endpoint security

  • 11 March 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Graag zou ik in gesprek raken over het onderwerp “endpoint security” in het algemeen en in het bijzonder over het volgende:

 

De digitale wereld raakt steeds vijandiger en dat merk ik ook bijvoorbeeld in het dagelijks gebruik van mijn smartphone! De laatste tijd wordt ik vrij regelmatig gebeld door onbekende nummers. Een voorval van vorige week heeft mij het laatste zetje gegeven om niet meer op te nemen of terug te bellen.

Voor mij als geïnteresseerde leek is het bijna niet meer bij te houden welke risico’s ik loop als ik “online” ga.

Mijn vraag:

Zou het mogelijk zijn dat T-Mobile een aanvulling geeft op het “familie abonnement” om op elk apparaat een “end-point security app” van uitstekende kwaliteit te installeren en het “familie netwerk” op die manier te beschermen?

Hoor graag reacties!

Digitale groeten van Martin

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @martinjzu, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als ik het goed lees, gaat jouw vraag eigenlijk voornamelijk over onze Veilig Online pakketten, klopt dat? Zo ja, dan wil ik je graag verwijzen naar het nieuwe topic dat recent live gegaan is: Thuis Veilig Online en Overal Veilig Online | T-Mobile Community. Hierin staat alle info omtrent deze veiligheidspakketten. Staat jouw vraag er (nog) niet bij? Laat een reactie achter in het topic, dan pakt Demi het zo snel mogelijk voor je op.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @martinjzu, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als ik het goed lees, gaat jouw vraag eigenlijk voornamelijk over onze Veilig Online pakketten, klopt dat? Zo ja, dan wil ik je graag verwijzen naar het nieuwe topic dat recent live gegaan is: Thuis Veilig Online en Overal Veilig Online | T-Mobile Community. Hierin staat alle info omtrent deze veiligheidspakketten. Staat jouw vraag er (nog) niet bij? Laat een reactie achter in het topic, dan pakt Demi het zo snel mogelijk voor je op.

Reageer