Sticky

[Testtopic] BETA-test voor My T-Mobile App 6.0

• 10 augustus 2020
  • 133 reacties
  • 4172 Bekeken

Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Lijkt erop dat er vertraging is 🤷🏽‍♂️

Reputatie 4

Klopt :grin: Straks stuur ik de iOS versie uit. Feedback op iOS kan gegeven worden door een screenshot te maken → vervolgens op de share button te klikken → BETA feedback (en anders in dit topic posten, dat mag ook). Android geef ik later vandaag een update over.

Reputatie 7
Badge +17

Oke, zullen het afwachten voor Android 👍

De iOS-app ziet er goed uit, maar D A R K M O D E ? 😜

Reputatie 6
Badge +10

TestFlight uitnodiging ontvangen en app bijgewerkt naar de beta versie. Eerste indruk positief.

Reputatie 4

Android is inmiddels ook uitgestuurd :grinning: van sommige heb ik nog een google account nodig omdat dat blijkbaar een vereiste is voor het uisturen van de app, zal diegene een pm sturen. Feeddback kan in dit topic of anders ook per mail gestuurd worden.

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter 

Had mijn Gmail vrijwel meteen teruggestuurd als antwoord op je bericht naar geen mail nog.

Reputatie 4

@Waqqas had je al gmail toegevoegd.

Android doet het blijkbaar net iets anders dan ik dacht, hier kan je de Android versie downloaden: https://play.google.com/apps/testing/nl.oberon.tmobile.my (zal binnen een paar uur beschikbaar moeten zijn)

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

Is dit nu niet openbaar dat iedereen de link kan gebruiken of alleen voor de 20 testers?

Eerste indruk : mooie app en overzichtelijk 👍

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

Puntje : overzicht > internet staat bij 18000 MB EU geldig tot : 3 dagen 7 uur? Moet het niet 28 augustus zijn? En het rondje er naast groen net als 5000 MB omdat er nog niks is verbruikt?

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

Bekijk geldigheid in NL & EU en abonnement wijzigen verwijzen beide naar extra bundels.

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

Ik heb unlimited vandaag nog 5000 MB te besteden, MB aanvullers knop is actief en ik kon gewoon 1000 MB aanvullen. Dag tegoed blijft op 5000 MB.

De knop MB aanvullen moet actief worden bij 80% verbruik normaal.

Reputatie 2

App ziet er mooi uit! Alleen merk ik nog wel paar foutjes.

Zoals dat de bovenmenu wordt afgekapt:

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter ook bij overzicht > bellen staat onder unlimited data & bellen en bellen 120 naar de EU geldig tot 3 dagen en 5 uur, zou in mijn geval 28 augustus moeten zijn.

@joerif

Die verkapte schermen krijg ik niet, heb elke pagina gecheckt.als ik naar onder veeg staat de titel gewoon links boven in grote letters, als ik naar boven veeg gaat de titel netjes naar het midden in kleine letters.

Toestel Samsung Galaxy S9 Android 10 👍

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

Excuses was een beetje haastig, MB aanvullen heeft geen problemen maar juist een kleine plus punt.

De eerdere geactiveerde MB aanvuller staat er bij en heb nu 6000 MB dag tegoed dus je kan 1 keer aanvullen als je nog niet 80% van je data tegoed hebt verbruikt en daarna niet meer.

Reputatie 4

@Wouter

Puntje : overzicht > internet staat bij 18000 MB EU geldig tot : 3 dagen 7 uur? Moet het niet 28 augustus zijn? En het rondje er naast groen net als 5000 MB omdat er nog niks is verbruikt?

Thanks die geldigheid ziet er vreemd uit, gaan we aanpassen.

De circel is niet groen omdat de bundel enkel actief is in EU daarom wordt het grijs/inactief weergegeven… niet heel duidelijk dus, zal het met de designer bespreken.

Reputatie 4

@Wouter

Bekijk geldigheid in NL & EU en abonnement wijzigen verwijzen beide naar extra bundels.

Geldigheid moeten we nog verbergen, dit hebben we pas gereed in versie 6.1.

Reputatie 7
Badge +17

Voor de rest is er niks mis met de app denk ik :)

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

Die 1000MB extra terwijl je nog 5000MB hebt  is dus elke dag éénmaal. Dit blijft zo?

Reputatie 4

@Wouter

Die 1000MB extra terwijl je nog 5000MB hebt  is dus elke dag éénmaal. Dit blijft zo?

Ja dat zal zo blijven.

Reputatie 7
Badge +20

test vanuit Duitsland 🇩🇪 

Eerste indruk Mooie kleur app 👍🏻

inloggen gaat razendsnel.👏🏻

Persoonlijk vind ik die kleur grijs niets(zal wel kwestie van wennen zijn) 

Verbruikstatus werkt niet. Pagina blijft in alle categorieën leeg.

zelf vind ik die opties ook niet fijn. 
MBs aanvullen geen pijl terug naar vorige pagina dus ik moest de app sluiten en opnieuw opstarten.

Tweede keer stond de pijl naar vorige pagina er wel! 

Ik heb nog geen toegang tot de Beta van de App. Nog geen PM bericht gehad voor gmail account.

Reputatie 4
Badge +6

@Wouter Ik zit in de test groep maar heb nog geen uitnodiging ontvangen voor android.

Klopt mijn gmail nog wel?

Reputatie 7
Badge +17

@fluxsystem 

Gebruik deze link

https://play.google.com/apps/testing/nl.oberon.tmobile.my

Reputatie 4
Badge +6

@Waqqas 

Reageer