Sticky

[Testtopic] BETA-test voor My T-Mobile App 6.0

• 10 augustus 2020
  • 133 reacties
  • 4167 Bekeken

Toon eerste reactie

133 reacties

Die link werkt niet bij mij zowel op mobiel en pc terwijl ik met mijn google account ben ingelogd

Reputatie 7
Badge +17

@fluxsystem 

Ben je met dezelfde Gmail ingelogd als die is opgegeven in je abonnement als contact email?

Anders moet je even wachten op @Wouter 

Reputatie 4
Badge +6

M'n oude gmail is gebruikt zie ik.

Deze gebruik ik alleen niet meer @Wouter 

Nee ben met me T-Mobile account ingelogd en die hangt aan een Ziggo adres.

Reputatie 7
Badge +17

@ElianStreun 

Wouter heeft een Gmail adres nodig. Geen privé bericht ontvangen? Zou Wouter vragen aan iedereen om een Gmail door te geven 

Ik heb nog geen privé bericht ontvangen van @Wouter

Reputatie 1

Ik heb de app kunnen installeren. Een bugje is dat hij datavrije muziek aangeeft al 953669MB, wat natuurlijk te mooi om waar te zijn is.

Reputatie 4

test vanuit Duitsland 🇩🇪 

Eerste indruk Mooie kleur app 👍🏻

inloggen gaat razendsnel.👏🏻

Persoonlijk vind ik die kleur grijs niets(zal wel kwestie van wennen zijn) 

Verbruikstatus werkt niet. Pagina blijft in alle categorieën leeg.

zelf vind ik die opties ook niet fijn. 
MBs aanvullen geen pijl terug naar vorige pagina dus ik moest de app sluiten en opnieuw opstarten.

Tweede keer stond de pijl naar vorige pagina er wel! 

• Er zitten inderdaad nog een paar bugs in die topbar.
  • Het buitenland onderdeel voor het dashboard is nog niet af, zal in een van de volgende BETA releases zitten. Dan is het ook meteen wat minder grijs.
  • De verbruikpagina gaat uit de app, alle bundels zullen op het dashboard te zien zijn.
  • Verbruik per dag  zit er wel in, maar we hebben geen filter meer voor de categorien.

Reputatie 4

Ik heb de app kunnen installeren. Een bugje is dat hij datavrije muziek aangeeft al 953669MB, wat natuurlijk te mooi om waar te zijn is.

Yes, datavrije muziek voegen we toe in een van de volgende BETA releases.

Reputatie 4

Ik heb nog geen privé bericht ontvangen van @Wouter

Heb je toegevoegd :)

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter

In het overzicht bij bellen staat "onbeperkt min" en als je erop klikt dan staat er unlimited. Misschien in het overzicht ook unlimited op die plek zetten waar onbeperkt min staat omdat het ook voor sms geldt?

Reputatie 4

Laat ik beginnen te zeggen dat het nieuwe ontwerp de app echt goed heeft gedaan! Het nieuwe design is overzichtelijk en ziet er strak uit en – ook niet onbelangrijk – hij werkt prima. Daarom zijn het vooral kleine dingen die de app nog beter kunnen maken, want een solide basis is er zeker.

• De belangrijkste vind ik deze: als er een factuurbedrag open staat, is dat wel erg zichtbaar in de app. In het Facturen-scherm staat een grote knop om meteen te betalen en onderaan staat nog een uitroepteken. Voor alle duidelijkheid: het gaat hier om een factuur die pas net is gemaakt en (zoals altijd rond de eerste van de maand) nog via automatische incasso moet worden afgeschreven. Al deze waarschuwingen suggereren dat de factuur al betaald had moeten zijn en ik zou me voor kunnen stellen dat dat bij sommige mensen voor paniek zorgt. Daarom zou ik deze alarmbellen bewaren voor als een factuur nog niet is betaald terwijl dat al wel had gemoeten.
  • Alle opties onder Meer > Instellingen openen in een in-app browser. Het zou mooier zijn om die opties in de app te integreren. Dan hoeven alleen de gegevens zelf geladen te worden, waardoor de app sneller en vloeiender werkt.
  • Het overzicht van Verbruiksdetails en Overige kosten onder Meer > Algemeen > Verbruikstatus laden niet. Wellicht is dat nog een restje van de oude app. Het Verbruik per dag onder Overzicht > Internet/Bellen werkt wel, maar de links Geldigheid > Bekijk geldigheid in NL & EU en Snel regelen > Bundels toevoegen in datzelfde overzicht doen niets.
  • Het unlimited-teken blijft nu de hele tijd als een soort GIF’je bewegen en dat werkt op mijn zenuwen ;-). Misschien is het rustiger om hem, net als het kalendertje eronder, één keer te laten bewegen. Het kan ook zijn dat ik er gewoon te lang naar heb zitten kijken...
  • Misschien kan er een potloodje toegevoegd worden onder Meer > Instellingen > App instellingen onder (de placeholder voor) de profielfoto, zodat duidelijk wordt dat je erop kunt drukken om ‘m te veranderen.
  • Omdat ik toch bezig was heb ik de Engelse versie van de app ook maar even meegenomen. Als je de chat opent, krijg je een automatisch, Nederlands bericht te zien. Omdat chatbot Lotte geen Engels ondersteunt, zou het handiger zijn om meteen een Engels bericht te krijgen waarin andere contactmogelijkheden worden genoemd.

Verder ontbreken er nog een paar vertalingen:

• het woord Dagtegoed onder Overview (dat elders wel vertaald is als Day bundle)
  • Openstaande facturen en Betaalde facturen onder Invoices
  • de uitleg over Klantvoordeel onder Subscription
  • het App Feedback-scherm onder More > Other

Ik hoop dat deze suggesties meegenomen kunnen worden in de frisse nieuwe look van de app. Ik weet zeker dat de aanstaande update de app ten goede komt!

TMTV

Reputatie 4
Badge +6

@Wouter 

Misschien is het leuk om een dark mode optie aan te zetten met magenta er in verwerkt :).

Reputatie 7
Badge +20

Vandaag ging inloggen moeizaam Face ID Na 8 pogingen lukten het pas. 

Reputatie 4

Bedankt voor alle feedback en suggesties! Ik verwacht in de komende 2 weken een update van de BETA te hebben welke ik weer met jullie zal delen. De nieuwe versie zal weer iets meer volwassen zijn maar nog niet volledig.

Reputatie 1

Kleine cosmetische opmerking. “Geldig tot 7 dagen en 6 uur” is niet heel valid Nederlands. Iets in de trend van “Nog 7 dagen en 6 uur geldig” of “Verloopt over 7 dagen en 6 uur” zou in mijn ogen beter zijn. Verder zie ik behalve het dingetje van de datavrije muziek geen gekke dingen in de app. Het werkt allemaal prima.

Reputatie 7
Badge +17

@Wouter 

Dit zie ik bij prepaid. Hier moet vast nog wat aan gedaan worden? Normaal zie je je beltegoed in het overzicht.

Reputatie 4

Kleine cosmetische opmerking. “Geldig tot 7 dagen en 6 uur” is niet heel valid Nederlands. Iets in de trend van “Nog 7 dagen en 6 uur geldig” of “Verloopt over 7 dagen en 6 uur” zou in mijn ogen beter zijn. Verder zie ik behalve het dingetje van de datavrije muziek geen gekke dingen in de app. Het werkt allemaal prima.

Yes, die geldigheid gaan we aanpassen. Fix zit in de volgende app build.

Reputatie 4

@Wouter

Dit zie ik bij prepaid. Hier moet vast nog wat aan gedaan worden? Normaal zie je je beltegoed in het overzicht.

Aan PrePaid werken we nog :)

Reputatie 5
Badge +14

Is al begonnen zie ik , ik heb geen bericht ontvangen !?

Reputatie 7
Badge +20

App werkt bij mij perfect en ziet er steeds beter uit. * Het zijn de kleine dingen die het doen* 🤣

Reputatie 4

@Wouter Er zit een kleine bug in het scherm om MB's aan te vullen: het pijltje om terug te gaan, dat linksboven zou moeten staan, is niet zichtbaar. Als je daar drukt, ga je wel terug naar het vorige scherm.

Reputatie 4

Is al begonnen zie ik , ik heb geen bericht ontvangen !?

Hoi Jan, ik had je wel aan de lijst toegevoegd.

Anyway, deze link zou voor je moeten werken, inloggen met je gmail.

Reputatie 4

@Wouter Er zit een kleine bug in het scherm om MB's aan te vullen: het pijltje om terug te gaan, dat linksboven zou moeten staan, is niet zichtbaar. Als je daar drukt, ga je wel terug naar het vorige scherm.

Yes gaan we fixen.

Reputatie 4

Datavrijemuziek en geldigheid fixen we in de volgende beta.

Reageer