Beantwoord

Dagtegoed 4g voor thuis opschroeven?

• 20 maart 2020
  • 6 reacties
  • 1816 Bekeken

mag het dagtegoed van 5 gb omhoog om bij thuiswerken niet continu 2 gb aanvullers aan te hoeven klikken?

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 maart 2020, 10:29

Hi @mkoster 

Helaas is het nog gewoon zo dat je per maand begint met 100 GB, daarna een 5 GB dag tegoed met 2 GB aanvullers.

Een mobiele netwerk is geen vervanging voor een vaste verbinding en het is denk ik meer om het netwerk niet te veel te belasten.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @mkoster 

Helaas is het nog gewoon zo dat je per maand begint met 100 GB, daarna een 5 GB dag tegoed met 2 GB aanvullers.

Een mobiele netwerk is geen vervanging voor een vaste verbinding en het is denk ik meer om het netwerk niet te veel te belasten.

Jammer hoor, ik heb 4g voor thuis omdat de vaste verbinding hier in het buitengebied niet voldoet. Ik denk dat er niet veel 4g voor thuis hebben als er een vast alternatief is. 2 GB aanvallers zijn gratis. Waarom niet de grootte (tijdelijk) verhogen ivm de thuiswerksituatie van velen?

Reputatie 5
Badge +12

De capaciteit van een mobiel 4G netwerk is niet oneindig. Iedereen maakt gebruik van dezelfde 5000 opstelpunten. Door dit soort, van te voren bekende voorwaarden, kunnen ze instaan voor  de capaciteit voor hun 4 miljoen klanten.

Je zou nog een extra simkaart of databundels kunnen aanschaffen voor je mobiele telefoon. Die kun je als hotspot instellen.

Haha, als ik extra betaal dan kan het netwerk het wel ineens aan zeker...

Reputatie 7
Badge +18

Het zou wel nodig moeten zijn voor de mensen met 4G voor thuis maar wij als klanten kunnen er moeilijk verandering in brengen. Iets voor T-mobile om naar te kijken.

Reputatie 5
Badge +12

Haha, als ik extra betaal dan kan het netwerk het wel ineens aan zeker...

Doordat er nog iets betaald moet worden zullen alleen mensen extra bundels bestellen die het echt nodig hebben. Zo behouden die ook hun capaciteit.

Reageer