Beantwoord

Suggesties T-Mobile App en Netwerk

• 16 juli 2020
  • 16 reacties
  • 1481 Bekeken

Reputatie 1

Hoi allen,

ik had een paar suggesties voor T-Mobile.

App:

• Donkere modus
  • Startscherm vernieuwen met meer info als  je volgende factuur
  • Voor betere toegankelijkheid de bovenkant van de app ‘leeg houden’ en bijvoorbeeld titel van de pagina met een mooie banner plaatsen. Dus alle informatie lager op je scherm ipv helemaal bovenaan en de belangrijkste informatie ook groter. Zo staat op de Abonnementspagina de contractinformatie er redelijk klein.
  • Chatpagina vervangen door Klantenservice met mogelijkheid om snel te bellen of te chatten met een medewerker (eventueel op drukke momenten of na sluitingstijd de mogelijkheid Lotte te spreken, of dat er standaardvragen/een FAQ in beeld is en als je op een van die vragen drukt geeft Lotte je antwoord)
  • Ondersteuning van T-Mobile Thuis in de app
  • Standaardaccount kiezen waarmee je standaard inlogt. Ideaal als je meerdere accounts of T-M telefoonnummers hebt.

De vernieuwde ‘navigatiebalk’ onderin is heel mooi!

Netwerk:

ik had 1 suggestie, namelijk de VoWi-Fi netwerknaam op iPhone. Op dit moment is dat WLAN CALL. De eerste keer dat ik dit zag vond ik dit vreemd. Andere providers hebben iets ingesteld als ‘(Naam provider) Wi-Fi’ op iPhones. Voor T-Mobile dus: T-Mobile NL Wi-Fi?

(Jammer dat deze suggestie niet kan, maar wel fijn dat de VoWi-Fi techniek er is!! Bedankt voor de aanvulling Waqqas.)

Bedankt voor eventuele reacties! Ik zou het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden als een van de suggesties bijvoorbeeld wordt doorgegeven 👍😁

Stay healthy!

icon

Beste antwoord door Wouter 17 juli 2020, 11:37

Leuk om te lezen :relaxed:  hieronder een screenshot van het nieuwe dashboard waar we aan werken, er moet nog wel een banner in verwerkt worden, waarschijnlijk zal die op de positie van de derde of vierde tegel komen.

Darkmode komt er zeker aan, we houden er rekening mee in het redesign, op korte termijn verwacht ik dat echter nog niet live, we implementeren eerst de "light” designs in de app.

Direct snel kunnen bellen met de klantenservice ligt altijd wat gevoelig, we hebben liever dat de klant eerst zelf antwoord probeerd te vinden voordat contact wordt opgenomen met de klantenservice. Los van chat kan het klantenservice deel in de app wel beter, dat ben ik met je eens.

Met het redesign houden we ook rekening dat er in de toekomst de mogelijk komt om je Thuis abonnement gegevens in te zien via de app, dit is een groot project en werken we hard aan.

De opzet van accounts/gebruikers in de app gaat veranderen. "Straks” kan je meerdere producten toevoegen onder 1 account.

Ik hoop de volgende redesign update van de app, waar het dashboard, factuur en verbuik in zit, in augustus live te kunnen zetten. We hebben nog veel werk te doen :upside_down:

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey @JohanKL 

Leuke suggesties 😀

Voor VoWiFi heb je het over een Iphone? Wanneer je een Samsung hebt bijvoorbeeld zie je wel gewoon T-Mobile WiFI maar bij een Iphone komt de naam WLAN CALL vanuit Apple zelf en dat kan T-Mobile helaas niet veranderen las ik.

Reputatie 1

Hoi @Waqqas,

Bedankt!

Het gaat inderdaad om een iPhone. Jammer als het niet aangepast kan worden zoals bij anderen, maar goed :)

Reputatie 7
Badge +19

Via de chatbox is het trouwens ook gewoon mogelijk om een bericht achter te laten voor een medewerker door ik wil een medewerker spreken te typen, je zal dan niet meteen in een chat zitten maar je zult zeker antwoord krijgen op een later moment 😉

Reputatie 1

Aha, bij Lotte online kende ik dat trucje wel, maar in de app lijkt het niet te werken 😢 Ik word dan teruggestuurd naar de klantenservice pagina online (en dus terug naar Lotte :sweat: )

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JohanKL,

Onwijs bedankt voor de feedback en suggesties, daar staat onze deur natuurlijk altijd wagenwijd voor open! :ok_hand: 

Ik weet dat er al aan de dark mode gedacht is, maar wanneer/of dat uitgerold wordt, dát durf ik je niet te zeggen. Sowieso stuur ik jouw topic door naar onze developers, want ook zij horen altijd graag de klantfeedback. Kan natuurlijk niets garanderen, maar wie weet zie je jouw suggesties wel terug in een nieuwe update.. :wink:

Waqqas heeft inderdaad al een goed antwoord gegeven over het ‘WLAN Call’ en eigenlijk geef je zelf ook het antwoord op de Chatbot Lotte in de My T-Mobile App. Op de website werkt de tip van Waqqas wel, maar achter Lotte in de App zitten geen medewerkers. Op de My T-Mobile App zit Lotte er echt voor de standaardvragen, die makkelijk en snel op te lossen zijn, maar bij lastigere vragen zul je via een ander kanaal (zoals onze Community) contact moeten opnemen om een medewerker te spreken. 

Mocht je nog aanvullende feedback hebben, laat het gerust weten, het is altijd welkom! 

Reputatie 4

Leuk om te lezen :relaxed:  hieronder een screenshot van het nieuwe dashboard waar we aan werken, er moet nog wel een banner in verwerkt worden, waarschijnlijk zal die op de positie van de derde of vierde tegel komen.

Darkmode komt er zeker aan, we houden er rekening mee in het redesign, op korte termijn verwacht ik dat echter nog niet live, we implementeren eerst de "light” designs in de app.

Direct snel kunnen bellen met de klantenservice ligt altijd wat gevoelig, we hebben liever dat de klant eerst zelf antwoord probeerd te vinden voordat contact wordt opgenomen met de klantenservice. Los van chat kan het klantenservice deel in de app wel beter, dat ben ik met je eens.

Met het redesign houden we ook rekening dat er in de toekomst de mogelijk komt om je Thuis abonnement gegevens in te zien via de app, dit is een groot project en werken we hard aan.

De opzet van accounts/gebruikers in de app gaat veranderen. "Straks” kan je meerdere producten toevoegen onder 1 account.

Ik hoop de volgende redesign update van de app, waar het dashboard, factuur en verbuik in zit, in augustus live te kunnen zetten. We hebben nog veel werk te doen :upside_down:

Reputatie 7
Badge +18

Nog een idee: ik heb 2 abonnementen op mijn naam en beiden hebben hetzelfde icon met mijn initialen erin. Zou leuk zijn als je dat zelf kon aanpassen.

Reputatie 7
Badge +19

Applaus @Wouter 🤗🤗🤗

Wanneer T-mobile thuis ook te beheren is in de app dan is hij echt compleet! Ik kijk ernaar uit 😀

Reputatie 1

Geweldig! Bedankt David en Wouter, erg leuk om al een mooie preview te zien ;)

Ik kijk ernaar uit!!

Reputatie 4

Nog een idee: ik heb 2 abonnementen op mijn naam en beiden hebben hetzelfde icon met mijn initialen erin. Zou leuk zijn als je dat zelf kon aanpassen.

Roger that, hebben we al aan gedacht in het design.

Reputatie 4

Applaus @Wouter 🤗🤗🤗

Wanneer T-mobile thuis ook te beheren is in de app dan is hij echt compleet! Ik kijk ernaar uit 😀

Wat zou je precies willen beheren/inzien voor Thuis?

Reputatie 7
Badge +19

@Wouter

Facturen, abonnement inzien en eventueel wijzigen, instellingen voor mail, wifi en vast bellen, persoonlijke gegevens.

Zeg maar net als de huidige T-mobile app waarin je alles kan regelen voor mobiel zoals op de site 😊

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JohanKL,

Misschien had je hem zelf al gespot, maar Wouter heeft zojuist een topic geopend met de oproep om te helpen testen. Misschien ook iets tofs voor jou om bij aan te haken, gezien de feedback die je hierboven ook had doorgespeeld? Je helpt ons er sowieso weer mee en dus ook andere klanten! :grin:

Reputatie 1

Hi @JohanKL,

Misschien had je hem zelf al gespot, maar Wouter heeft zojuist een topic geopend met de oproep om te helpen testen. Misschien ook iets tofs voor jou om bij aan te haken, gezien de feedback die je hierboven ook had doorgespeeld? Je helpt ons er sowieso weer mee en dus ook andere klanten! :grin:

Geweldig! Dank jullie wel :)

Reputatie 2

Omdat ik veel in het buitenland ben en T-Mobile een FUP heeft omtrent internetgebruik in het buitenland (meer verbruik in NL dan EU over een periode van 4 maanden), stel ik de volgende 2 aanpassingen voor:

1. Totaal internetgebruik NL en buitenland gescheiden van elkaar. Kwestie dus van een optelling (scheelt rekenmachinewerk)
  2. Verbruiksinzicht van de afgelopen maanden (tot minimaal 4 maanden terug) en dan uiteraard ook NL en buitenland gescheiden.
Reputatie 6
Badge +8

Hi @UnivCrea 

Hier kan ook ik me goed in vinden. Een goede suggestie, bedankt voor het delen!

Reageer