Sticky Vraag

Wat doe jij met je oude toestel?

Toon eerste reactie

98 reacties

Reputatie 2
Geef ik aan een kennis der kinderen. Heb er ook altijd 1 reserve voor het geval dat
Als back-up telefoon gebruiken.
Reputatie 7
Badge +20
Ik hou er ook altijd één als back-up, just to be sure! 😉
Je kunt er altijd iemand anders blij mee maken die het zelf niet zi breed heeft of inleveren bij t-mobile voor extra punten..
Ik bewaar hem altijd voor als mijn nieuwe telefoon stuk gaat. Maar inmiddels liggen er dus weer een aantal echt oude toestellen te verstoffen...
Back-up of voor tv kijken via chromecast buiten in de zomer dan
Reputatie 7
Badge +17
Ik gebruik hem zelf ook als back-up. En als ik zeker weet dat ik hem niet gebruik dan geef ik hem weg.
Ik hen mijn oude toestel in een la liggen en die gebruik ik op riskante expedities zoals zeilen, wielrennen ed.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Apestman,

Dat is slim! Mocht er dan iets met het toestel gebeuren is dat natuurlijk minder erg. Wel gaaf hoor dat je zo actief bent! Al eens een mobiel verloren tijdens een riskante expeditie? :8
Nee, alleen wel een uit de klem van de racefiets gevallen. Dikke beschadiging in de kast maar niet stuk.
Reputatie 7
Badge +15
Ai! Dat moet een harde val geweest zijn! Gelukkig heeft hij het overleefd. Goed dat je voorzichtig met je spullen omgaat! 😃
Tom schreef:

Check deze pagina eens op onze website. @Knoerten1 ik zie dat je bij ons max. €139,26 voor de S3 krijgt, is het overwegen waard dus! 🆒

Zal inmiddels wel een stuk minder, voor mijn S4 zou ik nog € 28,- terug krijgen, dat loont niet de moeite meer!
Ik vind het ook een goed iedee ik heb zelf ook een paar oude telefoons maar inleveren voor korting of punten vind ik wel een goeie
Reputatie 7
Badge +20
Hey P.peters,

Dat goede idee bieden we ook al aan hoor! 😉 Je kunt jouw toestel inruilen voor een korting in de T-Mobile Shop. Op deze pagina vind je hier alle informatie over!
Reputatie 5
Badge +9
David schreef:

Hey P.peters,

Dat goede idee bieden we ook al aan hoor! 😉 Je kunt jouw toestel inruilen voor een korting in de T-Mobile Shop. Op deze pagina vind je hier alle informatie over!

Mag je dat opsparen eigenlijk?
Ik heb onlangs enkele tientallen iPhone 4S'en, Blackberries, Nokia's en LG L90's weggedaan 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lodan,

Jazeker! Je kunt tot 5 toestellen in één keer inruilen voor korting! 🙂
Verkopen bij de Mediamarkt
Reputatie 7
Badge +20
@Safina,

Altijd goed meegenomen! Wist je ook dat je ook jouw oude toestel in kunt ruilen bij ons? Je bespaart dan weer kosten op jouw nieuwe toestel. 🙂
Badge +1
In de loop der jaren heb ik flink wat toestellen gehad. Allemaal verkocht, 1 telefoon bewaar ik voor onbelangrijke mensen aan wie ik me prive nr niet wil geven.
Me vorige telefoon heb ik in de blender gegooid en videotje van gemaakt voor youtube.
Schijnt intressant gevonden te worden 🙂
Ik heb mijn telefoon ingeleverd bij een tmobile shop voor tegoed om in de winkel te gebruiken. Het zou dus fijner zijn als de shop wel een uitgebreider systeem zou hebben.
Reputatie 7
Badge +13
Bij mij liggen ze nog in de kast.📲 bij inruil krijg je er veel te weinig voor.
Meestal geef ik ze weg als iemand een kapot toestel heeft
Reputatie 2
Badge
Ik heb de inruil-actie van Samsung van vorige maand gedaan.
Op elke telefoon, ongeacht hoeveel hij nog waard was, kreeg je 100 euro extra inruilwaarde.
Die deal was top.
Back up telefoon en laten roesten een Apple 4 restwaarde 10E.

Reageer