Beantwoord

Betalen met credit card kan niet

  • 1 June 2021
  • 2 reacties
  • 2140 Bekeken

Ik blijf me toch verbazen dat een bedrijf als T-mobile niet de mogelijkheid aanbiedt om met creditcard je facturen te betalen maar alleen met IDEAL, wat met geen enkele buitenlandse bank werkt. Nederland is ook het enige land ter wereld die IDEAL gebruikt, helemaal geen enkel ander land heeft van dat achterlijke besluit last. 

Dat jullie verder achterlijke besluiten nemen moet je uiteraard zelf weten, maar het zou wel erg klantvriendelijk zijn om je klanten de mogelijkheid te bieden om te kiezen hoe ze betalen !!! 

Als ik nu een rekening wil betalen moet ik inloggen bij T-mobile, de rekening(en) downloaden, de bic code van t-mobile die ontbreekt op de factuur even op het internet opzoeken. Nu inloggen bij mijn bank en alle gegevens invullen en betalen. Dat moet toch makkelijker kunnen heh ??? 

De enige andere bedrijven waar ik dit soort achterlijk betalingsbeleid aantref is overigens bij zorgverzekeraars, ook zo'n stelletje klant onvriendelijke k bedrijven die erger zijn dan de overheid zelf ! 

Hoe moeilijk kan het anno 2021 zijn om je klant de mogelijkheid aan te bieden met creditcard te betalen ? 

icon

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @ErwinO2 

IDEAL is gewoon een simpele betalingsmethode voor Nederlandse banken om je facturen te betalen. En ja, het is jammer dat dit niet voor buitenlandse banken is maar waarom kies je dan niet voor automatische incasso? Dan kan je ook gewoon een IBAN uit de EU opgeven voor incasso.

In de T-Mobile winkels kan je volgens mij wel met een creditcard betalen en naast zorgverzekeraars zijn er ook heel wat andere bedrijven die dit zo aanpakken 🙂

 

KIJK ZO'N ANTWOORD KRIJG JE DAN ! OFTWEL ER KOMT EEN T-MOBILE MANNETJE/VROUWTJE LANGS EN DIE GAAT JE ALS KLANT VERVOLGENS VERTELLEN DAT ZE NIKS MAKKELIJK GAAN MAKEN MAAR PROBEREN JE OMSLACHTIG TOCH AUTOMATISCHE INCASSO OP TE DRINGEN. NIET VAN, JA DAT IS LASTIG WE GAAN ERNAAR KIJKEN, NIET JA WELLICHT IS HET IN 2021 HANDIG TOCH BETALING MET CREDIT CARD MOGELIJK TE MAKEN, NEE…...WIJ DOEN HET MET IDEAL, MET IDEAL ZIJN WIJ GETROUWD MAAR MET DEKLANT NIET ! TENZIJ JE AUTOMATISCHE INCASSO ACTIVEERT. OFTEWEL, CHANTAGE OOK NOG ! 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 June 2021, 16:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ErwinO2  Altijd fijn dat je helemaal begrijpt hoe 

Say Something Nice Day werkt  community.t-mobile.nl/huiskamer-514/…
 
prettige dag en geniet van het leven.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @ErwinO2, we ondersteunen de mogelijkheid tot betalen met credit card qua facturen inderdaad niet. Dat werkt voor het overgrote deel van onze gebruikers veruit het beste en we ontvangen hier zeer zelden klachten over. Dat het voor jou niet de meest voorname optie is, is natuurlijk erg jammer, maar ik moet je vooralsnog teleurstellen. 

Ik wil je vragen om voortaan op een respectvolle toon te reageren. Het is totaal onnodig om collega-users op deze manier aan te spreken en zorgt voor frictie terwijl dit mijns inziens onterecht is. Je mag altijd boos op de provider zijn, wij juichen (gepaste) kritiek natuurlijk altijd toe en zijn zeker niet wars van een discussie als het aankomt op verbeteringen. Dat gezegd hebbende neem ik jouw feedback wel ter harte en zal ik dit in een volgende feedbackronde meenemen en ter discussie stellen!

Probeer het vanaf nu ook alsjeblieft maximaal bij één topic te houden wanneer je hetzelfde onderwerp aansnijdt. Het is niet toegestaan om dubbele topics te plaatsen. Check voor alle zekerheid nog onze huisregels zodat je helemaal ingelicht bent. Thanks alvast voor je begrip! 😉

Jouw andere topic: 

Dit topic zal ik nu sluiten.