Vraag markeren als Beantwoord door topicstarter

Is er geen mogelijkheid wat duidelijker aan topicstarters te laten weten dat het heel handig is als ze wanneer hun vraag is beantwoord ze op beantwoord kunnen/moeten klikken ?

Als namelijk een vraag beantwoord is kan of het topic gesloten worden of in elk geval hoeft men er niet meer echt naar te kijken aangezien de topicstarter dan geholpen is...  Dan hoeft niet iedereen de zelfde vraag te beantwoorden en te lezen en kan er sneller op nog onbeantwoorde vragen worden gereageerd.

Nu ben ik van nature erg lui  maar ik denk dat het de doorlooptijd van een vraag absoluut ten goede zal komen :)

Fijn weekend allemaal.

5 reacties

Reputatie 4
Hey John!

Nee die mogelijkheid is er nu niet, je kunt het bijvoorbeeld in je handtekening kwijt. Nu is het ook zo dat je als topicstarter niet hoeft aan te geven dat je een vraag stelt. Wanneer je die optie selecteert kun je pas een reactie als antwoord markeren. Wij passen de topics zoveel mogelijk aan zodat wij of een klant dit zelf kan.

Er komen veel veranderingen aan die ervoor zorgen dat dit makkelijker wordt. Nog even afwachten dus. 😉
Ach het houd me zo wel leuk bezig :)

Ben volop met alles wat gemeente is in gevecht om een locatie voor de shop  dus de hele dag  lekker thuis aan het mailen en bellen lolz...

Dan is het wel aardig veel topics te hebben die open zijn om de wachttijden te verkorten 🙂 🙂
Reputatie 4
John, jij bent toch altijd bezig?! ;)

Zoals ik al aangaf komen er veranderingen aan, dit gaat helemaal goed komen. Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 5
Maar John.. wanneer kunnen we jouw eigen shop nou eens komen bewonderen? 🙂
Ik hoop nog voor de zomer..... De gewenste locatie werd bij nader inzien gegeven aan een medelander die er een fietsenzaak mag gaan beginnen..... Das niet zo erg als het niet was dat er een jaar gelden ook een zat, en een daarna een supermarkt en een kledingreparatie zaak .... In anderhalf jaar tijd....... Het vrijwel onmogelijk een redelijke locatie te vinden als je geen bijzondere status hebt hier in Alkmaar.... Maar ik overweeg een been te amputeren, zwanger te worden en een geslachtsverandering te ondergaan, en vraag een paspoort aan in een land waar ik de naam niet van uit kan spreken als dan de fietsenzaak na drie maanden op de fles is mag ik misschien....

Probleem is dat er niet veel locaties zijn in de buurt waar je detailhandel mag voeren.... En ik ben niet kansarm..... Nederland is geen goede plek als je werken wilt....... Als je een uitkering hebt of wilt is het geweldig en kan alles maar elke keer als ik iets nieuws begin is het drama...

Reageer