4g modem bij storing internet thuis

• 14 september 2020
  • 0 reacties
  • 941 Bekeken

Goedendag,

Ik ben een paar maanden geleden over gestapt van Ziggo naar T-mobile nieuwe glasvezel internet in segbroek.

Ik zit nu al bijna anderhalf week zonder internet omdat T-mobile afhankelijk is van 2 derde partijen, waarbij ze zelf geen invloed hebben op de afspraken.

Er komt pas vrijdag iemand langs!!

Belachelijk dat ik bijna 3 weken moet wachten.

En dit waarschijnlijk omdat er een verkeerde patch kabel(de mijne dus) is losgetrokken in het verdeelstation om een nieuwe klant aan te sluiten.

Best vervelend.

Nu geeft T-mobile mij wel een vouchercode voor onbeperkt internet op mijn mobiel.

Dat is wel een fijn gebaat maar ik heb er vrij weinig aan.

Ten eerste heb ik smart apparatuur thuis die afhankelijk is van internet op mijn modem.

Dus nu kan ik mijn smartverlichting, smartthermostaat en smartstopcontacten niet bedienen.

Heel vervelend is dit.

Ten tweede moet ik nu mijn tv's, tablet en m'n mi box aansluiten op de wifi hotspot van de telefoon waarop ik de vouchercode gebruik.

En dat gaat niet vlekkeloos heel kut als mijn vriendin naar de keuken gaat met dr telefoon en het bereik van je hotspot valt weg.

Stopt Netflix weer met streamen.

Moet ik heel die tv weer met wachtwoord en al opnieuw verbinden.

Überhaupt valt de verbinding af en toe weg.

Ten derde geven jullie ook maar een voucher

Ik heb het bij m'n vriendin Dr telefoon opgewaardeerd.

En als mijn vriendin dus weggaat heb ik geen beperkt internet meer.

Dan kan je  wel 2 vouchers aanbieden, maar als de partner bij een ander netwerk zit heeft dat ook geen zin.

Ik heb een idee voor al deze problemen.

Stuur de wel op zodat er wel meteen onbeperkt internet beschikbaar is.

Maar stuur dan ook direct een 4grouter met simkaart op als bruikleen tot de storing verholpen is.

Deze kan ik in het modemprikken en heb ik gewoon internet via het modem.

Probleem opgelost geen poespas, alles werkt weer naar behoren, geen boze klant die er spijt van heeft overgestapt te zijn, want ik heb wel spijt.

Bij Ziggo werd ik altijd de zelfde dag geholpen.

Dat ze dan een paar centjes duurder zijn maakt mij dan niet uit.

Zij hebben ook pakket aanbiedingen met Vodafone dus zoeken groot verschil zal het niet maken.

Mvg Duncan

0 reacties

Geen reactie

Reageer