Wie ben jij?


Reputatie 3
  • T-Mobile medewerker
  • 22 reacties
De ontwikkelingen van mobiele telefonie gaat razend snel. We zijn benieuwd hoe snel jij aan nieuwe dingen gewend bent!
Lees het hele onderzoek

69 reacties

Reputatie 5
@Linda246,

Dit is een beetje afhankelijk van het onderzoek. Vaak gaat het om te onderzoeken hoe we producten of diensten kunnen verbeteren. We zijn nu aan het bekijken hoe we de resultaten van de onderzoeken op onze Denk Mee pagina kunnen gaan vermelden.
Leuk zo\'n vragenlijstje maar wat gaat t-mobile hier nu precies mee doen?
Ik ben Herbert ik doe mee omdat het gewoon leuk is om dingen te kunnen verbeteren of niet
Reputatie 2
tja Ik zou internet wel voor meer willen gebruiken, maar de kosten zijn mobiel te hoog hiervoor.
Dan wacht je liever even tot je bij een gratis wifipunt bent.
op dit moment heb ik een samsung S3 met 3G netwerk ik ben hier al tevredenmee laat staan als ik een 4G netnetwerk zal hebben
Reputatie 4
Ik volg nauwkeurig alle nieuwe ontwikkelen rondom m.n. Apple producten. Ben jaren een vaste klant. Daar geef ik mijn laatste geld naar uit, hihihi. Maar ook voor diensten van T -Mobile. Ik vind een zeer menselijk en altijd bereid voor overleg, telecommunicatie bedrijf. Ontzettend veel dingen met medewerkers van mijn vaste winkel in Leidsenhage te Leidschendam, kunnen regelen. Mijn leven is daardoor stuk makkelijk geworden, gewoon dankzij een iPhone en simpel mogelijkheid om te kunnen zaken regelen via mobile netwerk! En iSmart 500 +20 abonnement is een geweldig gebaar van T Mobile om je factuur kosten te minimaliseren, voor zover ik weet kom jij dat nergens anders tegen. Dus zou ik zeggen, iedereen naar T Mobile, en doe niet gek, gewoon uitgebreid abonnement afsluiten. Een avondje minder stappen en heb jij jouw maand termijn al betaald, met veel voordelen!!!
Zeer tevreden en dankbare klant,
G.K. Dziekanski.
Dit zijn best wel simpele maar wel heel handige/effectieve onderzoeken waar T-Mobile denk ik veel aan heeft waardoor ze concurerend kunnen opereren.
Ik heb voor de gulden middenweg gekozen, ik gebruik mijn mobiel namelijk voor van alles: contact onderhouden, agenda beheer, informatievoorziening, entertainment. En eigenlijk nog het minst om te bellen.
Ik heb een laptop en een hele fijne ook, maar  kan makkelijker zonder de klapjap dan de telefoon.
Reputatie 2
In het tweede deel wat vragen die voor mij niet helemaal kloppen. Communicatie kan leuk en nuttig zijn. Juist met de high end telefoontjes van nu is het makkelijk om en te communiceren en informatie op te zoeken. 

Wat is dit tijdperk toch leuk zeg, het kan allemaal!!
Beetje verslaafd maarja wel leuk!
Beetje verslaafd maarja wel leuk!
Reputatie 2
@ Moderators: De reacties bij \"Nummerbehoud\" worden niet weergegeven, komen ze wel bij jullie terecht? Had een heel verhaal geschreven namelijk, beetje zonde als dat voor niks was!
Geen sterke onderzoeksvragen.. Had dit utigebreider verwacht om echt de gebruiker beter in kaart te krijgen. Sommige antwoorden liggen te ver uit elkaar.
Hallo T-mobile,

Leuke onderzoeken maar deze vind ik erg summier en probeer de achterliggende vraag te ontdekken. Verschil prive en zakelijk gebruik lijkt mij op het eerste gezicht.

Anyway, houd mij aub op de hoogte van de uitkomsten.

Groet,


C-lab
Creating Cohesive Communication

KvK 56902417
BTW NL154793760B02

\"Obstacles are what you see when you lose sight of your goal\"
Echt verslaafd dus. .... Haha
Reputatie 5
krijg ik nou mijn punten aantal als tmobile extra punten?????? 😉
Reputatie 2
Ik probeer wel het maximale uit mijn toestel te halen.
Reputatie 7
Badge +15
Zo ook even mee gedaan.
Leuk om te doen vanaf mijn ziekbed!
Reputatie 2
Ben benieuwd wat er allemaal gaat veranderen naar de sluitingsdatums van zulke testen !
Reputatie 2
Ik gebruik mijn smartphone voor alle doeleinden contact onderhouden, informatie inwinnen, gamen enz. Anno 2013 is dit een alles kunner.
Reputatie 2
hallo, ik vind het interesant om mee te werken aan onderzoekje, en daar mijn mening kan en mag geven.
Leuk om mee te doen maar me telefoon bereik blijft nog steeds bar en boos, juist op de plaatsen waar ik meestal ben!!!!
Reputatie 4
@ taartmans

Welkom bij de T-Mobile Community!

Wij zijn jou ook zeer dankbaar voor het invullen van deze vragen, op deze manier krijgen wij namelijk nuttige informatie over onze klanten. Dit kunnen we uiteindelijk gebruiken om onze diensten daar zo goed mogelijk op af te stemmen! 😉
Ik vond de vragen nuttig
Reputatie 6
@Kissy

Welkom op het Forum!

Sluit je je applicaties af na gebruik? Wanneer je bepaalde applicaties niet afsluit zullen deze op de achtergrond blijven draaien. Hierdoor kan je batterij sneller leeg raken. 🙂

Reageer