Beantwoord

4G in combinatie met T-Mobile thuis

• 23 juni 2020
  • 2 reacties
  • 1400 Bekeken

Reputatie 5
Badge +14

binnen kort ga ik verhuizen naar een adres waar 19mb mogelijk is via dsl.

Nu zie ik bij kpn dat dit mogelijk is en de snelheid omhoog gaat naar 50mb zonder een dagbundel van 5gb maar onbeperk .

Zou dit geen goed idee zijn voor tmobile , denk dat er vast meer klanten zijn die dit graag willen zoals ik !

icon

Beste antwoord door Piotr 24 juni 2020, 15:14

Hey @jan kelder,

Het kan kloppen dat KPN op sommige adressen een hogere snelheid kan aanbieden dan ons. Zo maakt KPN gebruik van pair bonding waarmee je een hogere snelheid kan halen dan met een standaard DSL aansluiting, jammer genoeg bieden wij deze optie vooralsnog niet aan. Anders had ik je die optie maar al te graag aangeboden. :relaxed:  

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @jan kelder,

Het kan kloppen dat KPN op sommige adressen een hogere snelheid kan aanbieden dan ons. Zo maakt KPN gebruik van pair bonding waarmee je een hogere snelheid kan halen dan met een standaard DSL aansluiting, jammer genoeg bieden wij deze optie vooralsnog niet aan. Anders had ik je die optie maar al te graag aangeboden. :relaxed:  

Reputatie 5
Badge +14

Dag @Piotr , nou ik bedoel wat anders.  Van kpn krijg je een 4G modem die in verbinding staat met het dsl modem . Hier door krijg je een max snelheid  van 50mb .

Reageer