Beantwoord

Slecht website ontwerp T-Mobil.

• 20 januari 2021
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 1

Waarom zit die website van T-Mobile (thuis) zo verrekte slecht in elkaar.

Zelfs inloggen op dit forum is absurd idioot moeilijk.

Waarom niet simpelweg /1/ inloggen linkje rechts bovenaan en dan je usernaam en password zonder al die idiote verschillende buttons waar je wanneer je er op klikt inlogt op een andere website en hier niet terecht komt.

Of heaven forbid, single sign on. 't is toch allemaal van hetzelfde bedrijf, waarom niet gewoon één login voor alles?

Echt absurd. Ik heb maar weer eens het zoveelste account aangemaakt om hier terecht te komen.

icon

Beste antwoord door CrisTien 20 januari 2021, 18:24

Hallo @MarcoCaspers  Welkom binnen met je zoveelste account?

Je bericht is genoteerd volgens mij staat TM altijd open (mits mogelijk) voor ideeën ☺️

Ik heb goed bericht voor je, Rome en Aken zijn ook niet op Èén dag gebouwd.. en ook daar wordt nog steeds gewerkt net als op de website en in de community van TM.⭐️

ik log met iPad in die onthoudt alles, net als telefoon en laptop. Zelf heb ik 1 account voor de community en voor mij abonnement gebruik ik de app of website met ander account.

Hopelijk komt er voor iedereen een dag dat het werkt zodat iedereen tevreden is. 
Misschien komt zo’n dag eerder dan je denkt?!

MVG. Cristien. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MarcoCaspers  Welkom binnen met je zoveelste account?

Je bericht is genoteerd volgens mij staat TM altijd open (mits mogelijk) voor ideeën ☺️

Ik heb goed bericht voor je, Rome en Aken zijn ook niet op Èén dag gebouwd.. en ook daar wordt nog steeds gewerkt net als op de website en in de community van TM.⭐️

ik log met iPad in die onthoudt alles, net als telefoon en laptop. Zelf heb ik 1 account voor de community en voor mij abonnement gebruik ik de app of website met ander account.

Hopelijk komt er voor iedereen een dag dat het werkt zodat iedereen tevreden is. 
Misschien komt zo’n dag eerder dan je denkt?!

MVG. Cristien. 

Waarom zit die website van T-Mobile (thuis) zo verrekte slecht in elkaar.

Zelfs inloggen op dit forum is absurd idioot moeilijk.

Waarom niet simpelweg /1/ inloggen linkje rechts bovenaan en dan je usernaam en password zonder al die idiote verschillende buttons waar je wanneer je er op klikt inlogt op een andere website en hier niet terecht komt.

Of heaven forbid, single sign on. 't is toch allemaal van hetzelfde bedrijf, waarom niet gewoon één login voor alles?

Echt absurd. Ik heb maar weer eens het zoveelste account aangemaakt om hier terecht te komen.

Helemaal mee eens! Ik vind het ook van de zotten om op foren je klachten in te dienen. Vaak werkt het internet niet eens! Hoe plaats je dan je bericht? Als je niet meer mag bellen, wat ik heel vreemd vind in zo’n dienstverlening, zorg er dan voor dat je een mail of sms/WhatsApp kunt sturen. 

Ik vind dit zo onprofessioneel en klantonvriendelijk!

Reputatie 6
Badge +12

Hoezo mag je niet meer bellen! Directe klantenservice is er juist alleen telefonisch.

Oh, mag dat weer? Ik kon een hele tijd niet meer bellen. Alle nummers waren verwijdert en er bleek geen mogelijkheid meer te zijn om te bellen. Bedankt voor deze update.

Reputatie 7
Badge +19

Naast telefonisch contact opnemen en via dit forum je klacht indienen is er ook nog Facebook en Twitter waar T-Mobile ook actief is.

Als je geen internet hebt kan je ook even via 4G je bericht plaatsen.

Reageer