Beantwoord

Zwitserland

• 9 september 2020
  • 4 reacties
  • 965 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik betaal €17,50 per maand om te bellen en data te gebruiken. In Zwitserland deed niets het en moest ik bijbetalen als ik belde. Mijn ouders en broers die bij Tele2 zitten, konden wel gewoon bellen zonder extra kosten en konden ook hun data gebruiken. Daarnaast is het maandelijkse bedrag dat zij betalen voor hun abonnement veel lager. Ik overweeg om over te stappen naar Tele2.

icon

Beste antwoord door CrisTien 10 september 2020, 10:02

Goedemorgen @cwe Zwitserland heeft eigen, duurdere tarieven. Om de kosten laag te houden vallen ze er dus buiten.

Je had voor Zwitserland een Travel & surf toegang kunnen kopen Wie weet wordt het ooit anders.

Wat @Doornekamp33  zegt TM is tegenwoordig ook eigenaar van Tele2, kans dus dat ze de regels gelijk trekken naar Tmobile
Maar dat is een gokje van mij Ik zie daar ook nog weinig beweging in.

Groetjes.

Bekijk origineel

4 reacties

Weet dat Tele2 ook T-Mobile is maakt het wel zuur, maar TM is 1 van de weinige providers in de EU die Zwitserland, die overigens geen EU lid is, niet opgenomen heeft in het roam like home principe van de EU wetgeving, wat dus ook niet hoeft omdat ze geen EU lid zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @cwe Zwitserland heeft eigen, duurdere tarieven. Om de kosten laag te houden vallen ze er dus buiten.

Je had voor Zwitserland een Travel & surf toegang kunnen kopen Wie weet wordt het ooit anders.

Wat @Doornekamp33  zegt TM is tegenwoordig ook eigenaar van Tele2, kans dus dat ze de regels gelijk trekken naar Tmobile
Maar dat is een gokje van mij Ik zie daar ook nog weinig beweging in.

Groetjes.

@CrisTien @Doornekamp33 bedankt voor jullie antwoorden! Vreemd dat ze dan niet aanbieden om een gereduceerde travel en surfpas aan te bieden. Aangezien je al geld kwijt bent aan je maandelijkse abonnementskosten. In ieder geval heeft dit voorval en de hoogte van de abonnementskosten me doen besluiten om over te stappen naar Tele2. 

@cwe Zit je wel op hetzelfde netwerk in ieder geval.😉

Reageer