Wil jij locatie gebaseerde, informatie ontvangen van T-Mobile?

Toon eerste reactie

40 reacties

@storm91 Misschien niet, maar als je toch zó ernstig tegen de pre-installed apps bent, doe je toch wat research naar een oplossing?

heb ik ook wel gedaan.
De bepaling dat de garantie vervalt houdt me nog ff tegen. Dat is ook bijzonder nuttig geweest, want de batterij van mijn htc 1x had de geest gegeven.
Aangezien die niet verwisselbaar is zoals bij de samsung, moest de gsm worden opgestuurt voor reparatie.
Met een rooted gsm had ik voor de kosten mogen opdraaien.
Reputatie 6
Badge +8
Zou er geen problemen mee hebben als ik zelf kan instellen welke berichten ik wil ontvangen.
Niet dat bij iedere T-Shop waar ik langs loop naar binnen wordt gepushed.
Reputatie 6
Ik ben daar ook niet opstegen maar ik wil wel graag zelf bepalen welke berichten wel en niet
Zoals centaur hier boven al zeg dat je niet in elke stad een winkel in word gelokt dat je kan verlengen
Of dat ze een nieuwe aanbieding hebben met korting
Het punt is dat volgens mij niet echt de bedoeling is dat T-Mobile een degelijk systeem wilt gebruiken om klanten te atenderen op T-Mobile acties...

De bedoeling lijkt me iets meer in de richting van "partners"  die dingen aan willen bieden....  gewoon platte reclame in een mooi jasje,  als je in de buurt van een bepaalde hamburger keten komt zou je dan zomaar eens een berichtje kunnen gaan krijgen dat je toch echt daar naar binnen zou moeten gaan voor de ervaring van je leven...... en als je langs de Hema loopt krijg je een berichtje dat je tot echt de worsten eens moet proberen.  enz enz

T-Mobile kan een aanbieding al langs via een sms of mail naar je sturen....... en men heeft de nieuwe functie om nieuws in de app te laten zien....

Neemt niet weg dat als het iets is wat je zelf kan aanzetten er niets op tegen is..... geld verdienen is simpelweg iets wat een bedrijf moet doen... en T-Mobile is gewoon een bedrijf... dus dat men zoekt naar extra inkomsten is op zich alleen maar goed..... maar nogmaals het moet een optie zijn die een klant aan kan zetten naar mijn mening en niet iets wat je met heel veel moeite uit moet zetten of waar je jezelf voor af moet melden....
@JohnH: De worsten van de Hema vind ik niet eens echt lekkere rookworsten, dus die sla ik lekker over dan. Roep mij maar naar binnen als er appelkoeken zijn. ;)

Ik heb gps standaard uitstaan, ik weiger bij praktisch elke app mijn locatie te volgen, dus voor mij is het niet relevant.
Sowieso verleng ik m'n abonnement ook niet in een T-Shop of wat voor winkel dan ook, dus een mooie deal, meh.. Internet heeft ook leuke deals.

Voor mij zou het niet relevant zijn, zo'n additie.
Dus inderdaad, zoals velen boven mij al genoemd hebben: als dit een "je kan het zelf aan- of uitzetten"-optie wordt, er zullen vast wel klanten zijn die er wel gebruik van willen maken, dus waarom dan niet zo'n optie. Ik persoonlijk denk niet dat ik het ga gebruiken.
Beste JohnH, ik ben Freek en het onderzoek is mijn initiatief. Ik werk bij T-Mobile als CRM marketeer. Dit houdt in dat ik onder meer onderzoek hoe wij onze klanten nog beter kunnen bedienen.

De bedoeling van de functionaliteit die we middels dit Denk Mee onderzoek inventariseren is meer relevantie toevoegen in onze communicatie met klanten over onze dienstverlening. Dit kan zijn dat we je eenmalig uitnodigen in een T-Mobiel Shop om over het verlengen van je abonnement te praten. Het is absoluut niet de bedoeling dat wij klanten attenderen op een actie bij een bepaalde hamburger keten.

Gr,
Freek
Hallo Freek,

ik heb meer aan een herinnerings-sms dan aan iets dat locatiegericht is. Vooral omdat mijn HTC Wildfire er altijd maar een slag naar slaat als het gaat om locatiebepaling.
Ik kan niet eens met goed fatsoen een navigatie-app gebruiken. 😃
@FreekB,

Dank je voor de duidelijke uitleg!

Het is mij alleen onduidelijk waarom dit niet kan via mail of SMS...... deze kanalen zijn tenslotten al aanwezig en functioneren prima... dat scheelt ook weer in de kosten een dergelijke service op te zetten wat dan weer niet hoeft te worden doorberekend in de kosten voor de klant.... Alleen als er ook informatie van derde word verstrekt levert een degelijk dienst voordeel op voor T-Mobile en zou dat indirect terug kunnnen vloeien naar de klant in lagere kosten voor het gebruik....

Ik heb denk ik te lang in de marketing mijn boterham verdiend om niet wantrouwend tegenover een dergelijk idee aan te kijken......
Reputatie 6
FreekB
Prima wat je zegt maar als ik nog niet wil verlengen betekend dat dan dat ik in elk winkelcentrum daar even op gewezen word???
Reputatie 2
Dit zou dus kunnen inhouden dat de app op de achtergrond blijft draaien en weer een extra aanslag op resources/batterij

Informatie mbt T-Mobile zie ik het liefst via de bestaande kanalen. (e-mail, sms)

Tim
alsjeblieft niet! Ik heb nu al het gevoel dat iedereen (te-) veel van me weet. Bovendien kan ik zelf wel initiatief nemen als ik bijv. mijn abonnement wil verlengen. Een keer een email ter herinnering is prima service, maar dit gaat wel heel erg richting \"big brother is watching you\".
Reputatie 7
Badge +9
@TinyTimVerhoef Dan hoeft iedereen met een iPhone zich geen zorgen te maken, iOS kan geen achtergrondprocessen draaien. (Daarom gaat de batterij ook langer mee.)

En iedereen met Android: Rooten en het proces bevriezen, problem solved.
Er zijn al veel teveel bedrijven die via apps of wifi bijhouden waar ik ben. Aanbiedingen zijn prima, maar dan gewoon op de normale manier .
Reputatie 1
Ik wil alleen op de hoogte worden gehouden over de verbeterde netwerk van t-mobile. Is nu huilen met de pet op. Nog steeds geen goede dekking hier in het Noorden geen 4g geen 3g maar slechts een gtje 1 kb per sec. Ik zit er op te wachten dat mijn data op Is. Ik ga dan naar 65kb per sec. Wat een weelde. Bah t-mobile erg beschamend. WAAR IS YOUP ALS JE HEM NODIG BENT. ps t-mobile NIET BELLEN!!! MAAR JE NETWERK VERBETEREN.
Geen enkele behoefte aan, wordt nu al teveel lastig gevallen door T-Mobile via sms en mail.

Reageer