Beantwoord

Bij plaatsen topic verdwijnt topic na error

  • 21 September 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

staat er ineens geen reden om een topic aan te maken en al mijn tekst is weg?!?!?!

Sta ik hier heel uitgebreid te beschrijven wat ik wil vragen etc

en stap terug gaan hielp ook niet, lekkere tijd verspilling alweer en dan wil ik hier naar overstappen

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 22 September 2022, 10:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ad_M,

Het enige wat ik kan zeggen is sorry!

Kan je omschrijven hoe het precies is gegaan? In principe hoef je alleen een titel en een tekst in te voeren en zou de tekst behouden moeten blijven als je de titel vergeet. Ik hoor het graag zodat we de Community weer een stukje mooier kunnen maken.

Daarnaast ben ik wél erg blij om te zien dat je goed geholpen bent in je andere topic, namelijk Tm glasvezel goed voor gamen! 😃

Hoi @Ad_M,

Het enige wat ik kan zeggen is sorry!

Kan je omschrijven hoe het precies is gegaan? In principe hoef je alleen een titel en een tekst in te voeren en zou de tekst behouden moeten blijven als je de titel vergeet. Ik hoor het graag zodat we de Community weer een stukje mooier kunnen maken.

Daarnaast ben ik wél erg blij om te zien dat je goed geholpen bent in je andere topic, namelijk Tm glasvezel goed voor gamen! 😃

OH hallo bedaNkt voor je reaktie.

Ik had net alles opgeschreven en toen kwam er steeds een menu naar beneden waar ik iets uit moest kiezen terwijl ik zelf aan een topic zin had geschreven.

Toen gaf hij een error van ik weet het niet meer is tijd geleden: niet bestaand topic of zoiets en alles was weg en backspace was ook niks meer

Reputatie 7

Hi @Ad_M,

 

Geen idee wat de oorzaak kon zijn. Laten we het houden op een bug. Excuus. Mocht je nog een vraag hebben, de community staat voor je klaar!

 

Reageer