Wat vind je van ons telefonisch keuzemenu?

Toon eerste reactie

52 reacties

ach het nummer werkt ook voor bestaande klanten niet, ik kreeg het verzoek of ik wilde terugbellen en ... verstrandde in het bel menu,... lwam er gewoon  niet doorheen.
Dacht probeer het via de webcare en daar reageren ze ook niet...
Reputatie 5
@allen,

Bedankt voor jullie opmerkingen en suggesties! Mijn collega die het onderzoek doet zal jullie op korte termijn laten weten wat er gaat gebeuren met jullie feedback.

@jfj1, je kunt je vraag in het 'Stel je vraag' topic stellen. Je vraag wordt dan binnen 24 uur beantwoord.
Bij veel opties wordt je terug gestuurd naar het hoofdmenu. sommige items krijg je verwarrende reactie zoals. Bij NP VRAAG. Ik mis die optie omdat ik het wou vervroegen ivm prepaid naar abo. Antwoord van menu. je moet nummerherkenning aan hebben staan. Ipv dat ik werd doorgeleid naar tmcs.
haha dat keuze menu is veel te complex je bent een poos aan het wachten voor je alles gehoord heb en dan ben je vergeten onder welk numertje jou topic valt en moet je het dus nog een keer aanhoren. en wat mij ook een paar keer is overkomen dat ik door verbonden wordt met de interactiver spraak computer en dsu weer al die nummers moet intikken en weer op de zelfde afdeling terecht kom maar bij een ander personeel lid van de afdeling zoiets van daar heb ik geen zin in ik geef je wel even een collega van mij ? gewoon 2 keer achter elkaar en toen kreeg ik weer iemand die wou dat ook doen en ik zij je gaat me maar lekker helpen. en dat deed ze toen ook en toen kon het opeens wel. maar het keuze menu van de interactive spraak computer is te groot dat moet meer samengevat worden.
het telfonisch keuze menu is verschrikkelijk, ik ben een half uur bezig geweest om de goede keuze te vinden om een medewerkster te spreken, te veel opties en te vaak terug naar het keuze menu
ik kan niet anders zeggen, zoals de rest, al die keuzemenu\'s die tot niets leiden, vindt het een hele slechte service...
Wil je je aanmelden als bv nieuwe klant of iets bestellen... heb je gelijk contact, maar voor een klacht, kom je er gewoon er niet doorheen, en dan ook nog het 0900 nummer gebeld, waar je notebene zelf veel moet voor betalen, en dan nog in zo\'n keuzemenu belanden???......en dan nog geen contact met een persoon.......:mad::mad:
Reputatie 5
Ik word er knettergek van, wilde mij abo vernieuwing per telefoon, had nml geen internet dus ik bellen en koos optie 1 (vernieuwen), maar in sub menu van optie 1 dus kwam vernieuwen niet meer voor en iemand fysiek was ook niet mogelijk vaak wordt je doorverbonden met een medewerker als je niet kiest behalve bij T-Mobile, dit is efcht frustrerend
ik ben opzich wel tevreden... maar ik heb 1244 gebeld om mijn antwoordapparaat in te schakelen maar dat kost ontzettend veel beltegoed. ik vind dat niet iedereen een prachtige stem heeft wn het dus opnieuw moet doen maar dat gaat ongeloofelijk veel koste n...
Reputatie 5
Bedankt allemaal voor de vele suggesties om ons keuzemenu te verbeteren, we zijn erg blij met de ontvangen feedback.

De onderwerpen die het meest naar boven kwamen zijn:

• Onduidelijkheid in het keuzemenu
  • Lange duur van het keuzemenu
  • Verbinding automatisch verbroken na doorverwijzing
  • Niet direct in contact komen met een medewerker

De meesten van jullie hebben aangegeven dat ons keuzemenu erg onduidelijk is en dat het veel tijd kost voordat je een medewerker of medewerkster van T-Mobile Klantenservice aan de lijn krijgt. De verschillende onderwerpen die in het menu aan bod komen gaan we opnieuw onderzoeken en bekijken waar we deze duidelijker en korter kunnen maken.

Ook is er aangegeven dat het niet prettig is wanneer de verbinding in het keuzemenu automatisch wordt verbroken met een verwijzing naar de Selfservicewijzer op de T-Mobile website zonder de mogelijkheid om een medewerker aan de lijn te krijgen.

Tot slot hebben een aantal van jullie de suggestie gedaan om een optie in het keuzemenu te creëren waarmee je direct in contact kan komen met een medewerker of medewerkster van de T-Mobile Klantenservice.

Alle suggesties worden meegenomen in het plan om ons keuzemenu te verbeteren. In het voorjaar van 2014 gaan we starten met het herontwerp van het menu en delen we onze ideeën hierover met jullie!
Beste T-Mobile,

ik vind het echt dramatisch dat telefonisch keuzemenu. Ten eerste de klacht die ik had zat er niet tussen Kortom je word van hot naar her en weer terug verbonden omdat mijn vraag er niet bij zat. Uiteindelijk maar een menu gekozen waarbij er wel iemand aan de telefoon moést komen.

Ten tweede al die keren dat je belt en dus niet(!) Wordt geholpen, gaat wel van je bundel af. Ik betaal dus voor hulp die ik niet krijg!!! 30 min is eraf getrokken. Wanneer ik dit in de winkel vraag waarom dit gebeurt zeggen ze: ja dat is nou eenmaal zo, maar hier heb je een gratis klantenservice nummer.
is toch serieus te belachelijk voor woorden. Mijn volgende contract wordt sowieso bij een andere provider, want alles gaat zo vreselijk omslachtig!!
Wat ik inderdaad ook vindt is dat je als je nummer het niet meer doet (bij afsluiting voor uitgaande nummers bijvoorbeeld) je echt gewoon niet eens de klantenservice kunt bellen voor t openstaande bedrag..maak dan een optie dat als je je nummer netjes hebt ingevoerd je toch doorverbonden wordt naar de afdeling facturatie bijvoorbeeld..
Ik ben erg tevreden over T mobile. Ben ook al jaren klant en zie een grote vooruitgang in de serviceverlening die jullie bieden. Toen ik 1200 belde met mijn vaste toestel, omdat mijn mobile ter reparatie bij T mobile lag, en het keuzemenu me naar de reparatieafdeling leidde, moest ik nummerherkenning aanzetten op mijn mobile, maar die had ik niet i.v.m. die reparatie, dat is niet handig. Ik heb dit aan de jongen die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg verteld en hij nam de melding uitermate keurig aan. Nog even bijschaven hier en daar, maar by far de beste profider!
het is bijna onmogelijk n medewerker te spreken te krijgen; daarom kies ik altijd voor de optie abonnement opzeggen; dan krijg ik meteen iemand aan de lijn! hopeloos dus, dat keuzemenu van t mobile..!!
Reputatie 4
@Pfrank

het is niet onmogelijk. Als ik bij je reacties kijk zie ik dat er voldoende is gereageerd in je gemaakte topics. Ik zie dus het probleem niet? Je kan nog altijd wel een topic maken in "stel je vraag mocht je iets dwarszitten, of met vragen zitten. Zo spoedig mogelijk komt er dan iemand om jou met je probleem te helpen.
Eindelijk een eigen applicatie.
het zal fijn zijn als er een keuze nummer komt dat je direct een medewerker aan de lijn krijgt hoe het nu is, dat door het hele door moet om een medewerker van jullie te krijgen voor met een beperking kan dat lastig zijn daarom een direct nummer in het hooft menu
Het menu is nu echt vreselijk onduidelijk en die reclame in de wacht, vreselijk irritant, pas het aub aan
Dat keuzemenu van de klantenservice kan wel wat beter. Als je als bestaande klant of nieuwe klant een nieuw of extra abonnement wilt bestellen kun je geen optie vinden. Zijn nieuw abonnementen niet gewenst of zo?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Al17jaarklant,

Tuurlijk wel! :D

Je kunt hiervoor 0800 7123, daar hebben we dus een speciaal nummer voor. We kunnen je eventueel ook terug laten bellen natuurlijk.

Mocht je dat willen, laat het dan even weten!
Hey David,
Dat is het nummer voor als je nog GEEN klant bent.
Is T-Mobile ook afgezakt door alles onduidelijk te maken zodat er zo weinig mogelijk direct contact is met een medewerker?? Ik had een extra abonnement nodig en kon jullie na 17:00 niet bereiken ( moet overdag namelijk werken)dus heb ik er maar een ergens anders besteld.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Al17jaarklant,

Tuurlijk zijn nieuwe abonnementen gewenst, graag zelfs!

Zoals je op onze website kunt zien kun je als bestaande klant naar dit nummer bellen 06 2400 1200 of naar 1200. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Dus het is gek dat je ze niet kon bereiken na 17:00.

Zou je het nogmaals kunnen proberen naar het nummer dat ik heb gegeven?

Laat mij weten of het is gelukt! 🙂
Jullie zouden in het begin in grotere lijnen kunnen laten kiezen en daarna steeds meer toespiten met steeds ook een medewerker als optie
Reputatie 7
Badge +19
Hi Tijnvspaendonck,

Welkom op het T-mobile Forum!

Dankjewel voor deze tip! Daar is dit topic ook voor bedoeld! :8
Het mag inderdaad allemaal wat sneller dat keuzemenu
Reputatie 7
Badge +19
Thanks voor de tip Izzy! 🙂

Reageer