Sticky

[Testtopic] BETA-test voor My T-Mobile App 6.0

• 10 augustus 2020
  • 133 reacties
  • 4173 Bekeken

Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 4
Badge +6

@Wouter Ik ben geswitched van Android naar IPhone door telefoon problemen. 
mis het mogelijk om mij te verplaatsen?

Reputatie 4
  • De Unlimited animatie is even leuk, maar begint erna wel irritant te worden aangezien deze steeds blijft doorlopen. Ik zou zelf zeggen dat de animatie na enkele keren wel kan stoppen.
    Heb deze feedback nu een paar keer voorbij zien komen, gaan we aanpassen.
  • Ik mis een pull-to-refresh mogelijkheid in het overzicht. Ik testte net het aanvragen van aanvullende MB’s maar miste dus de mogelijkheid om naar beneden te vegen voor het verversen van de gegevens.
    Pull to refresh staat op “de lijst”, zit echter niet in de eerste redesign release.
  • Het ‘Abonnement’ scherm lijkt nog niet geüpdatet te zijn? Ziet nog zoals de vorige normale versie uit, zonder de nieuwe achtergrond.
    Klopt, design is nog in ontwikkeling, zal niet in de eerste redesign release zitten.
  • Het verbruik per dag scherm heeft naar mijn mening teveel ruimte tussen dagen in. Toen ik nog geen Unlimited had en ineens zag dat ik nog maar een klein beetje data overhad vond ik het fijn om bij verbruik per dag snel te kunnen zien op welke dag ik hoeveel data verloor. Het oude scherm was volgensmij een enkele tabel met daarin alle dagen, in plaats van iedere dag een aparte Card zoals het nu is. Nu moet je veel gaan scrollen wil je bijvoorbeeld tot de eerste dag van je huidige periode terugkijken.
    Ik snap het issue, zal dit als input doorgeven aan design.
  • Verder zie ik nog veel schermpjes onder het kopje ‘Meer’ die de oude UI stijl hebben, maar dat zal vast zo gepland zijn door jullie 😉.
    We kunnen niet alles met een big bang live zetten, zal een aantal releases duren.

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb je een DM verstuurd @Wouter 

Reputatie 4

@Wouter, ik heb er nog eentje voor je: als je via Overzicht > Internet/Bellen > Bekijk verbruik per dag kiest, worden de tijd en icoontjes bovenin wit, waardoor ze wegvallen tegen de witte achtergrond. Vreemd genoeg gebeurt dit niet als je hetzelfde scherm opent via Meer > Verbruik per dag.

Reputatie 4

@Wouter, ik heb er nog eentje voor je: als je via Overzicht > Internet/Bellen > Bekijk verbruik per dag kiest, worden de tijd en icoontjes bovenin wit, waardoor ze wegvallen tegen de witte achtergrond. Vreemd genoeg gebeurt dit niet als je hetzelfde scherm opent via Meer > Verbruik per dag.

Ah goed gevonden, gaat we fixen.

Komende week starten we weer met het verwerken van de feedback, ik verwacht begin oktober dan de laatste beta. Zodat we de nieuwe versie in de tweede helft van oktober kunnen uploaden in de app stores.

Reputatie 7
Badge +17

Bovenstaande is niet te merken op Android, alle icoontjes en tijd zijn prima zichtbaar 👍

Reputatie 6
Badge +10

Tab overige kosten lijkt niet te laden. 

Reputatie 4

Tab overige kosten lijkt niet te laden. 

Hoe navigeer je naar dat scherm en wat krijg je te zien? Je kan mij ook een video sturen als je wil.

Reageer