Sticky

[Testtopic] BETA-test voor My T-Mobile App 6.0

• 10 augustus 2020
  • 133 reacties
  • 4174 Bekeken

Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 1

Ik test graag mee op een Galaxy S9 met Android 10. Genoeg technische kennis over app development om nuttige feedback te kunnen leveren.

Ik doe graag mee, IOS

Wil ook wel testen.

Iphone 8 plus 13.6.

3 accounts in 1 app.

Hallo, ik help graag mee met de beta test op iOS.

Reputatie 7
Badge +20

Dat ging lekker rap (dankjewel Twitter! :sunglasses:) en voor iOS zitten we op dit moment aan de 15 testers (@bossan was #15)!

We hebben nog 3 plekken open voor testers voor de Android-versie, dus kom maar door!

print("Ik kan jullie helpen beta testen op iOS. Zelf parttime programmeur en test ervaring.”)

P.S. die nieuwe app is nodig ook ;)

Reputatie 4
Badge +6

Ik wil graag meedoen met de Android versie

Hoe meld ik me aan voor de android versie?

Reputatie 7
Badge +20

@rdekruyf

Sorry, je was nét een paar minuutjes te laat. Als we meer testers toelaten dan ben je de eerste die het hoort! 

@fluxsystem

Check! Nog 2 plekken voor Android-testers in de aanbieding!

@Ijulian

Ik heb je genoteerd voor iOS en Android, dus dat hoeft niet meer. :thumbsup: 

15 beta testers per platform? W’rom zo’n laag aantal ?

Ik wil wel meedoen voor Android :) 

Ik zou graag mee willen doen met de Beta app voor Android, mijn toestel is een Galaxy Note 10+ met een Unlimeted abonnement.

Als je nog een iOS plekje over hebt, help ik graag mee!

Ik heb meer dan tien jaar app test en ontwikkel ervaring op iOS met meet dan een miljoen gebruikers van mijn apps. 

Reputatie 7
Badge +20

@RoRO_NL

We hebben dit keer gekozen voor een kleinere club mensen om het persoonlijk te houden en vooral te zorgen voor kwaliteit van de feedback. Wie weet is de volgende test weer een stuk groter! 

@readefries

Dank voor de interesse, maar op dit moment zitten we voor beide platforms helemaal vol, sorry! 

@MichaelW1998 en @ElianStreun,

Welkom bij de club! Dat is 14 & 15 voor Android en daarmee zitten we helemaal vol! :rocket:

We komen zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie, maar voor nu hartstikke bedankt voor het enthousiasme! 

@readefries

Dank voor de interesse, maar op dit moment zitten we voor beide platforms helemaal vol, sorry! 

jammer, ik kan niet beloven dat er achteraf geen feedback komt 😀

Jij lijkt me leuk om iOS app te test. Heb ooit de eerste versie van de app gemaakt 

Ik zou ook graag willen testen, iPhone XS op ios14 beta,

update: oh ik zie net het is al vol 😊

Reputatie 2

Ja hoor, graag! (iOS)

gr. Richard

edit...chips...vol lees ik nu😆...nou ja...mocht de beta club een beetje groei nodig hebben: count me in!

Reputatie 7
Badge +20

@TUX2K @MaiteNL @Richardschr 

Dank voor de interesse! We zitten inderdaad op dit moment vol, maar mocht er nog iets veranderen of mochten we in de toekomst weer een test op deze manier uitvoeren, dan zijn jullie van harte welkom! 

Voor nu een goede vrijdag en alvast een fijn weekend!

Ik zou wel mee willen doen met de iOS variant

Vraagje, hebben jullie ook een testtopic voor de appleTV beta?  

Reputatie 7
Badge +7

Hi @MaiteNL, we hebben niet specifiek een topic voor de Apple TV Beta maar wel een apart subforum voor de TV Anywhere test waar we de Apple TV ook onder rekenen. Er zijn al een aantal topics over gestart. :slight_smile:  Ik zie dat je nog geen toegang had hiervoor, ik heb dit zojuist aangezet en je zou het subforum nu moeten zien staan in het overzicht. Via deze link kom je er rechtstreeks.

Reputatie 2

Wanneer kunnen we beginnen met testen? :heart_eyes:

Grappig om te zien dat KPN ook bezig is met een nieuwe app: https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/pilot-test-de-nieuwe-mijnkpn-app-505865

Reputatie 7
Badge +17

Kan je wel verwachten, iedereen wilt zijn diensten verbeteren :)

Reputatie 2

Lieve vrienden van T-Mobile, de week is bijna om :heart:

Reageer