Welk abonnement zou jij kiezen?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

82 reacties

Het liefst zou ik een bundel willen waarbij er geen datalimiet is. Wel mag er tegenover staan dat de snelheid lager is (1 a 2 Mbit/s bv.). En de prijs niet al te hoog.

Heb nu nog een W\'n\'W abonnement met slechts 384 kbit/s down 64 kbit/s up, maar wel echt onbeperkt. Ik verstook zo\'n 2 gigabyte aan data nu, misschien zou dat meer zijn als het iets sneller was, meer Youtube bijvoorbeeld.
Doorgenomen, en niets ingevuld...
Ik heb nu een Smart Start Sim Only, en ik baal gewoon van het moeten kiezen van een plukje dit, een plukje zo en een plukje zus en misschien nog een ander plukje er ook maar bij...

Ik wil gewoon een abonnement waarbij ik alles door elkaar kan gebruiken, waarbij ik de ene maand een ander gebruikspatroon zal hebben dan een andere maand.

Daarbij vind geen probleem als ik elke maand een beetje over houd. Daartegen zou het wel zo klant vriendelijk zijn dat als ik eens een keer een klein beetje meer nodig zou hebben dat ik dan niet direct een torenhoge rekening daar voor krijg... Een beetje geven en een beetje nemen heet dat!
Overigens is mijn datagebruik thuis gewoon via WiFi en onze DSL Internetverbinding.
Ik zou het veel eerlijker vinden als je in het buitenland ook je abonnement kan gebruiken. Nu is het zo dat alles wat je over de grens doet apart berekend wordt. Van 3 wkn vakantie had ik veel extra maandkosten maar ik had nog wel MB\'s, sms en beltegoed over??? Dit voelt oneerlijk!!!
Reputatie 4
Wat ik onduidelijk vind is de snelheid van het startabonnement van 10 euro. Er staat 64 kbps, maar wat kan je daar dan mee? Is dat genoeg om te whatsappen (blijkbaar wel) en om internet via je browser te gebruiken? Dat mag van mij wel iets duidelijker worden aangegeven vind ik.
Reputatie 4
Ik heb nu 5GB met 90 min, voor 45€ p/m.
Ik heb die 5GB niet echt nodig, maar het scheeld op 2 jaar net 150€ als ik een abo van 26€ pak en 300 moet bijbetalen.

Dat doet het 'em dan ook niet meer over 2 jaar, dan liever 5GB dan 500mb.
De prijzen zijn indd miss net iets te hoog, als jullie die 45 bijvoorbeeld eens naar 40 halen en voor mensen die 35 betalen naar 30 halen.
Lijkt het mij logisch dat heel veel mensen bij T-Mobile gaan komen.
Reputatie 5
Het onderzoek is gesloten. Bedankt voor het meedoen en jullie feedback!