Wie ben jij?

• 23 februari 2012
  • 69 reacties
  • 5723 Bekeken

Reputatie 3
  • T-Mobile medewerker
  • 22 reacties
De ontwikkelingen van mobiele telefonie gaat razend snel. We zijn benieuwd hoe snel jij aan nieuwe dingen gewend bent!
Lees het hele onderzoek

69 reacties

Reputatie 4
Ik volg nauwkeurig alle nieuwe ontwikkelen rondom m.n. Apple producten. Ben jaren een vaste klant. Daar geef ik mijn laatste geld naar uit, hihihi. Maar ook voor diensten van T -Mobile. Ik vind een zeer menselijk en altijd bereid voor overleg, telecommunicatie bedrijf. Ontzettend veel dingen met medewerkers van mijn vaste winkel in Leidsenhage te Leidschendam, kunnen regelen. Mijn leven is daardoor stuk makkelijk geworden, gewoon dankzij een iPhone en simpel mogelijkheid om te kunnen zaken regelen via mobile netwerk! En iSmart 500 +20 abonnement is een geweldig gebaar van T Mobile om je factuur kosten te minimaliseren, voor zover ik weet kom jij dat nergens anders tegen. Dus zou ik zeggen, iedereen naar T Mobile, en doe niet gek, gewoon uitgebreid abonnement afsluiten. Een avondje minder stappen en heb jij jouw maand termijn al betaald, met veel voordelen!!!
Zeer tevreden en dankbare klant,
G.K. Dziekanski.
Reputatie 2
De iPhone is voor mij grotendeels de vervanger voor mijn laptop geworden. Bellen doe ik bijna niet. Sms\'en is zeer zeldzaam geworden. Het zou T-mobile sieren wanneer ze abonnementen gaat aanbieden waarin door de consument een nog specifiekere keuze kan worden gedaan in verhouding bellen - data. Deze zijn het laatste jaar exorbitant duur geworden en staan bovendien niet in verhouding met de beloofde datasnelheid en (slechte) dekkingsgebied.
I do think you missed some questions, but I think this survey is interesting.
Hopelijk zal T-mobile mij de nieuwe IPhone 5 \"gunnen\".
het is leuk tegenwoordig met al die mooie en slimme apparaatje leven,jammer degene die 5 jaar geleden overleden , mist he al die dingen wat wij nu gebruiken en gezien
@Roeg, ik ben het helemaal met je eens. Ik bel ook bijna niet, omdat ik een gsm van het werk heb. Ik gebruik wel data. Die verhouding zou wel eens beter aangeboden mogen worden.
Leuk onderzoek als er ook wat goeds uitkomt!! Ben zeer ontevreden over de dienstverlening van de klantenservice! Er klopt iets niet met mijn dataverbruik! Ik zit thuis op wifi en dan alsnog is binnen 3 dagen mijn bundel van 1 gig op! Rara hoe kan dat! Dan krijg ik zo\'n raar antwoord van \"ja dat kunnen updates zijn meneer\" ja daaaag dat kan niet! Updates vinden bij mij plaats in de appstore en pas na toestemming en daarnaast heb je wifi nodig om updates groter als 50 MB te voltooien! Helpdesk kon mij geen antwoord geven hoe het mogelijk is dat zelfs als ik mijn mobiele internet niet gebruik mijn bundel toch op is na 3 dagen! Dus je word afgewimpeld met een dom antwoord wat nergens op slaat! Zet een headset op en ga werken bij klantenservice als je ook daadwerkelijk er verstand van hebt en ga anders een andere job zoeken! En met mij zijn er velen die dit probleem hebben! Ik ga wel een website oprichten en mensen vinden (hoef ik niet eens te zoeken eigenlijk) die dit ook hebben en dan maar naar het programma radar!!Want ik ga niet elke x betalen om mijn internetbundel te laten resetten na 3 dagen terwijl het probleem bij T-mobile ligt!!
Reputatie 2
Mee gedan (Y)
Hoi
Leuk dit soort onderzoekjes.
Ik kijk uit naar de volgende
Groeten,
Peter
Om meer inzicht te kunnen krijgen hadden er wel meer vragen mogen staan! Als je kijkt naar de doelgroepen hadden ook de vragen per doelgroep gesteld moeten worden ! ( qua vragen opbouw daarvan)
T-mobile werkt echter slecht mee in de communicatie. Ik heb een internet abonnement dat niet werkt in de plaats waar ik werk. Dit is onderzocht en erkend. Echter, terugbel vervolgafspraken hier over worden tot op heden niet nagekomen. Waar staat t-mobile zelf waar het communicatie betreft?
Kunnen jullie wat met deze uitkomsten? Succes
He

Ik snap niet waarom je het niet zou willen doen. Het is een kleine moeite en tmobile doet er goed aan ;)

Mvg Jeroen.
Dubbel check... ;)
Leuk onderzoek!
In december was ik begonnen met iPhone . Vaak was ik achter met de oudste telefoons. Alles op z\'n tijd zei ik. Maar met behulp v m\'n nicht is t me gelukt om de gekochte iPhone op te starten en t langzaampjes onder de knie te krijgen. Ik hoop dat t steeds beter zal gaan. Ik weet nog niet alles.
Ik vind wel dat de batterijen van iphones sneller op gaan dan de oude mobiele telefoons. Ik moet t soms 2 kr per dag opladen. Ook gaat t zo traag ook al heb ik de volle pomp. Bij de klok rechtsboven blijft t dus maar draaien en vaak heb ik geen internet verbinding. Ik gebruik nog geen wifi want ik weet nieteens hoe dat in z\'n werk gaat. 😞
Reputatie 6
@Kissy

Welkom op het Forum!

Sluit je je applicaties af na gebruik? Wanneer je bepaalde applicaties niet afsluit zullen deze op de achtergrond blijven draaien. Hierdoor kan je batterij sneller leeg raken. 🙂
Ik vond de vragen nuttig
@ taartmans

Welkom bij de T-Mobile Community!

Wij zijn jou ook zeer dankbaar voor het invullen van deze vragen, op deze manier krijgen wij namelijk nuttige informatie over onze klanten. Dit kunnen we uiteindelijk gebruiken om onze diensten daar zo goed mogelijk op af te stemmen! 😉
Leuk om mee te doen maar me telefoon bereik blijft nog steeds bar en boos, juist op de plaatsen waar ik meestal ben!!!!
Reputatie 2
hallo, ik vind het interesant om mee te werken aan onderzoekje, en daar mijn mening kan en mag geven.
Reputatie 2
Ik gebruik mijn smartphone voor alle doeleinden contact onderhouden, informatie inwinnen, gamen enz. Anno 2013 is dit een alles kunner.
Reputatie 2
Ben benieuwd wat er allemaal gaat veranderen naar de sluitingsdatums van zulke testen !
Reputatie 7
Badge +19
Zo ook even mee gedaan.
Leuk om te doen vanaf mijn ziekbed!
Reputatie 2
Ik probeer wel het maximale uit mijn toestel te halen.

Reageer