Sticky Vraag

Wat doe jij met je oude toestel?

• T-Mobile medewerker
  • 27 reacties
Hoi mijn naam is Viola en ik werk op de marketingafdeling bij T-Mobile. Ik zie dat veel mensen best snel weer een nieuwe mobiel kopen en ik ben nieuwsgierig wat je dan met je oude mobiel doet? Daarom heb ik hieronder een polletje gemaakt. En vind je dat wij als T-Mobile nog iets kunnen doen voor jou? Dan hoor ik die tips ook graag! Dank jullie wel alvast!
Groetjes, Viola

Mijn oude toestel...

98 reacties

Het lijkt mij inderdaad ook wel een mooi idee om je telefoon in te leveren voor t-mobile punten. Past gelijk mooi in jullie nieuwe systeem. Ik gebruik mijn oude telefoon altijd nog als back-up telefoon, maar als ik dan weer een nieuwe heb dan blijft alles in de kast liggen. Er ligt ook al een aardige collectie aan fossiele telefoons! Zou mooi zijn als daar iets nuttigs mee kan gebeuren!
Reputatie 4
Een oude mobiel dient voor mij als back-up mocht een nieuwere stuk gaan. Meestal echter ligt de oude kapot in een la. Ik koop namelijk alleen een nieuwe mobiel als de oude de geest heeft gegeven.
Misschien een leuk idee dat je je oude toestel kan inleveren voor punten. Groetjes ynos
Meestal koop ik pas een nieuw toestel als mijn oude het niet (goed) meer doet. Heerlijk ouderwets 😃.
Daarna gaat ie de kast in voor noodgevallen of voor mijn zoontje om mee te spelen....
Reputatie 7
Badge +9
Lol, ik heb dit hele topic niet eens gezien Oo

Ik bewaar altijd mijn oude toestellen, of ik doe ze weg aan familie. Zo heeft mijn vader mijn oude S3 in gebruik, en mijn moeder mijn vorige Asus TF700T tablet.

Inruilen heeft voor mij meestal geen nut, de inruilwaarde is vaak zo laag dat het de moeite niet echt waard is. Dan geef ik hem liever aan mijn ouders, als dat inhoud dat mijn pa bereid is voor chauffeur te spelen en naar de Saturn in Oberhausen te rijden. 😉

Het heeft er oook nog eens toe geleid dat m'n ouders, die voorheen echt anti-smartphones waren, nu ineens gek zijn met hun telefoons en zelfs tablets hebben! xD
Reputatie 2
Het inruilen van je oude mobiel voor korting op een nieuwe bij je provider zou een mooie oplossing zijn , daar er natuurlijk wel een redelijk bedrag voor staat ipv handels prijzen. Zo hou je de straat schoon zeg maar en T-Mobile kan deze weer naar landen sturen waar mensen nog langer van jou oude mobieltje kunnen genieten. tot deze vernietigd wordt. Via MP is natuurlijk ook een oplossing maar hier word ook in gestolen goed gehandeld en of je daar zo blij van wordt als koper? Bij je provider kunnen ze hier natuurlijk wel snel achterkomen.Ook kan je provider deze toestellen weer goedkoop aanbieden bij bijv. een prepaid of sim only abbonement. Ik zelf verkoop deze dan weer door op MP maar het iedee van inleveren voor korting op een nieuw toestel is leuker .
Back up. Maar meestal is mijn oude telefoon niet goed werkend meer en allang aan vervanging toe.
Dank je wel Pilovali! Dat is zeker een mooie verzameling!!
Reputatie 1
Het is goed om te zien dat je je oude mobiel bij T-Mobile kan inruilen. Ik zag toevallig de link en dat kan best nog aantrekkelijk zijn. De korting op een nieuw toestel of accessoires is mooi meegenomen.
Reputatie 6
SYB12 schreef:

Als ik een nieuwe telefoon kop doe ik het altijd op een plek waar ik de oude kan inruilen voor korting. Dat zou T-Mobile ook moeten doen.

Je zou op DEZE pagina eens kunnen kijken, wellicht verhelderd dat een en ander.
Badge +1
In de loop der jaren heb ik flink wat toestellen gehad. Allemaal verkocht, 1 telefoon bewaar ik voor onbelangrijke mensen aan wie ik me prive nr niet wil geven.
Me vorige telefoon heb ik in de blender gegooid en videotje van gemaakt voor youtube.
Schijnt intressant gevonden te worden 🙂
Reputatie 4
Hoi ViolaR,

Ik weet dat er veel mogelijkheden zijn met betrekking tot oude toestellen.
Misschien dat het mogelijk is om een korting te geven of minder bijbetalen voor een toestel bij inleveren van een (bepaald) oud toestel.
Dit is dan weer afhankelijk van het type toestel wat dan ingeleverd wordt en dergelijke, maar mogelijk dat dit kan worden ingevoerd? Zo is de klant misschien ook weer extra blij 😃
Tevens kan je het bijvoorbeeld ook doen door er bijvoorbeeld Tmobile Spaarpunten voor tegeven zodat de klant dit kan besteden in de shop/ iets voor terugkopen?

Dit zijn zo even mijn ideeen die in mij opkomen 😃
Groetjes Tribaltim
Reputatie 1
ik mag binnenkort ook weer een nieuwe uitzoeken heb nu de galaxy s3 zag dat ze daar gemiddeld nog 150 euro voor vragen op marktplaats maar bij de meeste telefoonsites krijg je er rond de 70 - 80 euro voor dus word waarschijnlijk marktplaats of tmobile moet er meer voor geven 😉
(als ik er rond de 100 euro voor krijg vind ik het al best geen zin aan al dat gezeur aan mn deur dus zet hem er wel iets goedkoper op 😛 dan is hij snel weg )
Reputatie 6
Badge +7
Ik stop een prepaidkaart in mijn oude mobiel.
Gebruik het toestel als reserve en het nummer geef ik aan personen en bedrijven die ik liever niet mijn meest gebruikte nummer geef.
Reputatie 5
Check deze pagina eens op onze website. @Knoerten1 ik zie dat je bij ons max. €139,26 voor de S3 krijgt, is het overwegen waard dus! 🆒
Reputatie 1
Ja is een leuk bedrag maar dat is als je een nieuw abonnement bij de tshop neemt maar daar hebben ze alleen de note 4 n910f en ik zou graag de octa core versie n910c willen dus dat word hem niet
Reputatie 2
Of ik geef hem aan familie of ik gebruik hem als backup telefoon. (je weet maar nooit 🙂 )
Reputatie 4
Iets anders:

1 of 2 oude toestellingen liggen altijd in de la, je weet maar nooit! Niet dat ik snel een toestel koop, maargoed. Soms wissel ik ze weleens met een wat nieuwe als ik weer een nieuw toestel heb.

De rest geef ik weg, gooi ik weg, ligt er beetje aan of ze nog bruikbaar genoeg zijn.
Ja als je bij inleveren van je oude mobiel een leuke korting krijg bij aanschaf nieuwe mobiel / abonnement zou wel fijn zijn
Ik heb mijn vorige toestel ingeleverd bij t - mobile voor korting op me nieuwe telefoon
Reputatie 6
Badge +13
kkiberley♡ schreef:

Ja als je bij inleveren van je oude mobiel een leuke korting krijg bij aanschaf nieuwe mobiel / abonnement zou wel fijn zijn

Zie dit berichtje misschien heb je er wat aan?
Tom schreef:

Check deze pagina eens op onze website. @Knoerten1 ik zie dat je bij ons max. €139,26 voor de S3 krijgt, is het overwegen waard dus! 🆒

Innemen door T-mobile is misschien gemakkelijk. Maar ik kreeg deze maand voor mijn iPhone 5 bij T-Mobile slechts 85 euro terug.......(hoewel in prima staat). Tja.....dan is Marktplaats veel aantrekkelijker!
Hoi VioIaR of is het ViolaR?(altijd lastig te zien wanneer er low en upper case wordt gebruikt of er nu een hoofdletter i staat of gewoon een l met dit lettertype)

Mijn oude toestel gebruik ik als iPod.

Wat T-Mobile voor mij kan doen is mij als trouwe klant mijn abonnement(voorwaarden) laten behouden en mij korting geven op een nieuw toestel wanneer ik mij weer voor twee jaar vastleg als T-Mobile klant.
Want dat blijkt nu voor mij onmogelijk.

Succes met je poll.
Reputatie 6
Badge +13
Beste Pim-Paniek vermoedelijk bestaat het abo wat je nu heb niet meer en daarom kunnen ze je ook die voorwaarden niet meer bieden.
Tenslotte is iets wat uit het assortiment is is niet meer leverbaar net zoals met producten in de winkel.
Opmerkelijk dat een abonnement dat ik nu heb niet meer bestaat.
Dan vraag ik mij af hoe jullie blijkbaar een dienst leveren die jullie niet hebben.
Bedankt voor dit interessante inzicht.
Vriendelijke groet. Pim-paniek.

Reageer