Hoi allen,
ik had een paar suggesties voor T-Mobile.
App:
- Donkere modus
- Startscherm vernieuwen met meer info als je volgende factuur
- Voor betere toegankelijkheid de bovenkant van de app ‘leeg houden’ en bijvoorbeeld titel van de pagina met een mooie banner plaatsen. Dus alle informatie lager op je scherm ipv helemaal bovenaan en de belangrijkste informatie ook groter. Zo staat op de Abonnementspagina de contractinformatie er redelijk klein.
- Chatpagina vervangen door Klantenservice met mogelijkheid om snel te bellen of te chatten met een medewerker (eventueel op drukke momenten of na sluitingstijd de mogelijkheid Lotte te spreken, of dat er standaardvragen/een FAQ in beeld is en als je op een van die vragen drukt geeft Lotte je antwoord)
- Ondersteuning van T-Mobile Thuis in de app
- Standaardaccount kiezen waarmee je standaard inlogt. Ideaal als je meerdere accounts of T-M telefoonnummers hebt.
De vernieuwde ‘navigatiebalk’ onderin is heel mooi!
Netwerk:
ik had 1 suggestie, namelijk de VoWi-Fi netwerknaam op iPhone. Op dit moment is dat WLAN CALL. De eerste keer dat ik dit zag vond ik dit vreemd. Andere providers hebben iets ingesteld als ‘(Naam provider) Wi-Fi’ op iPhones. Voor T-Mobile dus: T-Mobile NL Wi-Fi?
(Jammer dat deze suggestie niet kan, maar wel fijn dat de VoWi-Fi techniek er is!! Bedankt voor de aanvulling Waqqas.)
Bedankt voor eventuele reacties! Ik zou het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden als een van de suggesties bijvoorbeeld wordt doorgegeven
Stay healthy!