[Update 13/8: Voor iOS en Android hebben we op dit moment onze max bereikt voor het aantal aanmeldingen. We zullen volgende week met meer informatie komen voor onze testers!]
Hoi Community,
Voor de redesign release van de My T-Mobile App wil ik graag input vanuit de community :)
Ik zoek 15 BETA-testers per platform (iOS en Android), die feedback willen geven op de nieuwe versie.
In de 6.0 release zitten de volgende onderdelen. Niet alles zal in de eerste BETA al beschikbaar en af zijn:
- Welkom
- Login
- Dashboard
- Bundel detail
- Verbruik per dag
- Extra kosten
- Facturen
De BETA wordt half augustus beschikbaar gemaakt. Er is nog geen vaste einddatum van de BETA-test; zodra die bekend is zal ik dat hier communiceren.
Feedback kan in dit topic worden gepost.
Let er bij het posten van screenshots op dat je eerst je persoonlijke gegevens onleesbaar maakt.
Beste antwoord door David
We hebben dit keer gekozen voor een kleinere club mensen om het persoonlijk te houden en vooral te zorgen voor kwaliteit van de feedback. Wie weet is de volgende test weer een stuk groter!
Dank voor de interesse, maar op dit moment zitten we voor beide platforms helemaal vol, sorry!
Welkom bij de club! Dat is 14 & 15 voor Android en daarmee zitten we helemaal vol!
We komen zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie, maar voor nu hartstikke bedankt voor het enthousiasme!