Beantwoord

Verloopdatum prepaid simkaart vermelden bij opvragen informatie beltegoed

• 1 september 2020
  • 3 reacties
  • 1026 Bekeken

• is een Master Poster
  • 10 reacties

Mijn suggestie, laat voor prepaid simkaarten bij het opvragen van informatie over het beltegoed ook zien wat de (huidige) verloopdatum voor de simkaart is. Dan wel afzonderlijk, dan wel bij het ‘onbeperkt’ geldige beltegoed als verloopdatum. Dank u :)

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 september 2020, 12:43

Hallo @Shilka 

Ik weet van Vodafone dat je de huidige einddatum in de app kan zien.

Daar geldt ook hetzelfde als hier 1 keer bellen, sms'en, data gebruiken in de 6 maanden en vanaf het moment dat je gebruik maakt van je simkaart dan is hij weer 6 maanden geldig.

Ook ontvang je een sms na 5 maanden niks doen dat je nog een maand hebt om je simkaart actief te houden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Shilka 

Ik weet van Vodafone dat je de huidige einddatum in de app kan zien.

Daar geldt ook hetzelfde als hier 1 keer bellen, sms'en, data gebruiken in de 6 maanden en vanaf het moment dat je gebruik maakt van je simkaart dan is hij weer 6 maanden geldig.

Ook ontvang je een sms na 5 maanden niks doen dat je nog een maand hebt om je simkaart actief te houden.

Dat had ik begrepen inderdaad. Toch zou ik het makkelijk vinden om de datum te kunnen zien aangezien ik soms lange tijd niet bel (of andere geldende betaalde actie doe). En om nu elke keer een half jaar te onthouden wanneer ik voor het laatst gebeld heb… 

Wat betreft de ‘nog 1 maand’ waarschuwing sms, heb ik goed begrepen dat als je je afmeld voor reclame smsjes van t-mobile, je de waarschuwing sms ook niet meer krijgt?

Reputatie 7
Badge +18

Een waarschuwing of mededeling rondom het gebruik van je simkaart valt niet onder reclame dus dat lijkt me niet de bedoeling om deze dan ook uit te zetten.

Reageer