dergelijke, ik heb nooit wat anders gekregen dan een papieren kaartje.... (Ben er al bij sinds Dutchtone prepaid, al een vast abbo sinds 2010). 😕

Gister wel de papieren 'gefeliciteerd blablabla gezellige verjaardag etc' gekregen. Niets over een cadeautje of dergelijk (4 januari, morgen, wordt ik 23 :p)
Reputatie 4
@ShadowLea

nodig je ons dan niet uit voor een feestje? 😮 kom ik in een ansjovissen pak... 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Aandacht ervoor is al leuk , klein kado nog leuker.
Vroeger inderdaad al die roze spullen gehad , heb ze ook nog steeds en gebruik ze nog wel eens.

Weet nog die slinger die kassa of radar haalde :
Van harte gefeliciteerd **** haha foutje 🙂

Groetjes
Reputatie 6
Badge +8
hmmm woord mag niet , maar stond slecht woord voor een dame van lichte zeden.
Reputatie 7
Badge +9
@storm91 Weten jullie Enschede wel te vinden dan? 😛

Vind m\'n mum niet zo leuk... Volgend jaar, wie weet. Ik zit het komende half jaar in Breda in een eigen flat, dus.. 😛
Reputatie 4
@ShadowLea

bij hoevenlaken linksaf toch? en vervolgens bij timboektoe de rotonde voor een kwart volgen?

een half jaar in breda... hmm, daar wonen vrienden O.o en jij nu ook. lol
Reputatie 7
Badge +9
@storm91

Als je over de A28 vanaf Leeuwarden komt is het inderdaad linksaf bij Hoevelaken! 🙂
Reputatie 4
Het onderzoek ingevuld :D 
Ik kan nu al niet meer wachten op de Partyhat 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben benieuwd of de postbode wat meebrengt..... 😮 😛
Reputatie 6
Badge +13
Ingevuld! Kan niet wachten! :)

@ShadowLea 
Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van Lea! :D

Voor mij is het de A1 afrijden richting Duitsland. :p
Zo'n 100km. 
Super cool idee van t-mobile:D
Reputatie 7
Badge +9
@leroy98ecker Dankjewel 🙂

Amersfoort? 🙂
Reputatie 4
@ShadowLea

Van harte gefeliciteerd!!:D
Reputatie 7
Badge +9
@pjb1950 Dankdank 🙂

Ik heb wel een beetje de topic gehijacked 🤣
Ik ben rond 2009 tot 2011 al eens klant geweest van t-mobile maar nog nooit iets ontvangen voor mijn verjaardag ,nu is het natuurlijk niet zo dat je dat ook verwacht.
Maar als t-mobile zijn klanten een cadeautje geeft voor hun verjaardag is dat natuurlijk des te leuker.Ik ben VOOR!!

ps ik ben op 18 Januari jarig 😉
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea 

Nee, Voorthuizen. Ligt bij Barneveld en vlakbij Amersfoort. 

Reageer